|
|
MEGALOOPBEUN
|
erg he robin we kunnen niet varen misschien dit weekend (cry_kitesmiley) wat las ik nou is je ventiel kapot? toch niet van die nieuwe (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
erg he robin we kunnen niet varen misschien dit weekend (cry_kitesmiley) wat las ik nou is je ventiel kapot? toch niet van die nieuwe (hangloose_kitesmiley) Nee, is van mn oude.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
schrok al hoop dat we zaterdag een beetje kunnen varen ben er vrijdag in de namiddag niet mark wel die gaat wel varen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja en of ik ga varen. Het waait de pannen van de daken vrijdag, heb ik gehoord, en Hans doet nog ff een oproep naar boven toe, dus het komt helemaal goed!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat het zaterdag natuurlijk ook waait voor jullie. Ik hoop alleen dat ik nog wat energie over heb na vrijdag whahahaah
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb gekeken net en het blijft 14 knopen dus ik denk dat ik zaterdag wel op kinselonie kan varen (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tuurlijk mag iedereen mee varen als de wind zo blijft kan je er lekker varen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Yesssssssssssss thanks Rebelse Best fucker
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey mark zaterdag is wel test dag brouwersdam iets voor ons ? of is dat te druk
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Lijkt me gezellig!!!!!! Kunnen ff checken natuurlijk!!!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nancy heb de hele dag braderie dus kan de hele dag weg weet alleen niet of het druk is natuurlijk en of je daar lekker kan varen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Weet ik ook niet, is wel een tjeesus eind rijden hoor!!!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tis niet op brouwersdam maar grevelingen dam nog verder blijf wel op kiselonie
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
je kan wel lekker varen vrijdag middag bijna 17 knopen da's bijna 9 mtr waroooooooooooooooooooo moet je wel de spinnewebben eraf halen
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
tis wel te hopen dat je vrijdag vroeg klaar bent ik ga al om 12 uur weg (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik trap die 2 ramen er zo in, je kent me toch wahahahaha
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
als het meezit zijn we zo klaar denk dat we ze om 12 uur erin hebben (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
volgens mij kunnen we donderdag ook varen gaat al naar 14 knopen in wijk na 3uur
|
|
|
The Submarine
|
Jaaaaaaah wind vrijdag... wil ook het water op..... heb ook nog eens vrij.... jessssssssssssssssssss
|
|
|