|
|
Giertje
|
Waar was je nou Richard! Lekker met je kadaver in de bank? Of een sessie op wijk? Je hebt veel gemist topmiddg met de 11 m van 2.30 tot 4 uur. Zo de spiertjes zij warm voor morgen. ,.
|
|
|
|
|
Giertje
|
Als ik in jullie schoenen stond zou ik morgen naar Wijk gaan. veel constantere wind en mooie vlakke stukken. Dan blijft het op Schell ook wat rustiger, wij locals hebben niet zo'n behoefte aan dat macho gedrag voor de kant .
|
|
|
|
|
Giertje
|
Ja John goed dat je hem aanspreekt op zijn gedrag maar het is een ramp met die 50 plusser. Vermoedelijk had hij zijn gehoorapparaat weer niet in. Ook heeft hij wat last van zijn kortetermijngeheugen en heeft hij het nog niet door dat de winter al voorbij is. vandaar dat droogpak! Maar verder is het een toffe vent.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Tjezus ,hoor ik zeggen naast me op de bank:'Wat zijn jullie ook een stelletje ouwe wijven zeg,op dat forum''...ze heb nog gelijk ook
|
|
|
Langbeest
|
Peter, jij had toch laatst een nieuwe spijkerbroek gekocht??? waar heb je die gehaald en doe mij ook nog even het recept van dat lekkere gerecht waar je het laatst over had. Ik heb nu toch een goed middeltje gevonden om de ramen streep vrij op te laten drogen?? stond laatst in de Libelle, geweldig. GTST was ook spannend vandaag he, wat jij............
|
|
|
|
@LaurenS
|
Lekker ding jij hoor lange ,niet die gevoelloze boer
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Zo dames, dus nu allemaal weer lekker RTL8 kijken
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Tjezus ,hoor ik zeggen naast me op de bank:'Wat zijn jullie ook een stelletje ouwe wijven zeg,op dat forum''...ze heb nog gelijk ook Haha, zegt die van mij ook altijd
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Nog ff wachten,hij is nog niet echt aan
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Oké, ik wacht........................pfffffffff fffffff, geen geduld meer. Ik stap in en ga rijden.
|
|
|
|
|
|