zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hey Richard ,Dat is weer balen voor je ,maar ja dit keer is het wel garantie .. gisteren toch nog wel redelijk gevaren met mijn 9 mtr ,ik was er pas om 16.00 uur en toen waaide het nog wel redelijk , genoeg om wat tricks kunnen oefenen ..hopelijk van het weekend beter...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zaterdag is op WF niets meer over van de 17 knopen, zondag heel misschien nog wel wat wind. 15 knopen ZZW... We wachten het weer af.
Richardt, klote voor je BLEEEEHHHHHHHHHH
|
|
|
roeb
Gast
|
hoeveel loops heb je al gedraaid Mark, afgezien van de loops, die niet de bedoeling waren? (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
OOh, moest ik dat bijhouden dan??
|
|
|
roeb
Gast
|
ik heb gister mijn 39e loop gemaakt
|
|
|
Mark-Fizzer
|
haha.
Ik heb er nu 12,46844 maar het hangt er natuurlijk vanaf vanuit welke hoek je de loop bekijkt...
|
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
@Mollywood, ja gisteravond was ik ook bezig, maar we waren net even te laat voor het laatste beetje wind. 1 keer kunnen varen en daarna niet vooruit te krijgen.
Greetz Lucas
|
|
|
Molliebollie
|
@Mollywood, ja gisteravond was ik ook bezig, maar we waren net even te laat voor het laatste beetje wind. 1 keer kunnen varen en daarna niet vooruit te krijgen.
Greetz Lucas
Inderdaad, ik zag een erg snelle Slingshot Link (waarvan later ook bleek dat t een 9m was, en daarom zo veel sneller dan al die 13-17 meters die op het water stonden) het water op komen. Ik was toen ook net 10 minuten op t water volgens mij. Af en toe trok de wind ff 10-15 sec. aan dan on je wel ff varen, heb zelfs een heeeeel klein sprongetje kunnen maken, maar het was echt drie keer nix die wind
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Idd, en was er overdag ook toen was het wel goed, maar mn lijnen zatenfout en echt alles ging mis, dus toen ik van het water af was had ik er echt even geen zin meer in.. 's Avonds ging alles goed, op de wind na dan.. Greetz Lucas PS, wat voor kite heb jij, dan zie ik je vast nog wel een keer!
|
|
|
Molliebollie
|
Idd, en was er overdag ook toen was het wel goed, maar mn lijnen zatenfout en echt alles ging mis, dus toen ik van het water af was had ik er echt even geen zin meer in.. 's Avonds ging alles goed, op de wind na dan.. Greetz Lucas PS, wat voor kite heb jij, dan zie ik je vast nog wel een keer! Ik vaar, voor zover je het gister varen kon noemen, een F.One Tribal 13m2 rood/zwart. Als het wat harder waait pak ik mn 9m North Rhino6 9m2 wit.
|
|
|
|
Molliebollie
|
Hier in Wervershoof waait het wel lichtjes hoor. Maarja, moet vanmiddag om 4 uur weer terug naar Amstelveen ... is altijd zo. Ik moet weg, als het gaat waaien
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoorn lengte: 5.07° breedte: 52.65° Land: Nederland Gewest: Noord-Holland Inwoner: - Weerstation: Berkenhout al iemand op schellinkhout 14 tot 17 knopen ken net (toch) Actueel weer Hoorn 23.06.2007 09:00 uur weer temperatuur (°C) 16.6 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 15.1 wind (°) rel. vochtigheid (%) 91 windsnelheid (kts) 14 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 17 luchtdruktendens (hPa 3h) -
|
|
|
Joris
|
Ik ga denk ik zo ook even naar schellinkhout? zijn er al mensen geweest die wetenof het wel of nie waait?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik ga denk ik zo ook even naar schellinkhout? zijn er al mensen geweest die wetenof het wel of nie waait?
Volgens mij was netaan, en nu net niet! Ik ben maar thuis gebleven. Ik ga morgenochtend vroeg (8.00, 8.30 uur)
|
|
|
Joris
|
ok dan blijf ik ook maar thuis dank u voor het redden van men middag.
|
|
|
PeeWee
|
Net wakker van mijn middagdutje. Vanmorgen heb ik van 10 tot 12 lekker kunnen varen op S'hout. (hangloose_kitesmiley) Het laatste ritje met mijn rebeltjes (huilen_kitesmiley) Van de week kan ik mijn nieuwe setje Rhino's (12m en 9m) ophalen en daarna op vakantie. Zie jullie over drie weken. Peter
|
|
|
zwafra
|
Prettige vakantie Peter ,en veel plezier met je nieuwe kites ,Als jij terug komt ga ik naar Spanje Het was trouwens vandaag helemaal niets op schellinkhout ,slechts een paar rakjes kunnen maken en toen was het alweer over ,hopelijk morgen beter...
|
|
|
Molliebollie
|
Wordt het nog wat op Schellink vandaag?
|
|
|
zwafra
|
Zijn er al mensen op schellinkhout geweest ? de voorspelling is goed maar het lijkt hier nog niet zo hard te waaien.. het KNMI geeft: ZONDAG 24-06-2007 :WIND: ZUID TOT ZUIDWEST 9-14 KNOPEN, LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 16-22 KNOPEN. Ik ga toch maar even op schellinkhout kijken .
|
|
|
Molliebollie
|
Ik moet eerst mn ouders ff ergens heen brengen zodat k de auto heb, daarna kom k ook ff kijken. Denk wel dat t ff opletten wordt op buien. Hoop dat de voorspellingen kloppen
|
|
|
Haring High Richardt
|
12 tot 21 knopen Top Kan helaas niet i.v.m. dochter turnwedstrijd, shit hapens Veel plezier vanmiddag en ik lees wel hoe jullie hebben gevaren Hoorn lengte: 5.07° breedte: 52.65° Land: Nederland Gewest: Noord-Holland Inwoner: - Weerstation: Berkenhout Actueel weer Hoorn 24.06.2007 11:00 uur weer temperatuur (°C) 18.1 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 14.9 wind (°) rel. vochtigheid (%) 82 windsnelheid (kts) 12 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 21 luchtdruktendens (hPa 3h) - Het was trouwens vandaag helemaal niets op schellinkhout ,slechts een paar rakjes kunnen maken en toen was het alweer over , En ZO IS DAT !!! Vandaag beter Frank ????????
|
|
|