|
Molliebollie
|
Het zal morgen wel weer nix zijn ... maar zowel ben ik te vinden in Andijk. Hopen dat die voorspellingen er morgen net zo hard naast zitten als de afgelopen week ...
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard,wat doe je nog achter je p.c ,je kan nog de hele avond varen Heb voorgesnurkt moet vanacht werken hoe was het op edam Frank Ik was vanmiddag op Edam en de wind was goed ,maar ik was er alleen .. heb vannacht ook nachtdienst ...ik hoop dat het weekend nog wat wordt..
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik hoop dat het weekend nog wat wordt.. Ik denk het niet Gelukkig mot ik het hele weekend werken Ziet er voor volgende week redelijk uit, wie weet ???????????
|
|
|
Molliebollie
|
Jawel ... het gaat het hele weekend poeieren! Molliebollie heeft tentamens maandag en moet het weekend leren, staat garant voor wind! Net als dat mijn vrije tijd nu garant staat voor windloze dagen.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waait het al op Andijk of zit je in amstelveen ??? Het is binnen lekkerder dan buiten, wat een hitte zeg
|
|
|
Molliebollie
|
Zit in Wervershoof ... maar daar hangen de blaadjes treurig naar beneden.
|
|
|
PeeWee
|
Heerlijk gebeuld vandaag. Op mijn mountainbike wel te verstaan . Waar is de wind? Ik wil, zeker met dit warme, weer het water op.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Heerlijk gebeuld vandaag. Op mijn mountainbike wel te verstaan . Waar is de wind? Ik wil, zeker met dit warme, weer het water op. 'k Ga wakeboarden morgen op de kabelbaan hiero. Je moet toch wat he.........
|
|
|
|
PeeWee
|
@ Harrie.
Het is anders Erruuuggg lekker weer om in de tuin rond te hangen en wat te lezen.
Het leven bestaat uit meer dan alleen maar kiten (tenminste dat zegt dat stemmetje in mijn hoofd steeds)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Veel te heet bij mij in de tuin Binnen een stuk koeler achter de pc Het leven bestaat uit meer dan alleen maar kiten O ja, is er meer dan vertel !!!!!
|
|
|
Molliebollie
|
De huidige windconditie komen dit topic niet echt te goede .... Zoals ze wel meer niet ten goede komen. WAAR IS DE WIND!?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waait het al op Andijk of zit je in amstelveen ???
Kan in mijn spullen al in de auto gooien ????
|
|
|
Molliebollie
|
kzit in een studiezaal te leren voor mn tentamen ... daar waait het niet bepaald .. Je kunt je spullen wel in de auto gooien hoor! Als jij wind regelt ... zijn wij ook allemaal blij!
|
|
|
Haring High Richardt
|
kzit in een studiezaal te leren voor mn tentamen Leren achter je computer op kite high ??????
|
|
|
PeeWee
|
Har. Het waait (lijkt het) ik ga nu even kijken (denk ik).
Ik smacht naar water en wind (grinnik_kitesmiley)
OOOooo nu lijkt het weer niet te waaien.
Het waait toch
Of niet
wel
niet
...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Leg je dr toch es bij neer man... (grinnik_kitesmiley) In augustus / september zijn wij weer aan de beurt En nu wil ik je niet meer zien hier met......... WAAIT HET AL......... Ga je auto maar poetsen. (grinnik_kitesmiley) He Ries. Het waait in Egmond man. inpakken en wegwezen.
|
|
|
franco
|
halo halo in enkhuizen gaan de bomen heen en weer denk dat andijk straks nog wel wat word, ik ga iedergeval wel kijken na het eten.
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard ,Laat je nu niet gek maken,Ik zit op mijn werk en kijk uit over het IJ in Amsterdam , het waait hier voor geen meter...anders rij je weer voor niets .
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik ben nog thuis hoor Frank, Door schade en wind wordt je wijzer
Heeft er wel iemand gevaren vandaag en waar ????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
47 jaar, surft een jaar of tig en nog weet ie het niet : Wat moet je nou met zo'n vent.. Judith......inruilen die hap.. Heeft er wel iemand gevaren vandaag en waar ???? Ja met een motorboot op het water..
|
|
|