Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Je hebt wat gemist Frank op Schellie. Was ook een beuksessie. Klein beuksessietje dan, maar wel lekker
|
|
|
|
|
|
|
So_Surreal
Logs: 0 | 14 uur
|
Zo was idd nog ff lekker op schel (kitehigh_kitesmiley)van 19,00 tot 20.30 nog ff heerlijk knallen. Heb voor donderdag middag maar ff een klusje ingeplant voor schel.Gnagna.
Was het rond die tijd nog te doen qua zonlicht ? Anders neem ik mijn spullen donderdag even me naar mijn werk en kan ik 17:00 op Schel zijn. 7m met 93kg moet wel lukken met de voorspellingen, alleen ben ik nog een totale beginner. Kan ik donderdag geen oefenen denken jullie, of is het verstandiger over te slaan en te wachten op een dag met minder wind ?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Donderdag ziet er echt heftig uit, als totale beginner gewoon niet boven de 25kn kiten, zelfs al weeg je 93kg met een 7m. Kan echt heel snel fout gaan en zeker op een spot als schellie waar oplaten klote is en je overal stenen hebt. Misschien dat ie in de avond nog afneemt maar denk 't eerlijk gezegd niet, hoop 't ook niet Gister was een prima dagje voor je met een 7m. Vrijdag avond ziet er ook wel ok uit voor een beginner, wel noord dus dan moet je naar medemblik of zee.
|
|
|
FlyingHigh
|
Kom op Lars, ff na blijven denken. Als beginner in vlagen tot 40 knopen . Wat denk je zelf. Als je daar echt serieus aan denkt, zou ik de basiscursus nog maar eens overdoen!!!
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Kom op Lars, ff na blijven denken. Als beginner in vlagen tot 40 knopen . Wat denk je zelf. Als je daar echt serieus aan denkt, zou ik de basiscursus nog maar eens overdoen!!! Ik zie ze op wijk aan zee nog lessen met vlagen van 35+ met mini kites op 5 meter lijnen dus aan die basiscursus zou ik niet zoveel waarden hechten wat 'oefenenbare' windsnelheden betreft Maar inderdaad, gewoon wachten op minder wind Lars. Als je een 7m in een loop trekt wordt je gewoon gruwelijk weggeslingerd, of je nou een 100kg of 70kg weegt.
|
|
|
|
|
magic ed
Geen avatar
|
Misschien straks een wijkiki, ouwe lullen vlak water cruise sessie.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Morgenochtend weer een ochtend sessie ..ben om 10.00 uur op Schell... 10 uur pas. Godallemachtig Zwaffie. Hebben wij er al een uur opzitten. Gisteren heb je ook weer het mooiste gemist door je werk. Stop er toch mee. Ik heb lekker vrij genomen voor zo'n mooi daggie als morgen. Lekker de hele dag knallen op Schellie. Ik ga vast naar bed, is het eerder morgen. Jiiiiiiihhhhhhhaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
So_Surreal
|
Kom op Lars, ff na blijven denken. Als beginner in vlagen tot 40 knopen . Wat denk je zelf. Als je daar echt serieus aan denkt, zou ik de basiscursus nog maar eens overdoen!!! Oh sorry ik zag net 21 tot 29 knopen staan in de voorspelling bij Windguru. Maar nu zie ik inderdaad 27 tot 38 knopen staan, dat is niet slim nee.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
valt weer lekker op Peet, veel plezier ermee
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Lars.... 'use your common sense!' We begrijpen allemaal dat je graag wil... MAARRR... kijken mag, uitvoeren (nog) niet Kom morgen gewoon lekker kijken op Swoody naar de kiters. Van hun ervaring leer je onder deze omstandigheden meer dan zelf lopen klooien en heeeel gevaarlijke risico's nemen met jezelf ... en ook met anderen! Kiten leer je in stapjes ( 7-mijls laarzen passen niet in deze sport... tenzij je Tim heet ) Ook een Len10 en een Youri hebben het met de jaren geleerd Let op, daar is i weer: "Geduld is een schoone zaak!"
|
|
|
|
So_Surreal
|
@Lars.... 'use your common sense!' We begrijpen allemaal dat je graag wil... MAARRR... kijken mag, uitvoeren (nog) niet Kom morgen gewoon lekker kijken op Swoody naar de kiters. Van hun ervaring leer je onder deze omstandigheden meer dan zelf lopen klooien en heeeel gevaarlijke risico's nemen met jezelf ... en ook met anderen! Kiten leer je in stapjes ( 7-mijls laarzen passen niet in deze sport... tenzij je Tim heet ) Ook een Len10 en een Youri hebben het met de jaren geleerd Let op, daar is i weer: "Geduld is een schoone zaak!" Ja inderdaad, ik kom misschien wel even kijken. Daar leer ik inderdaad ook van en is gezellig om even te kletsen met de oude mannen daar
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Hebben jullie ook nog tips voor mij? Ik heb gisteren voor een prikkie een slingshot fuel 7m uit 2004 weten te scoren, zou er morgen voldoende wind zijn om hiermee weg te komen??
|
|
|
@LaurenS
|
Hebben jullie ook nog tips voor mij? Ik heb gisteren voor een prikkie een slingshot fuel 7m uit 2004 weten te scoren, zou er morgen voldoende wind zijn om hiermee weg te komen??
Maak er maar geintjes over Jannis . Beter 10 Larsen op het forum, dan 1 op het water ,morgen dan he ...welteverstaan
|
|
|
|
|