MEGALOOPBEUN
|
zegt tegen mij begint zeker pas die jongen ik zeg nee da's nou ruben early stage gaat ie leren kiten zegt ie ik zeg nee hij gaat biljarten maar kon niks anders vinden om mee te oefenen vond ie niet leuk volgens mij
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
hij bedoelde het vast ook goed... hij zag die kite ook hard op de stenen gaan... (hoe is het trouwens mogelijk.... zo'n strand en dan nog die steen raken) hij is instructeur geweest dus ik denk dat hij alleen wou helpen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat weet ik wel maar dan vraag je toch niet als iemand met een kite in z'n hand staat gaat ie kiten ?
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
maakt niet uit alle hulp is welkom ik hoop dat de wind wat meer naar het zuiden gaat ik laat hem les nemen bij vdberg op schell is beter door iemand het laten leren ik ga misschien wel te snel en dan wil ie misschien niet meer doordat ik het niet goed doe of iets vergeet heb wel gezegd dat ie op internet goed moet kijken voor oplaten /optuigen en beginnen van varen heb klein uurtje toch bij elkaar gevaren mag niet klagen
|
|
|
TBK
|
maakt niet uit alle hulp is welkom ik hoop dat de wind wat meer naar het zuiden gaat ik laat hem les nemen bij vdberg op schell is beter door iemand het laten leren ik ga misschien wel te snel en dan wil ie misschien niet meer doordat ik het niet goed doe of iets vergeet heb wel gezegd dat ie op internet goed moet kijken voor oplaten /optuigen en beginnen van varen heb klein uurtje toch bij elkaar gevaren mag niet klagen Beun, het is zover na de mega-aankoop van de nobile-555 eveneens de big-step gemaakt van Rhino's naar Waroooooooo's. De 9&13 vandaag besteld bij Willem en ze komen over een week binnen. De 13's waren helaas niet meer op voorraad dus effe wachten. ps. Zwafra heb ik ook al ingelicht. Schellinkhout wordt 1 groot "Best-Paradise" Kitegreetzzz, Frank aliasTBK die andere kale
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kijk da's mooi frank word wel druk met al die waroo's maar da's een goed teken dat ze toch iets hebben wat en andere kite niet heeft behalve willem dan en dat is dat ze supervaren afgelopen week op muiderberg met 28 knopen met de 9 mtr lekker varen en zelfs regelmatig springen gaan wel hard die best kites dat willem ze niet meer had word steeds groter die winkel van sinkel zie je nog wel frank op BESTDAG die komt er volgens mij gauw wel aan groetjes hans
|
|
|
Haring High Richardt
|
De 9&13 vandaag besteld bij Willem en ze komen over een week binnen. De 13's waren helaas niet meer op voorraad dus effe wachten. ps. Zwafra heb ik ook al ingelicht. Schellinkhout wordt 1 groot "Best-Paradise"
Kitegreetzzz,
Frank aliasTBK die andere kale Jij ook al, overloper en je ben nog geen eens 50 volgens mij ???? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Schellinkhout wordt 1 groot "Best-Paradise" Floris, ik denk dat ik toch meer ga kiten op zee
|
|
|
Haring High Richardt
|
Andijk lijkt mij niet de juiste spot met West..Mot jij toch weten Richard .. Volgens de sites zou hij in de middag draaien naar nw vandaar Andijk kl...te dus te weinig wind Je broer (Frank) heeft ook een waroo gekocht las ik net de overloper (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) en hij is nog geen eens 50
|
|
|
TBK
|
Op Schiphol zijn ze al bezig om een nieuwe baan aan te leggen. Ze kunnen het invoeren van al die Best Waroo's niet meer aan. Volgens mij is dit ,,BEST"een groot probleem. Ik hoor ze al roepen het personeel van Schiphol: WAROOOOOOOOOOOOOOOOOO MM ! ( )
|
|
|
|
TBK
|
Andijk lijkt mij niet de juiste spot met West..Mot jij toch weten Richard .. Volgens de sites zou hij in de middag draaien naar nw vandaar Andijk kl...te dus te weinig wind Je broer (Frank) heeft ook een waroo gekocht las ik net de overloper (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) en hij is nog geen eens 50 Niet iedereen wordt 50 HH, ik blijf wel 40, the BEST" time of my life !
|
|
|
Haring High Richardt
|
Mij kan je in ieder geval niet meer inhalen (kwa leeftijd dan) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey hh moet je dan 50 zijn om met the best te varen ? probeer die van mij maar een keer krijg je ook veranderitis
|
|
|
TBK
|
Ik blijf lekker eigenwijs bij Naish Suczeven ermee Frank (grinnik_kitesmiley) Bedankt Richardt, het gaat niet alleen om de kite maar het plezier dat je aan kiten beleefd. Ik heb wel eens gezegd het is ,,geen hobby maar een passie" en dat is ook zo ! Ik denk dat dit voor iedereen die de sport beooefent, dit voor groot deel ook zo ervaart. Have fun with the kites you have, don't leave them ANDERS GA JE OP JE BEK. kITEGREETZZZZZ, tbk
|
|
|
Haring High Richardt
|
mijn zoon even laten kennis maken met het optuigen en oplaten van de kite vond het wel leuk dus nou maar hopen dat ie ook verslaafd raakt dat word DeBeun jr Hoe oud is je zoon beun ?? Mijn dochter is 12 en had laatst een spreekbeurt over kiten waar ze een 9.5 voor haalde De theorie kan ze wel maar nu de prakthijk Waarom geef je zelf geen les, v.d. Berg is toch al binnen die heeft geld zat
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik heb wel eens gezegd het is ,,geen hobby maar een passie" en dat is ook zo ! Daar heb je gelijk in maar tevens ben ik ook verslaafd ,. Wat is beter verslaafd of passie ???
|
|
|
Haring High Richardt
|
hey hh moet je dan 50 zijn om met the best te varen ? Valt me op dat de oudere kiter met best vaart kan ook aan mij liggen hoor (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wil zelf wel les geven maar dacht als een ander het doet word er misschien beter opgelet (up_kitesmiley je weet het he pubertijd ja pa weet het nu wel kan ik nu het water al op ? (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
|
|
|