roeb
Gast
|
Mijn eten wordt om 17.15 geserveerd, dus ik ben er 17.45 hoop ik!
|
|
|
Molliebollie
|
Was op Andijk net...heb ff gevaren op het IJsselmeer zelf ... totdat de wind wel erg vlagerig werd. Wind aan...wind uit ... wind aan .. wind uit. Hoorde van een Duitser dat het op Schellinkhout ook zo was.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,Dat is met west/noordwest altijd zo ,net niet goed op Schellinkhout ,maar ook net niet goed op Andijk ,morgen draaid de wind nog wat meer naar west/zuidwest dan is het weer perfect voor schellinkhout ..
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik ga om half 7 richting S'hout met Youri, Hopelijk niet al te druk.. Kan ik even rustig oefenen :P Greetz Lucas
|
|
|
zwafra
|
Ja ,Geniet er nog maar van ,want morgen in de ochtend waait het nog maar in de middag neemt de wind sterk af ... hoe was het vandaag op schellinkhout ???
|
|
|
PeeWee
|
Was vandaag van ongeveer 13:00 tot 16:00. In het begin behoorlijk vlagerig (NW) Later draaide de wind meer naar west en trok ie lekker door. Even op de dijk de wind gemeten. 28 knopen gemiddeld en 31knopen max. Dussssssss was lekker.
Morgenochtend nog mensen naar S'hout om het laatste restje wind voor deze week op te maken?
|
|
|
|
GetHigh
|
Heb eind van de middag ook nog lekker op wijk gevaren met mijn bularoo 10. Was wel even wennen met zulke golven deze had ik ook nog niet gehad, maar wel weer top om op zee te varen.
|
|
|
TBK
|
Ja Richard, het was weer top, tot hoe laat heb je nog doorgevaren ? Ben je er morgenochtend ook nog. Ik wel, ben reeds gestopt met werken heb nl een loterijtje gewonnen. Oh nee, dat had ik vannacht gedroomd. Als je morgen gaat laat het me even weten.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik wel, ben reeds gestopt met werken heb nl een loterijtje gewonnen. Ik bedoel eigenlijk die andere Frank Ben je er morgenochtend ook nog. Is er wind dan ????? En hoe laat ga je dan ??? Heb doorgevaren tot18.15 uur was top
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
van 7 tot half 10 nog lekker gevaren op S'hout, het was relaxed rustig. mooi kunnen oefenen. alleen dat buitje op het laatst was wat minder,,
Greetz Lucas
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Was rond drie uur op Andijk wind was teveel west en nie veel. (shame_kitesmiley) En toen heb ik maar effe een toet toet gekocht.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Lekkere bak, daar gaan de surfspullen wel inpassen!! Ziet er nog als nieuw uit!
|
|
|
zwafra
|
Strakke Bak Theo ,Ziet er erggg mooi uit ...welke kleur is hij precies (lijkt op donkergroen?)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Volgens mij is ie knalrood! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje
|
Ja hoor Frank je heb gelijk hij is groen zelfde kleur als mijn oude transporter als je die nog kent. Richard had ook zon kleur voordat hij de huidige kocht. Hij is van 2004 oktober. 56.000 km. 120 pkaatjes. Is dus als nieuw, helemaal toppie..
|
|
|
Teigetje
|
Jaaaaa, daar worden jullie stil van he... (sealedlips_kitesmiley) Of zijn jullie allemaal op vacantie
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Geen wind om af te spreken denk ik, en daar is dit ow voor toch Greetz Lucas
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als het vanavond thermisch gaat waaien ga ik denk ik nog even naar Wijk of Edam. Klaar met examens,eindelijk de tijd, zal je altijd zien is er meteen geen wind meer...
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Nu waait het toch aardig, ik zag zelfs op 1 site 4 bft.. Jammer dat ik weer geen vervoer heb Is er misschien nog iemand die langs Wognum komt (shame_kitesmiley) Greetz Lucas
|
|
|
Joris
|
Hm bomen gaan hier nu toch wel enigzins tekeer. Iemand down met warder/edam?
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Is warder eigenlijk een leuke spot voor beginners? wat voor wind heb je daar nodig?
Greetz Lucas
|
|
|