Mark-Fizzer
|
@Robert, jeppes, morgen ff muiderberg. Is voor mij, na het werk, het dichtsbij vandaar. Denk ook dat de kust, wijk, toch ff te ruig wordt. ;-)
|
|
|
Molliebollie
|
Het lijkt me redelijk onrustig (vlagerig) als ik zo naar buiten kijk. Heb helaas geen auto, pa is te werk ... Maar ff zien hoe die vanavond is, dan kan k evt. wel maar dan zal de wind wel weer ingekakt zijn.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
@Robert, jeppes, morgen ff muiderberg. Is voor mij, na het werk, het dichtsbij vandaar. Denk ook dat de kust, wijk, toch ff te ruig wordt. ;-)
Same here...er komen 4 meter hoge golven waarschijnlijk plus windkracht dikke acht. 't Zal ook wel lekker choppy worden op Muiderberg
|
|
|
Molliebollie
|
Er kan dus weer een Len10 filmpje worden verwacht ergens deze week ?
|
|
|
Joris
|
He jongens het draait toch van ZO naar ZW? of ben ik gek? Ik dacht zo even naar schellinkhout te gaan of zeg ik nu iets geks
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik hoop dat de wind morgenavond een paar knopen minder is, dan nu voorspelt. Afhankelijk van de richting zal het S'hout of Andijk worden..
|
|
|
Joris
|
met zuidoost kan je ook op schellinkhout gek!!! Nouja ik ga de auto maar even inladen en dan moet het maar :D
|
|
|
Molliebollie
|
Volgens mij kan je gewoon op Schellinkhout vandaag. Windguru en Windfinder geven 16 knopen aan in de avond. Vanavond dus maar ff knallen op Schellink. Van mij mag ie overigens ook pal uit het noorden komen hoor Dan op Andijk, kan k lopend/fietsend redden. Edit: ben net wakker dus zie nu pas dat je het over morgenavond hebt
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
@zwafra: waar ga jij normaal heen met WNW?
West/Noordwest is in Noord-Holland een richting waar je eigenlijk nergens echt lekker kan varen ,Andijk is erg vlagerig ,schellinkhout is ook vlagerig maar is een betere optie ,maar dan moet je wel een stukje het markermeer opvaren ,daar is goed te doen , p.s ik ben net terug van schellinkhout ,maar het was in de ochtend goed maar vanaf een uurtje of twee was de wind weg ,heb nog zo,n anderhalf uur gewacht maar het werd niets meer ..alleen zware regen..
|
|
|
Haring High Richardt
|
maar vanaf een uurtje of twee was de wind weg ,heb nog zo,n anderhalf uur gewacht maar het werd niets meer ..alleen zware regen.. Weer eens vanmiddag voor Jan L...L naar Schel gereden, Geen wind jij heb nog lekker gevaren Frank Morgen lekker ouderwets maar weer eens windsurfen op Andijk of Schell Geen gezeur met lijntjes en zo en natuurlijk safety first Eerst maar het stof van mijn plank af halen HAFE FUN GASTEN en wees voorzichtig !!!!!
|
|
|
|
|
zwafra
|
Morgen lekker ouderwets maar weer eens windsurfen op Andijk of Schell Geen gezeur met lijntjes en zo en natuurlijk safety first Eerst maar het stof van mijn plank af halen HAFE FUN GASTEN en wees voorzichtig !!!!! Hey Richard ,Heb je nog een beetje kunnen windsurfen (Ghaaaap) Ik ben morgen (woensdag) om 1400 uur ook weer op schellinkhout ..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hey Richard ,Heb je nog een beetje kunnen windsurfen (Ghaaaap Op Andijk heerlijk gewindsurfd met een 4.5 meter zeil. Was wel weer ff wennen Vanaf het water zag ik dat een een kiter een north 7 probeerde op te laten wat niet lukte Hij stond op het grasveld met zijn kite richting ijselmeer. Gelukkig stopte hij er mee want er zaten behoorlijke windvlagen tussen. En dat maakt kitesurfen onder deze omstandigheden nou zoo gevaarlijk Maar met je bow best kite had je wel kunnen varen hoor Frank, want die heeft toch zo,n fantastische depower ???? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Zwaf, Ik probeer morgen wat eerder me van mijn werk te onttrekken en ben er dan rond 14.00 uur Donderdag en vrijdag vrij... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ook lekker gewindsurft met 4 nulletje en 75 liter brunotti wave!! Toch ook wel gaaf hoor, draai eindelijk mijn airjibejes door.. Alleen bij een poging tot kiten met de waroo mijn board kwijt geraakt nadat ik safety getrokken had. (board kwijtraken op binnenwater :s) Met motorboot nog 3 uur gezocht, maar niks gevonden. Morgen nog een keertje proberen, hoop echt dat ik hem terug vind....
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen nog lieve mensen naar schellinkhout na het werk???? Ziet er prima uit de hele dag. In de avond knoopje of 20. Lekker vol met de 13!!!!!
|
|
|
roeb
Gast
|
Zo ondanks de vlagerige wind wel leuk gevaren vandaag op S'hout.. Wind was een beetje raar, maja hij was zo nu en dan wel lekker
|
|
|
|
zwafra
|
Ik hoop wel dat het nog wel een beetje blijft waaien ,wat hij zou naar ZW draaien en iets afnemen in de middag.
WIND: WESTELIJK 8-16 KN, LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 16-23 KN, IN HET WADDENGEBIED AANVANKELIJK 23-30 KN. WEST VAN DE RUG KRIMPT DE WIND NAAR ZUIDWEST. BIJ BUIEN UITSCHIETERS 25-30 KN.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Watersportweer geeft gewoon 20 knopen om 18.00 uur. Komt wel goed denk. WZW is de richting trouwens.
|
|
|