Ik heb geen snowboard, maar als ik de vinnen van me oude kitesurfplank eraf schroef is er dan ook beetje vooruit mee tekomen., heb er totaal geen ervaring mee?
Ik denk als je de vinnen er af haalt en er snowboardbindingen op zet dat je dan een eind komt , maar dan heb je dus ook snowboardbindingen en snowboardschoenen nodig ..... ik denk niet dat je met gewone schoenen in je kiteboardstraps je genoeg grip hebt en kunt kanten op de dunne laag sneeuw die er nu ligt.
Yep , was weer ff lekker op IJmuiden... Lag helaas wat minder sneeuw dan in Amsterdam. @ So zuriel ;Koopt je moeder je kleren nog ?, dat je je eigen maat niet weet.........? Tiepies
Nee hoor, heb normaal altijd een L, maar met mijn wetsuit blijkbaar ook een XXL, mijn trapeze weer een M en mijn impactvest wel een L (of zoiets). Was inderdaad de laatste, ga even een maattabel opzoeken voor die pakken.
Amsterdam heeft het wel echt de hele dag gesneeuwd.
Edit: misschien een stomme vraag, maar heb je met snowkiten meer of minder wind nodig dan met kiten (qua weerstand), of ligt dit gelijk ?
Yep , was weer ff lekker op IJmuiden... Lag helaas wat minder sneeuw dan in Amsterdam. @ So zuriel ;Koopt je moeder je kleren nog ?, dat je je eigen maat niet weet.........? Tiepies
Nee hoor, heb normaal altijd een L, maar met mijn wetsuit blijkbaar ook een XXL, mijn trapeze weer een M en mijn impactvest wel een L (of zoiets). Was inderdaad de laatste, ga even een maattabel opzoeken voor die pakken.
Amsterdam heeft het wel echt de hele dag gesneeuwd.
ook met een droogpak is het water koud als je er in ligt,en koel je snel af,
als je nog niet normaal kan varen, wacht lekker tot de temperaturen weer goed zijn, om weer verder te oefenen
deze omstandigheden helpemn niet mee in je progressie, of je moet levensmoe zijn dan vooral zo door gaan
Citaat van So-Surreal Nee hoor, heb normaal altijd een L, maar met mijn wetsuit blijkbaar ook een XXL, mijn trapeze weer een M en mijn impactvest wel een L (of zoiets). Was inderdaad de laatste, ga even een maattabel opzoeken voor die pakken.
Ongelofelijk Lars, dit zijn precies de maten van het monster van Frankenstein. Ik heb het met je te doen.
Citaat van So-Surreal Nee hoor, heb normaal altijd een L, maar met mijn wetsuit blijkbaar ook een XXL, mijn trapeze weer een M en mijn impactvest wel een L (of zoiets). Was inderdaad de laatste, ga even een maattabel opzoeken voor die pakken.
Ongelofelijk Lars, dit zijn precies de maten van het monster van Frankenstein. Ik heb het met je te doen.
Hahaha, die schroeven in mijn hoofd beginnen ook altijd te roesten in het water
Laaaaaarsi, as je nou gewoon ff bij VdB voorbij rijdt en m gaat passen, dan weet je genoeg... Heb je tooooevallig een nederlans impactvest, italiaans neopreentje en een duutse trapeze ?
Maaaaaaaaaaar, zoals vele al gezegd hebben (en jij toch nevernooitniet wil luusteren ), wacht gewoon paar weekies met oefenen, want dat droogpak maakt t voor jou eggi niet warmer als je de waterstart nog moet leren T worden toch vele splatsjsplatsjers en die zijn nu koud.... ERG KOUD zo klein koud
Eeeeeeeeeeeeeenn mss ben je volgend jaar wel XXXXL en heb je niks meer aan dit 'goedkopere' L pak
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.