Omgeving Noordholland, waar gaan we beulen???

zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #550 April 30, 2007, 00:53:19
edit2Rapporteer  
Het was weer een perfect dagje ,Ruim 4 uur achter elkaar gekite en dat al drie dagen lang
En de voorspellingen voor de komende week zien er nog steeds goed uit , Joepie
de hele week zon en een stevige Oosten wind ,
Maar nog een dagje en dan moet ik weer werken .
 (cry_kitesmiley)
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #551 April 30, 2007, 01:27:59
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp na 1,5 week niks doen ben ik zaterdag naar de camping gegaan bij  het kinseloniemeer  schater
was er om 10 uur er stond toen 15  knopen en heb echt de hele dag gevaren tot en met 8 uur in de avond  heb bijna 8 uur gevaren en nou komt het mooiste helemaal alleen wat een ruimte om te oefenen strakvlak water en 17 knopen in de middag onshorewind dus knallen met die waroo .
vandaag zelfde laken en pak eerst even met de 13 mtr en na 12 uur knallen met  de 9 mtr waroo
wat een topdag wederom alleen en  weer supervlakwater lekker geknalt superhard en dat merk je wel dat je  met dat vlakkewater lekkerder kan oefenen met draaien en zeker met springen
ik ga zeker de hele week daar varen mis wel mijn maatje  mark maar die komt ook zeker wel een keer hier varen  hoop dat iedereen weer veilig thuis is  is zeker wel ben helemaal op  groetjes   hans
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #552 April 30, 2007, 04:32:42
edit2Rapporteer  
Ik wil ook Beunmeneer...
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #553 April 30, 2007, 04:44:42
edit2Rapporteer  
ja dat kan robin maar jullie hebben ook lekker gevaren toch was het druk ?  ThumpsUp
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #554 April 30, 2007, 04:50:01
edit2Rapporteer  
Redelijk druk, op een aantal momenten wel lekker. Maar ik wil ZO GRAAG vlak water...
En leert Beun-JR het al een beetje?
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #555 April 30, 2007, 04:56:04
edit2Rapporteer  
hij leert snel
op de camping heb je alleen maar vlak water  en snel dat je gaat  je kan lekker lang draaien
en  veel makkelijker springen  en er is toch niemand in de buurt
we spreken wel  een keer met z'n allen af  lekker chillen en barbequen tot in de late uren
is vlak bij jou op nog geen 10 minuten en er zijn altijd mensen die je helpen je kite op en neer te laten
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Berichten: 841
Antwoord #556 April 30, 2007, 05:06:11
edit2Rapporteer  
Damn, ik kan niet wachten gewoon.
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #557 April 30, 2007, 05:22:29
edit2Rapporteer  
alleen de wind werkt niet mee deze week zonde maar ja wat niet is kan nog komen
je hebt ook geen last van files en hoeft dus ook niet ver te rijden
het enige is dat er geen andere kiters zijn 
zit ook een snackbar kan je ook wat eten en drinken en toiletten en douchekabines
en vlak water natuurlijk da's het belangrijkste  ThumpsUp ListenToMe (hangloose_kitesmiley)
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #558 April 30, 2007, 07:03:59
edit2Rapporteer  
Hee Hans, niet alleen Robin uitnodigen voor die BBQ hé!!!  (tong_kitesmiley)
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #559 April 30, 2007, 13:18:59
edit2Rapporteer  
Doe jij nou maar kalm aan Mick, met al dat vreten, je ziet je eigen gereedschap nu al niet meer...
En natuurlijk nodigt hij niet alleen Robin uit, Mark de Looper is er ook bij!!!! whahahaah
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #560 April 30, 2007, 13:45:07
edit2Rapporteer  
Nou kom op gasten, wie gaat er nog varen vandaag???
Of gaan jullie allemaal stuk aan het bier en dergelijke???
Ik ga met Rik naar Medemblik, en dat rijmt
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #561 April 30, 2007, 14:48:56
edit2Rapporteer  
hey micky natuurlijk mogen jullie ook allemaal komen hierbij uitgenodigd
ik zorg overal voor   wind / water / vlakwater / vlees /drank /kitegirls
 ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
dat word gezellig spreken wel een datum af dat iedereen kan en als er wind is natuurlijk  ThumpsUp
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #562 April 30, 2007, 23:45:55
edit2Rapporteer  
Vandaag dikke bakken wind op medemblik. Alleen te gaar van gister om lekker te kunnen  raggen... Maar al met al een super dagje. Zonnetje erbij, helemaal goed. Waar was iedereen??? Weinig bekenden gezien...
Fe®®y

Berichten: 424
Antwoord #563 April 30, 2007, 23:52:43
edit2Rapporteer  
yep was een topdag, alleen niet lang vol gehouden na gisteren soms moet je naar je lichaam luisteren (huilen_kitesmiley)
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #564 April 30, 2007, 23:56:19
edit2Rapporteer  
Was lekker op Mblik. enne Mark, ik begrijp toch dat je smeert. ben toch redelijk rooiig geworden vandaag.
Hopelijk morgen nog een lekker daggie. Iets afnemend zegt het KNMI, dan kunen we altijd de 14 nog oppompen. Joepie

