|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
We mogen blij zijn dat de onderlinge lobby van de zuidelijken zich nog niet heeft geopenbaard: als je alle andere spots nog bij de Slufter pakt dan hebben ze ons dubbel verslagen...  Langevelderslag 6 (2,7%) Kijkduin 21 (9,3%) Oostvoorne 4 (1,8%) Ouddorp 5 (2,2%) Brouwersdam 23 (10,2%) KSN Noordwijk 5 (2,2%)  Dus ook alles wat anders is: Anders (noem je spot en vooral WAAROM? 3 (1,3%) neem je stem terug en stem op wijk!!! Wijk ligt centraler en is gezelliger dan Zeeland  (ook als je uit Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel, Utrecht, Zuid-Holland of Flevoland komt)
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Sjooo... die sneeuw  daz eggie XXX vgl met gisteren op IJmuiden En dat was maar 75 km verderop
|
|
|
@LaurenS

|
Vrijdag iemand zin om af te zakken naar Zuid-Holland voor snowkite sessietje?
Volgens mij heb je ook zoiets als wind nodig,of vergis ik me a.s. Freitag 
|
|
|
Merijnhe

Logs: 0 | 12 uur
|
Volgens mij heb je ook zoiets als wind nodig,of vergis ik me a.s. Freitag  Vrijdag ziet er toch wel OK uit voor snowkiten? ![]()
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator

|
Windfinder is minder positief... 's ochtends 8-10, 's middags 10-13
|
|
|
@LaurenS

|
Waarom moeilijk doen als het zaterdag kan 
|
|
|
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
|
Hoezo John ....IK heb voor mijn favoriete (zoutwater)spot WIJK (Aloha) gestemd ... 
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
We staan nu gelijk met de Slufter het is een nek aan nek race  Nu 4 dagen vrij, gaan we nog wat leuks doen 
|
|
|
|
TBK

|
Zo ik heb ook gestemd op Andijk !  Wordt een dolle boel daar .  Vrijdag vrij, zijn er nog snowkite-kansen ? 
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Vrijdag kan ik niet. Zaterdag misschien effies snowboardje onderbinden.  Hoe is het met Petra 
|
|
|
TBK

|
Vanmiddag weer met 'r naar het ziekenhuis geweest, de afneembare gipskoker is vervangen door een andere omdat ze de afgelopen dagen barste van de pijn. Hopelijk dat het nu weer beter gaat ! Slapeloze nachten gehad dus.  Hopelijk kunnen we het snowboardje nog ff onderbinden John. Ik weet nog niet waar.
|
|
|
|
TBK

|
Thanks ! 
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey frank en petra sterkte
hoe is het met de rest van het kitetuig heb effe lekker op wijkie gestemd
|
|
|
|
Teigetje

|
Nou dat is weer een mooi begin van de donderdag  Loop het eerste rondje met Sammie wordt ie aangevallen door een losgebroken Mechelse herder.  Eigenaar weet de heren uit elkaar te jagen resultaat de Herder zijn hele bek vol bloed, denk dat Sammie hem in zijn bek heeft gebeten en Sammie heeft een gaatje bij zijn bil. Dus zo even naar de dierenarts om er even naar te laten kijken.  Nog meer leuke dingen vandaag........ 
|
|
|
|
Teigetje

|
Heel scherp Jantjuuh ik heb het aangepast. Ben eigenlijk altijd vrijdag vrij vandaar dat ik vrijdag had neergezet denk ik  Zo net bij de dierenarts geweest drie nietjes in zijn barst gelukkig geen spieren beschadigd alleen de huid was zeg maar open. Schade 56 eurie. 
|
|
|