|
|
Haring High Richardt
|
Nog iemand morgenmiddag naar Andijk (of schellinkhout) als de wind goed is ????
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nope, ff te ruig voor Mark... Van de week wil ik wel ff gaan, Muiderberg ofzo. Komt Noord aan toch?
|
|
|
|
|
wouterb
|
Ik was zaterdag op andijk (2 man een vlieger) voor een Maiden-flight van Wook3 12m FF checken zeg maar. Meertje was geen doen, als de kite onder de 15 mtr hoog kwam flikkerde ie nog net niet uit de lucht. Op de grote plas (iets meer riching haven) ging beter. Maar in de chop van een cm of 50-60.... Hoe handle je dat? Stel je vaart 'linksvoor' naar buiten, komt voorbij de zandbank en je krijgt (echt recht van voren) een setje van 3x 50cm. De eerst pak je met het optillen van je voorste been, om vervolgens vol met debodem van je plank op de face van de volgende te klappen. Niet goed voor balans, voorwaardse snelheid en de liezen. Tips?
Wat ook wel op viel was dat de 9m (tribe 2006, ook eerste keer uitlaten) minstens zo hard ging maar veel gecontroleerder en hij stuurt (ivm de Wook) rete snel.
Weet iemand wat uiteindelijk de wind was zaterdagmiddag (zeg 14-16uur)?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Woensdag namiddag Muiderberg!!!
|
|
|
PeeWee
|
Woensdag andijk???
Hoe laat???
Woensdag is mijn vrije dag dussssss.
|
|
|
|
|
R@bert
|
Luitjes, gaat iemand van jullie nog naar Muiderberg vanmiddag??
|
|
|
|
R@bert
|
veel plezier,gasten...net ff iets te ver vandaag...ga Muiderberg checken
|
|
|
Molliebollie
|
Woensdag andijk???
Hoe laat???
Ik ben er bij! Vanaf een uur of 12:00 - 13:00
|
|
|
florisW
Gast
|
ik ben om 4 uur in wijk aan zee met nog iemand.. komen er nog meer?
|
|
|
PeeWee
|
Woensdag andijk???
Hoe laat???
Ik ben er bij! Vanaf een uur of 12:00 - 13:00 Ik zit nu te twijfelen. Ik kom net van een fietstraining en vind die Noordenwind behoorlijk koud. Als de wind morgen nog zo'n hoge chillfactor geeft dan ga ik niet.
|
|
|
johan
|
ah een eigen noord holland onderwerp. Nou als de buien meevallen ga ik zo naar muiderberg toe.
|
|
|
Molliebollie
|
Woensdag andijk???
Hoe laat???
Ik ben er bij! Vanaf een uur of 12:00 - 13:00 Ik zit nu te twijfelen. Ik kom net van een fietstraining en vind die Noordenwind behoorlijk koud. Als de wind morgen nog zo'n hoge chillfactor geeft dan ga ik niet. Laten we elkaar geen mietjes noemen Schaatsen in een (wedstrijd)schaatspak met -18 'C dat is pas koud (eigen ervaring)
|
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
tja die moet je ook niet vertrouwen, heb je geen live meetstation, ala windmeter van HvH. Die check ik altijd voordat ik weg ga
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen, dinsdag Muiderberg. We doen vandaag nog ff dunnetjes over dan... Wie nog meer????
|
|
|