Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #32925 Oktober 17, 2012, 16:55:35
edit2Rapporteer  
Yep en als je die waterstart eenmaal onder de knie hebt, komt er weer een mooier stukkie en dan nog een mooier stukkie en zo gaat het maar door. Blijft een verslaving. Weet niet of je leraar dat heeft gezegd, maar je weet dat je straks je vrienden en gezin minder ziet, je meer vrije dagen wilt hebben op je werk, het heeeeeeeeel veel geld gaat kosten en noem maar op. Tis maar dat je het weet. Grin Grin
Wat zal het volgende zijn om naar toe te werken wanneer ik recht door kan varen ?
Draaien zeker en de andere kant op :') ?
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #32926 Oktober 17, 2012, 16:55:59
edit2Rapporteer  
Totdat er iets knapte in mijn linkervoet :-( Waarschijnlijk na de harde landing toch iets niet helemaal goed. Zit nu bij de eerste hulp voor fototje.
Juist nu de herfst is ingetreden... ThumpDown Alvast heel veel sterkte en beterschap!


Wat zal het volgende zijn om naar toe te werken wanneer ik recht door kan varen ?
Draaien zeker en de andere kant op :') ?
en.... hoogte lopen, scheelt altijd onnodig een hoop te moeten wandelen  Grin

[edit] berichten samengevoegd
http://www.kitehigh.nl/wiki/Kitehigh/Siteonderdelen/Forum/Handleiding/Bericht%20bewerken
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #32927 Oktober 17, 2012, 17:18:56
edit2Rapporteer  
Citaat
Mij te onzeker en na het gevecht van gisteren op ijmuiden met een te grote 10m en de afgelopen week skip ik hem. Eigenlijk ben ik dit jaar helemaal niet op schellie geweest. Dat niemand mij gemist heeft......SCHANDE!     
Goed dat je er niet was hadden wij tenminste wind, heb je ook niet gemist eigenlijk, Jij vaar liever met die pubers en die testeron schreeuwers natuurlijk op ijmuiden     
Was weer lekker vanmorgen en vanmiddag op schelli met de 9 en 13.  Begonne vanmorgen goed gepowered en heerlijk gevare met de 9 meter en met 4 man en 1 vrouw op het water.    Toen het drukker werd in de middag kakte de wind in. 
Merijnhe sterkte met je blessure,    je liep niet erg lekker   

Totdat er iets knapte in mijn linkervoet :-( Waarschijnlijk na de harde landing toch iets niet helemaal goed. Zit nu bij de eerste hulp voor fototje.

Mooi kl..te man, sterkte en beterschap en hope dat je gauw weer kan vare   ThumpsUp ThumpsUp
 
 
 
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #32928 Oktober 17, 2012, 18:32:20
edit2Rapporteer  
Wat zal het volgende zijn om naar toe te werken wanneer ik recht door kan varen ?
Draaien zeker en de andere kant op :') ?

Tis al gezegd, maar begin eerst eens met een metertje of honderd te varen en dan uitbouwen. Daarna beetje hoogte leren lopen en langzaamaan beginnen met transitions. Daarna ligt de wereld of in ieder geval het IJsselmeer en de Noordzee voor je open om los te gaan. Maar rustig aan en alles op zijn tijd. Komt vanzelf. ThumpsUp

Was echt een prima dag. Net na de buien aangekomen. Al mijn kites kunnen gebruiken, begonnen met 7 daarna 9 en a.h. einde m'n 12. Totdat er iets knapte in mijn linkervoet :-( Waarschijnlijk na de harde landing toch iets niet helemaal goed. Zit nu bij de eerste hulp voor fototje.

