Mark-Fizzer
|
Mannetje of 20/25 op het water, max...
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja indd, zomaar... Neej was prima te doen allemaal
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik ok, dakkenpannen sjouwen en verjaardag nichje Volgens mij dus een hoop gemist ??????? Ach dat is toch ook een leuke bezigheid?
|
|
|
Ruben..
|
Vandaag was een topdag @ workum .. 18-22 knopen was met me 7m. ging perfect..
|
|
|
Dragonfly
|
Ja was een heerlijke dag! Helaas na een paar leuke jums te hebben hemaakt brak mijn 5e ln :S Gauw een nieuwe gehaald maar toen was de wind weer gaan liggen
|
|
|
Joris
|
SHIT ik heb gisteren gemist omdat ik (niet) heb geleerd voor men tentamen. naja komende week genoeg wind. wel veel regen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer top (gisteren) zon en wind ,ik begon om ongeveer half een met slechts 3 man op het water ,en het waaide 16-20 knp !! heb de hele middag weer eens lekker met mijn 9 mtr gevaren ,moest alleen wat eerder stoppen ,wegens verplichtingen..maar heb toch nog een paar uurtjes lekker gevaren..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Het was weer top (gisteren) zon en wind ,ik begon om ongeveer half een met slechts 3 man op het water ,en het waaide 16-20 knp !! heb de hele middag weer eens lekker met mijn 9 mtr gevaren ,moest alleen wat eerder stoppen ,wegens verplichtingen..maar heb toch nog een paar uurtjes lekker gevaren.. Tjeezus je was zeker lekker bezig man!
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik denk dat ik morgen wel even ga kijken als de wind goed staat voor S'Hout.. volgens de site's wel... Ik ga vanmiddag miss ook nog even kijken op S'Hout.. Harrie, welke kite(s) vaar jij, ik een geel paars(blauwachtig) SS link 9 meter. Als ik weer hetzelfde probleem heb met mn kite ( http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=25940.0 ) zou jij mij misschien even willen helpen? Greetz, Lucas
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Richard ,ik ben morgen (waarschijnlijk) ook een dagje vrij , ik ben er dan ook om ongeveer 12.00 uur ..
|
|
|
Molliebollie
|
Ik denk dat ik morgen wel even ga kijken als de wind goed staat voor S'Hout.. volgens de site's wel... Ik ga vanmiddag miss ook nog even kijken op S'Hout.. Harrie, welke kite(s) vaar jij, ik een geel paars(blauwachtig) SS link 9 meter. Als ik weer hetzelfde probleem heb met mn kite ( https://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=25940.0 ) zou jij mij misschien even willen helpen? Greetz, Lucas Harrie vaart een paarse (met nog wat kleurtjes ) Naish RavenII, tenzij zn geldboom in de achtertuin z'n vruchten begint af te werpen en ie net een nieuwe SS Link heeft aangeschaft...
|
|
|
kitaholic
|
Gaan er morgenochtend nog gasten heen naar schel als de wind goed is ???????? ik kan er rond half 9 zijn..... Laat aub ff weten als je er ook vroeg bent Richard
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Zijn er nog gasten die voor een avondsessie naar S.Hout gaan straks Het waait hier nu pittig door..
|
|
|
Ruben..
|
windfinder zegt 11 knopen ... maar dat klopt dan denk ik niet ??
|
|
|
Tanja_K
|
Wat een superdag weer. Niet te druk, goed wind voor de 13, zonnetje. wat wil een mens nog meer. @Tanja, ben jij de dame die ik over het hoofd zag, meerdere malen ??? Yep, that is me.... tenminste.... vaar je met een Best Waroo of een Naish?
|
|
|
Tanja_K
|
Het was weer top (gisteren) zon en wind ,ik begon om ongeveer half een met slechts 3 man op het water ,en het waaide 16-20 knp !! heb de hele middag weer eens lekker met mijn 9 mtr gevaren ,moest alleen wat eerder stoppen ,wegens verplichtingen..maar heb toch nog een paar uurtjes lekker gevaren.. Zwafra.... hoe was Jantje Smit.... hahahaha of was jij dat niet?????
|
|
|
franco
|
hee frank werk jij nog wel eens hahahaha
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Zo,, net terug van S'Hout, ik kwam aan en het begon te waaien.. ging eindelijk weer eens lekker.. totdat het echt TE hard werd voor mij vandaag.. Als er mensen vanavond niet waren op S'Hout, hebben jullie zeker wat gemist..
Greetz Lucas
|
|
|
wouterb
|
ja, en bedankt..... wilde ik net ff horen.
lol
|
|
|
_Chris
|
Iemand plannen voor woensdag Wijk aan Zee? Ik ga na 2 weken blessuretijd weer verder 'prutsen' (ik kon eindelijk een mini beetje varen...) en ik ga samen met m'n huisgenoot naar Wijk overdag...
|
|
|
Haring High Richardt
|
ik kan er rond half 9 zijn..... Laat aub ff weten als je er ook vroeg bent Richard Dat is me te vroeg, Het is mijn vrije dag (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Planning is tussen 10.00 en 11.00 uur afhankelijk of het waait Naish raven 10 en 14 meter. Volgens mij is het probleem op gelost want ik heb er vanavond niets van gelezen ????
|
|
|
|