Flyingtrunkie
|
Aangezien het nu niet echt top waait www.enkhuizen-meteo.nlga ik lekker naar Wijk om met mijn Woefje te wandelen.... Jeetje zeg mijn eerste keer op het wtaer dit jaar weer uitgesteld... (hele weekend gewerkt) moet je ff langs uitgeest raden ik ga daar straks heen met nog iemand... daar waaide het de afgelopen dagen hardre dan op enkhuizen Waar zit die spot in uitgeest. Is voor mij ook dichterbij. ik woon in Heerhugowaard
|
|
|
The Submarine
|
Ja dat wil ik ook wel weten... woon om de hoek zeg maar
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers?
|
|
|
The Submarine
|
Mag het wel op alle binnenwateren? Nee toch geloof ik? Of ben ik nou weer zo'n fatsoensrakker : ??
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ach, er staat geen bord. Enne officieel mag bijna nergens, toch? Er mag in ieder geval wel gesurfd worden
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Heb ze bij de nieuwe discotheek, De Waeadse tempel wel al zien varen. Maar of het mag....wel lekker dichtbij .)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Heb ze bij de nieuwe discotheek, De Waeadse tempel wel al zien varen. Maar of het mag....wel lekker dichtbij .)
Daar bedoel ik ook
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Vandaag (maandag) weer heerlijk gevaren op Edam vanaf 15.00 uur tot 18.00 gevaren met mijn 9 mtr Waroo , Maar ik heb wel geluk gehad want ik moest mijn kite alleen starten ,Met een touw aan je chickenloop en dan om een paaltje ,Ging tot nu toe altijd goed .....Breekt dat touw ..kite over de dijk, in de bomen ..Gelukkig geen schade ..Maar het blijft lastig op Edam om te starten en te landen .....Maar als je op het water bent is het er top...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey frank jij krijgt er ook nooit genoeg van met die waroooooooo ik ook niet we gaan morgen weer denk muiderberg moet even kijken hoe hard de wind waait maar ja heb nooit geen last van weinig wind waar ik ben begint het spontaan te waaien . heb gekeken oost zuid oost 13 knopen da's weinig kijk wel
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Breekt dat touw ..kite over de dijk, in de bomen ..Gelukkig geen schade ..Maar het blijft lastig op Edam om te starten en te landen .....Maar als je op het water bent is het er top... Das mooi kl....te Frank Gelukkig geen Schade Jij had dus wel wind in Edam mot toch ff je mobiele nummer hebben want dit gebeurt wel meer
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
en ik toch weer de hele middag gevaren... Uitgeest he ???? Kan je daar een betje staan en waar zit je precies ??????????????
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers Hoe laat ??????????? Woon in Langedijk
|
|
|
Flyingtrunkie
|
ik had het idee om het eens bij de stad van de zon in Heerhugowaard te proberen a.s. woensdag..., is nog dichterbij voor mij. Zijn er meer liefhebbers Hoe laat ??????????? Woon in Langedijk Ik zit nu op m'n werk, ik heb m'n kalender niet in m'n hoofd. Maareh, ik dacht om een uurtje of een op 't strandje vlakbij de intratuin, maar hang me er niet aan op. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
wouterb
|
was jij de VW bus, Harrie? Ikke kwam met scootertje kijken..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vandaag, dinsdag ff kijken op Ijburg! uur of 4 denk ik! Toch Hans Schrikken hè Frank... Gelukkig niets met jou of de kite!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ben ook al es weze kijke bij het waardse tempel water ziet er best wel strak uit maar heb er nog niet gekite. Oh ja Zwafra voor zelflaunch ................................. nah ja je weet het wel he .......... ....................................... ...................................FS. tatarataaaaaaa.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ben ook al es weze kijke bij het waardse tempel water ziet er best wel strak uit maar heb er nog niet gekite. Oh ja Zwafra voor zelflaunch ................................. nah ja je weet het wel he .......... ....................................... ...................................FS. tatarataaaaaaa. FLYSURFER RULES!!! Over het water bij de Waardse Tempel: ik heb een veleden jaar eens een keertje geprobeerd, maar toen was de wind daar gevaarlijk vlagerig! En het is er vrij snel diep.... Maareh, als het goed is weet ik morgen meer..........
|
|
|
Haring High Richardt
|
was jij de VW bus, Harrie? Ikke kwam met scootertje kijken.. Ja die mooie groene die voor de derde keer achterelkaar in Enkhuizen voor Jan Doedel was Gr Richardt
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik zit nu op m'n werk, ik heb m'n kalender niet in m'n hoofd. Maareh, ik dacht om een uurtje of een op 't strandje vlakbij de intratuin, maar hang me er niet aan op. Nog minder wind dan vandaag en nu waait het al niet Gaat Floris al naar Uitgeest ???? en waait het daar ?????
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik zit nu op m'n werk, ik heb m'n kalender niet in m'n hoofd. Maareh, ik dacht om een uurtje of een op 't strandje vlakbij de intratuin, maar hang me er niet aan op. Nog minder wind dan vandaag en nu waait het al niet Gaat Floris al naar Uitgeest ???? en waait het daar ????? Waar moet je nou zijn in Uitgeest?? Als dit de spot is, dan in ie met Oost niet echt aanlandig!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik was trouwens nog om 15.30 uur bij de Waerdse Tempel ff kijken hoe de wind daar stond: Pal op het strandje en best nog wel een straf windje; ik schat toch wel tegen 15 knopen. Als je dat vergelijkt met de wind in Enkie die is nu (16.30 uur) maar rond de 3 m/s (enkhuizen-meteo.nl), een heeeeel stuk minder! Harrie (Richard) , of iemand anders, kom jij morgen nog naar de Waerdse Tempel morgen of ga je ergens anders naar toe. ik ben d'r liever niet alleen!
|
|
|