|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja doordeweeks kan ik bijna niet meer kiten door al die koopzieke en verbouwgekke mensen maar dit weekend kunnen we weer
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ZATERDAG?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!
Schellinkhout? of wijk?? Keb d'r f*cking veel zin an!!
Tis voor mij toch alweer een maand geleden. Ik hoop dat het nog lukt whahahaha
|
|
|
Haring High Richardt
|
Tis voor mij toch alweer een maand geleden Hoe ken dat, blessure ?????
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
hahah neej man, heb er gewoon ff wat tijd in gestoken ;-)
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Alleen maar tijd? (grinnik_kitesmiley) :
|
|
|
Mark-Fizzer
|
jeppes. ben tenslotte een hele nette jongen.
|
|
|
Micky
|
hahah neej man, heb er gewoon ff wat tijd in gestoken ;-)
Voelde mij al zo verwaarloosd de laatste tijd en ziedaar, ik ben de straat nog niet uit en doffertje zit alweer te klooien... (cry_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
PeeWee
|
Gaan er straks nog mensen naar S'hout?
Ziet er niet geweldig uit, maar ja heb er die 5 minuten rijden wel voor over om te kijken of er nog een beetje gecruised kan worden. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Voor Ijmuiden staat hij nu op 8 m/s en vlagen 9 m/s. Denk dat ik over een uurtje richting Wijk vertrek.
|
|
|
kitaholic
|
Yep, als hij zo blijft ga ik ook richting Bunker. Emiel, ik heb 40 minuten nodig om er te komen, laat even weten als je vertrekt, denk dat er verder niet zo veel mensen zijn!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ga nu mijn spullen pakken en ben er over max. 45 minuten. 8 m/s vlagen al 10m/s
|
|
|
kitaholic
|
okay, ik stap ook zo in de auto richting bunker, hopen dat het zo blijft!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Damn, ik wou dat ik vervoer had naar S'hout, zometeen wel even naar van de Berg, ik ga mn kite inwisselen, toch maar een 9, of een 10.5..
Greetz Lucas
|
|
|
roeb
Gast
|
Damn, ik wou dat ik vervoer had naar S'hout, zometeen wel even naar van de Berg, ik ga mn kite inwisselen, toch maar een 9, of een 10.5..
Greetz Lucas
10.5!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Morris
Geen avatar
|
Greetz Lucas
Dan ben je toch al bij S'hout? Ik zou ook 10.5 doen en later een kleinere bijkopen
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Erg lekker was het op Wijk, mooie (kleine) golven. De hele tijd met 9m en waveboardje gevaren. Was echt een top dag!!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
TOch maar een 9 genomen, ik denk wel dat dit gaat lukken. Ik kon niet meer nadat ik naar vd berg was gegaan, ik moet eten en kan vanvond ook niet meer..
Maar ja word het misschien morgen wat? Greetz Lucas
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volgens GURU wordt de wind voor het weekend al weer minder.. Gister gaven ze nog 20 knopies vandaag 17 (angry_kitesmiley) Als het zo doorgaat wordt het weer autoootje wassen van het weekend.. :
|
|
|
|