Had ik ook in Kaapstad dat er iets knapte in mijn voet. Geen probleem joh, over 3 maanden sta je gewoon weer op het water. Cry Cry
Sterkte gozer. ThumpsUp ThumpsUp
Giertje

Berichten: 1230
Antwoord #32929 Oktober 17, 2012, 19:07:49
edit2Rapporteer  
Waar blijft de tussentijdse terugmelding van Peter (Laurens)
Uit Brazil. Gedeelde fun maakt het nog mooier. YeSS
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #32930 Oktober 17, 2012, 19:18:30
edit2Rapporteer  
Wat zal het volgende zijn om naar toe te werken wanneer ik recht door kan varen ?
Draaien zeker en de andere kant op :') ?

en.... hoogte lopen, scheelt altijd onnodig een hoop te moeten wandelen  Grin
Wat houdt dit in ?
Betekent dit upwind kiten ?
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #32931 Oktober 17, 2012, 19:20:41
edit2Rapporteer  
Wat zal het volgende zijn om naar toe te werken wanneer ik recht door kan varen ?
Draaien zeker en de andere kant op :') ?

en.... hoogte lopen, scheelt altijd onnodig een hoop te moeten wandelen  Grin
Wat houdt dit in ?
Betekent dit upwind kiten ?

Yep
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #32932 Oktober 17, 2012, 19:30:17
edit2Rapporteer  
Wat zal het volgende zijn om naar toe te werken wanneer ik recht door kan varen ?
Draaien zeker en de andere kant op :') ?

en.... hoogte lopen, scheelt altijd onnodig een hoop te moeten wandelen  Grin
Wat houdt dit in ?
Betekent dit upwind kiten ?

Yep
Upwind bodydragen ging me wel makkelijker af dan downwind had ik het idee, geen idee wat dat zegt.

Heb vrijdag vrij gekregen Grin heerlijk kiten (hopelijk) na 11 dagen achter elkaar gewerkt te hebben Smiley
Leraar laat me vanavond weten waar en hoe laat de omstandigheden goed zijn Grin
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #32933 Oktober 17, 2012, 19:44:31
edit2Rapporteer  
Hier veel termen...
http://www.kitehigh.nl/wiki/Beginnersinfo/Termenlijst

Merijnhe

Berichten: 263
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #32934 Oktober 17, 2012, 20:02:44
edit2Rapporteer  
Gebroken middelste middenvoetsbeentje, geen last van, wel gips, :-(
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #32935 Oktober 17, 2012, 20:22:54
edit2Rapporteer  
Mooi kl@te voor je. Sterkte ThumpsUp ThumpsUp

Hoe lang moet het gips eromheen Huh

Eigenlijk worden we ook te oud voor die onzin, maar ja, stoppen doen we toch lekker niet. Gisteren weer een paar loopjes getrokken die kneiterhard werden afgestraft in het ondiepe water van Schellie. Soms denk ik weleens, waar ben ik toch mee bezig. Maar als ik dan weer boven water kom, moet ik weer lachen, stap weer op het plankie en ga weer net zo hard weer door. YeSS YeSS
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #32936 Oktober 17, 2012, 20:54:07
edit2Rapporteer  
johnie johnie doe nou rustig aan met al die looooopies
je  weet je loopt ook al naar de 50 dus take it easy
wel lekker dat je gisteren weer bent losgegaan
zat ook nog te denken gisteren na het werk maar alle boeren gingen weer tegelijk naar het noorden 
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #32937 Oktober 17, 2012, 21:14:51
edit2Rapporteer  
Thanks, ga het even doorlezen Smiley

Beterschap Merijn.
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #32938 Oktober 17, 2012, 21:18:49
edit2Rapporteer  
Mooi kl@te voor je. Sterkte ThumpsUp ThumpsUp

Hoe lang moet het gips eromheen Huh

Eigenlijk worden we ook te oud voor die onzin, maar ja, stoppen doen we toch lekker niet. Gisteren weer een paar loopjes getrokken die kneiterhard werden afgestraft in het ondiepe water van Schellie. Soms denk ik weleens, waar ben ik toch mee bezig. Maar als ik dan weer boven water kom, moet ik weer lachen, stap weer op het plankie en ga weer net zo hard weer door. YeSS YeSS
Dat vragen wij ons regelmatig af hoor....waar is die John toch mee bezig  Grin Grin
ditispablo

Berichten: 259
Antwoord #32939 Oktober 17, 2012, 21:37:06
edit2Rapporteer  
wat is dat voor rare Guru voorspelling komende dagen: Z 19 knopen, stoten 35 ??!
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #32940 Oktober 17, 2012, 21:59:48
edit2Rapporteer  
Zo was het gisteren ook in het begin. 29 knopen en 40 knopen in de stoten. YeSS
Later werd het wat beter.