@Hans: Allemaal?? dan nodig ik mezelf bij deze uit  ThumpsUp(grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #565 Mei 01, 2007, 00:16:17
edit2Rapporteer  
@Lucas, ondanks het smeren toch een verbrande pan hoor.. Klotegevoel is dat...
Maar over 2 dagen is het bruin en zien we er weer "PIMP" uit whahahah
Wel ok nog ff vandaag, toch?!!!
Morgen bij m'n nieuwe baas beginnen, dus werken tot half vijf, misschien daarna nog ff beuken ergens... Misschien nog ff een termische wip tegen het einde van de dag...
Leon aero2
Gast
Antwoord #566 Mei 01, 2007, 00:23:27
edit2Rapporteer  
Was ie vlagerig Mark, of viel dat mee daar? Ben zelf ook wel aardig op nu..heb er op Muiderberg nog paar mooie loops uit kunnen rammen maar daarna maar gewoon beetje gesprongen.
Heb 5 dagen kunnen varen, en morgen weer werken godvr...
Dangerfield

Berichten: 380
Antwoord #567 Mei 01, 2007, 00:24:04
edit2Rapporteer  
Citaat
Morgen bij m'n nieuwe baas beginnen, dus werken tot half vijf, misschien daarna nog ff beuken ergens... Misschien nog ff een termische wip tegen het einde van de dag...

Mark, vind je een aardige gozer, maar als je aan het eind van de dag nog een wip zoekt, thermisch of niet,  moet je toch ff verder zoeken schater schater
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #568 Mei 01, 2007, 00:25:32
edit2Rapporteer  
Was ie vlagerig Mark, of viel dat mee daar? Ben zelf ook wel aardig op nu..heb er op Muiderberg nog paar mooie loops uit kunnen rammen maar daarna maar gewoon beetje gesprongen.
Heb 5 dagen kunnen varen, en morgen weer werken godvr...


Nou wat heb jij het slecht he  schater! Morgen familiebezoek, woensdag en donderdag vrouwenpolde, en voor het weekend ziet het er goed voor het autostrand  (grinnik_kitesmiley)
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #569 Mei 01, 2007, 00:27:35
edit2Rapporteer  
@Leon het viel opzich wel mee. Nam ook in de middag nog wat af en twijfelde om de 13 ipv de 9 te pakken, maar ben gestopt. te brak gewoon. Morgen ook weer werken. Hoop dat het van het weekend weer goed woeit.

@Lucas; jij weet ook altijd precies wat ik bedoel hè........ Not!!!! whahahaah
PS een termische wip, zou je die op de wallen kunnen regelen???
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #570 Mei 01, 2007, 01:32:54
edit2Rapporteer  
hey boy's lekker gevaren ?  ThumpsUp
ik heb een heerlijke dag gehad  lekker wandelen lekkerre muziek overal en even bijgekomen van dat kitegeweld afgelopen weekeinde
hey mark veel succes met je nieuwe baan en werkze morgen  zal je missen met je broodjes goed eten jongen  schater (grinnik_kitesmiley)
tuurlijk mag jij ook komen lucas de meer zielen de meer vreugd  ThumpsUp
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #571 Mei 01, 2007, 02:11:55
edit2Rapporteer  
Whaahahah, Thankszzzz
En zal aan je denken als ik het eerste halfje bruin haal. ;-)
Jij ook goed eten, want van het weekend gaan we weer beuken!!!!
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #572 Mei 01, 2007, 02:48:13
edit2Rapporteer  
Het was weer top vandaag op Enkhuizen  ThumpsUp ThumpsUp

Lekker gevaren met de 10 meter nash raven 2  ThumpsUp

In de morgen was de wind op zijn best  ThumpsUp

Wel een klacht gehoord van een windsurfer  ThumpDown ThumpDown.
 
Deze werd meerdere malen bijna met een kite board geramd bij de kant. Volgens hem ging het allemaal net aan goed. maar het probleem volgens hem was dat er dichtbij bij de kant werd gesprongen en het dan zeer moeilijk was om daar te varen om terug te komen na het varen.
 
Had ook een probleem met een mede kiter dat op de kant werd uit gesproken met een hefitige diccussie.
De Windsurfer dreigde zelfs om de politie er bij te halen  ThumpDown 

Om een lang verhaal kort te houden gasten HOUDT REKENING MET ELKAAR !!!!!!  ListenToMe

Doe geen gekke dingen bij de kant want er is ruimte zat !!!!  ListenToMe

Hou het gezellig met elkaar  ThumpsUp ThumpsUp

Gr Richardt
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #573 Mei 01, 2007, 08:24:44
edit2Rapporteer  
Vandaag dikke bakken wind op medemblik. Alleen te gaar van gister om lekker te kunnen raggen... Maar al met al een super dagje. Zonnetje erbij, helemaal goed. Waar was iedereen??? Weinig bekenden gezien...
Is misschien iets om over na te denken....  (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #574 Mei 01, 2007, 08:32:11
edit2Rapporteer  
hey micky natuurlijk mogen jullie ook allemaal komen hierbij uitgenodigd
ik zorg overal voor wind / water / vlakwater / vlees /drank /kitegirls
 ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
dat word gezellig spreken wel een datum af dat iedereen kan en als er wind is natuurlijk ThumpsUp

Hee Hansie, dit staat bij deze!!!  (kiss_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.