(HJ) MINI-ME
|
@ Mini me dat oplaat incident was toch gisteren? toen was ik nie op IJmuiden maar aan werk Nee het was afgelopen dinsdag. Maar als jij je er niets van kan herinneren dan zal ik wel een verkeerde voor me hebben. Nogmaals, wie het dan ook was, no hard feelings @ Richard... gewoon Muidenberg in rijden en de borden volgen. Blauw bord met een kiter erop afgebeeld. Have fun vandaag... ik kan helaas niet vij krijgen
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik hoor net op journaal dat de zon ook nog gaat schijnen en dan te bedenken dat ik eigenlijk moest werken vandaag. ghe ghe van ruilen komt geen huilen.. Peter ik kooooom dr aannn. werk ze allemaal he...
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Wie-0-wie was er dinsdag met een tribel2 aan het varen? Ik heb namelijk nog een paar foto's in de aanbieding
|
|
|
360
|
Joepie mijn top vrouw heb ,me vrij gegeven. net niet genoeg noord voor muiderberg op het moment ik neem het zekere voor onzekere en gaan naar Ijmuiden tot zo
|
|
|
@LaurenS
|
Hij was weer weergaloos vandaag op Ijmuiden Wat een superdag heb ik gehad,andere medekiters ook mag ik hopen.......?Perfecte golven,alleen de wind knalde af en toe wat door,maar dat zal wel door die pier komen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hier doe je het allemaal voor middagen zoals vanmiddag in Ijmuiden Strakke wind voor een 7 meter en knallen maar. Hij was weeer lekkel Mooie golven en gaan met die banaan. Blij dat ik niet naar muiderberg was gegaan want rondom de zeeburger tunnel stond een file van 14 km in beide richtingen Hans wil je een handvat aan je board maken want dat is makkelijker pakken in het water als je je boardje kwijt ben Joepie mijn top vrouw heb ,me vrij gegeven. Die van mij zit in de kroeg i.v.m. afscheidsfeest collega zodat ik me weer moest haasten om boerenkool met worst voor de kids op tafel te zetten. Anders was ik nou nog op het water met een zaklantaarn.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kwam tijdens mijn werk nog ff langs Muiderberg en daar stond ook een lekkere woei.. Denk wel dat jullie meer fun hebben gehad
|
|
|
|
Teigetje
|
Potver de potver wat heb ik een lekker daggie gehad zeg.. Lekker knallen met me zeventje en af en toe sky high prachtig uitzicht heb je daar boven zeg..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
was zeker lekker theo en richard al kan ik moeilijk aan het zout in m'n strot wennen heb een paar keer m'n gal al naar buiten gegooid maar met die golven is het wel super hoog springen dus dat maakt het wel weer goed heb alleen wat moeite om te landen maar dat komt nog wel richard nog bedankt voor het terug brengen van m'n board heb alleen steeds last dat m'n voeten steeds uit de banden schieten misschien een paar andere voetbanden is de oplossing zal effe een rubriekje aanmaken met wat vragen hoop dat we zaterdag nog effe kunnen varen hoop dat m'n kiitemaat z'n warootje weer heel is dan kunnen we er zaterdag weer tegenaan
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Zijn er nog gasten met ballen? Mark en ik gaan beuken vanmiddag!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Zijn er nog gasten met ballen? Mark en ik gaan beuken vanmiddag!
Naar Andijk? Stuur ff kaartje als je boven bent!
|
|
|
|
Teigetje
|
Zijn er nog gasten met ballen? Mark en ik gaan beuken vanmiddag! Ja en ik wil ze graag heel houden, vandaag een vlagerige rukwind volgens mij. Ik dacht morgen maar weer naar IJmuiden. Nog meer liefhebbers.. De zon gaat niet schijnen dus daar hebben we dan iig geen last van dat ie midden in je potje schijnt
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nog types morgen naar Andijk? Of wordt het Glijmuiden?
Moet me kite halen bij vdberg. Beetje om rijden hè, vanaf zaandam naar hoorn en dan door naar Glijmuiden...
|
|
|
Retard
|
Mark had het ff gezegt ben er net nog geweest en ga morgen naar Ijmuiden. Ik heb ff een nieuw vestje gehaald en nieuwe handschoentjes gekocht morgen ff lekker met de 7 ben er rond half 11, 11 uur Groetjes Richard
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Wie gaat er morgen naar Andijk? Moet 't nog ff aankijken, maar als 't een beetje redelijk weer is en niet de enige ben kom ik wel ff...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Ric, zonde ja... Had een mooie combi kunnen worden hahaha
Tis niet anders!!! Thanks anyway!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Beun en ik zijn er vroeg, half 10, 10 uur.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Bikkels,mij te veel kleine pikkies weer .Veel plezier
|
|
|