Dat vragen wij ons regelmatig af hoor....waar is die John toch mee bezig  Grin Grin


Gewoon alles proberen Herman. Uiteindelijk lukt het. Doet effies pijn tijdens het oefenen, maar ach ja, dat hoort erbij. :'(


Trouwens nog een mooi filmpie. Is een oudje, maar echt geweldig. Vinni zette hem op FB. Bij deze. Vooral die slides iets verderop zijn te gek.


http://www.youtube.com/watch?v=GbW4fReNcrM&sns=em
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #32941 Oktober 17, 2012, 23:39:55
edit2Rapporteer  
godkelere
wat een super mooi filmpie wat een mooie moves
ach nog effe john dan zijn wij ook zo te zien op youtube
en geen commentaar
PESTLIJERS
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #32942 Oktober 18, 2012, 03:17:35
edit2Rapporteer  
Waar blijft de tussentijdse terugmelding van Peter (Laurens)
Uit Brazil. Gedeelde fun maakt het nog mooier. YeSS

Haha tijd tekort Ger, is werkelijk fantastisch hier, wind staat belachelijk hard aan , vaar al 3 dagen met een 7m2 in koemboek. Kevin Langeree is er ook dus genoeg inspiratie... Vandaag vertrokken naar Taiba voor de golven, wauw en die zijn aanwezig. Heb Kit maar afgeraden om er in te gaan want het is best heftig met 3 meter rakkers...trouwens zeer rustig op het water, behalve op Lagoa Gauipe dan...hier bij Taiba hebben ze ook een kleine Lagune waar het lekker hoogspringen en Kitche Loepie doen is. We vermaken ons prima....aufwiedersehen!!
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #32943 Oktober 18, 2012, 08:46:36
edit2Rapporteer  
Mooi Peter , ik wil nu iets meer van je horen
/-||_( )|-|/-|
Moderator

Berichten: 3902
Antwoord #32944 Oktober 18, 2012, 08:52:13
edit2Rapporteer  
...en mooie pica's erbij  Tongue
FlyingHigh

Berichten: 2707
Antwoord #32945 Oktober 18, 2012, 10:29:21
edit2Rapporteer  
Denk dat wij met alle Nh-kitekings gewoon ff 2 weken bij jullie langs gaan Peet!! Met z'n allen bij jullie pitten, want dat drukt de kosten
Damn, dat zou een feessie worden Joepie YeSS Joepie
PieNO

Berichten: 1721
Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #32946 Oktober 18, 2012, 10:41:29
edit2Rapporteer  
Ik wil ook naar KOMBOEK in 2013... ThumpsUp
So_Surreal

Berichten: 945
Logs: 0 | 14 uur
Antwoord #32947 Oktober 18, 2012, 19:32:43
edit2Rapporteer  
De wind wordt steeds minder voor morgen ochtend bij Schellinkhout volgens mij Sad
Hopen dat mijn les nog doorgaat !
Ride

Berichten: 4775
Logs: 0 | 234 uur
Antwoord #32948 Oktober 18, 2012, 19:47:48
edit2Rapporteer  
Klinkt lekker Peter. Geniet ervan gozer. Geef Kitty maar een kusje van me. InLove InLove

De wind wordt steeds minder voor morgen ochtend bij Schellinkhout volgens mij Sad
Hopen dat mijn les nog doorgaat !

Vooralsnog is er nog voldoende wind morgenochtend voor je lessie hoor.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #32949 Oktober 18, 2012, 22:27:30
edit2Rapporteer  
...en mooie pica's erbij  Tongue

En speciaal voor het Lange Beest wat fotootjes vanuit Taiba  Grin Grin ,nice clean waves met 25 knoopjes,ik maak um gek  Tongue
Three happy campers op de Braziliaanse zee,Kitty, Ik en een duitse vriend(sorry hans)  Wink de hele baai van Taiba voor ons allein  ThumpsUp  groetjes....... Kiss












« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.