(HJ) MINI-ME
|
@ Haring Hai Richardt ik voer met mijn blauw witte Rhino was de hele tijd dicht bij de pier bezig. (@ mini-me ik was niet diegene die je test kite ongevraagd de lucht in gooide), waar voer jij mee ? op ijmuiden was ik rond 14.00 uur. was even zwoegen maar vanaf 15.00 was het goed te doen met de 12. net genoeg voor wat sprongetjes en een backroll hier en daar wel een heerlijk zonnetje tussen 14.00 en 15.30 Niets aan de hand maat.. Ik ging ook om 14.00 uur het water op. Ik was met de geel gekleurde Rise van OR aan het varen (check foto hierboven) Was gewoon een misverstand want hadden dus beiden de kite niet meer vast
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen muiderberg ? als ik ga ben er dan om een uurtje of 2 nog meer kiters ?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Is dat niet te vlagerig morgen ??? Ben daar wel in de buurt omstreeks die tijd maar heb er nog nooit gevaren . Is het morgen goed te doen of kan ik beter door rijden naar ijmuiden ????
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Muidenberg is goed te doen met NW. De wind komt dan volgens mij vanaf het openwater ri Muidenberg. Dus ik denk dat het goed te doen is. Hoe laat zijn jullie er dan
|
|
|
360
|
@ Mini me dat oplaat incident was toch gisteren? toen was ik nie op IJmuiden maar aan werk @Haring Hai Richardt Ik zag je lekker gaan met die oranje waroo wat ik alleen niet snap is waarom jullie zo ver van de pier voeren. Ik had de indruk dat het bij de pier beter varen was @Beun Ik heb voor morgen nog geen vrij.... Het ziet er naar uit dat er morgen niet heel erg veel Noord in de wind zit (290graden/20kts). Dus Muiderberg zal wel vlagerig zijn als je je kite wilt oplaten. maar iets verder op het water is het gewoon knalluh, denk ik en erg gezellig greets
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als de wind morgen goed is ben ik er om een uur of 14.30 uur. Hoe kom ik op de stek want ik ben er nog nooit geweest ??? @Haring Hai Richardt Ik zag je lekker gaan met die oranje waroo wat ik alleen niet snap is waarom jullie zo ver van de pier voeren. Ik had de indruk dat het bij de pier beter varen was Vond het bij de pier te druk en had de andere kant op alle ruimte
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He luitjes Ik zie net op het nieuws dat onze Frank alla ZWAFRA vandaag jarig is Dus Frank van harte gefeliciteerd met je 48ste verjaardag.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
He luitjes Ik zie net op het nieuws dat onze Frank alla ZWAFRA vandaag jarig is Dus Frank van harte gefeliciteerd met je 48ste verjaardag. JA,Boys bedankt.. en je weet het .....nog altijd 18 onder mijn kite, maar 48 in werkelijkheid ...
|
|
|
|
|
Teigetje
|
Das mooi Hans even het weer afwachten morgen en dan wordt het of muiderberg of Ijmuiden Sinds wanneer gaat jij naar Muiderberg..
|
|
|
|
@LaurenS
|
Muiderberg geeft 18 knopies.Ik ga voor >22 om mijn 8m2 te testen op Ijmuiden.Ik denk dat ik er om een uurtje of 11 ben Theo,wat jij????We gaan hoooooooooooooooooooooooooooooooooog!
|
|
|
@LaurenS
|
Ennuh van harte Frank.Idd je hebt helemaal gelijk,je lijkt wel een gast van 18 zoals je met die kite bezig bent.Respect Mooie stijl en geen pussy tricks
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kijk wel effe morgen peter maar als ik kom ben ik er pas om een uurtje of 2 weet alleen niet wat richard doet morgen joehoe richard
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ga ik doen heb alleen nog niet de 8 maar mijn 7 tje is ook goed moet nog naar vdberg voor de 8
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Gefeliciteerd Frank!
|
|
|
360
|
frank gefeliciteerd @ Haring Hai Richardt Tony mailde me een paar fotoos van ijmuiden van gisteren (woensdag) Ik geloof dat jij dit bent (met mij in de achtergrond) is dat zo? groet
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Das nog es een geile plaat jongens....
Topperdetop!
|
|
|
Teigetje
|
Die op de voorgrond is Richard met zijn 13 meter.. He Peter, ik zit nu nog aan een ontbijtje en me vrouw moest effe met de auto weg. Ik denk dat ik rond 11.30 - 12 uur op IJmuiden aankom. See you
|
|
|
@LaurenS
|
Is goe,ik ga zo,we gaan knalluh .Hopen dat er een beetje mooie golven staan en geen klotzbak aantreffen. Later,P
|
|
|