Fe®®y
|
Vanmiddag nog mensen naar wijk als de voorspellingen kloppen, heb geen zin om alleen te staan.
703 Teletekst do 02 aug W E E R OVERZICHT 08:00 UUR
*************************************** PLAATSELIJK EEN BUI De zon gaat op steeds meer plaatsen schuil achter bewolking en in Limburg regent het ook.Deze buien breiden zich verder over het oosten uit en lokaal is ook onweer mogelijk. Vanmiddag verdwijnen de meeste buien en krijgt de zon meer ruimte.Het wordt dan tussen 20 en 23 graden.De wind draait later naar noordwest en trekt bij zee mogelijk soms aan tot vrij krachtig. Morgen valt lokaal nog een buitje,het weekeinde verloopt droog met veel zon. Het wordt ook zomers warm met zondag maxima van 25 tot 30 graden. **www.weathernews.nl **volgende 12:30u vooruitzicht nieuws index sport
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ziet er goed uit Ik zal wel willen maar ik heb 2 koters waar ik op moet passen en mijn vrouw is te werk en de vaste oppas zit in Thechie (teiger zijn vrouw oftewel mijn zus) Heb jij een oplossing ???????
|
|
|
Fe®®y
|
Meenemen op het strand is toch genoeg te doen
|
|
|
wouterb
|
Heb jij een oplossing ???????
Op voorhand meegeven naar tjechië... lol Maarre, 'k ken het probleem ...elke zaterdag. En een jochie van 2 maanden hou je toch liever onder eigen toezicht
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
En een jochie van 2 maanden hou je toch liever onder eigen toezicht Meiden van mij zijn 10 en 12 dus die redden zich wel Schijnt vanmiddag bij heerhugowaard land van luna een watersportspektakel te zijn van 14.00 tot 18.00 uur Misschien kan ik ze daar dumpen
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
er is nu nog maar nauwelijks wind hier in wijk aan zee het zit er ook niet echt uit dat het hard gaat waaien hoop voor jullie dat het wat wordt!
|
|
|
Fe®®y
|
Wind meter IJmuiden geeft nu 5 m/s dat is niet genoeg . heb ook niet het idee dat het nog wat gaat worden jij wel??
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Peter was vanmiddag lekker aan het cruisen op Andijk Ik had even gekeken, maar had geen spullen en het was denk ik te kort voor mij...
|
|
|
PeeWee
|
Peter was vanmiddag lekker aan het cruisen op Andijk Ik had even gekeken, maar had geen spullen en het was denk ik te kort voor mij... Jawel. Me myself and my Door. Cruisen, een frisse neus halen, lekker even buiten spelen, etc. Kon het psychisch niet aan, het vooruitzicht een paar dagen echt veel te weinig wind. Greetz
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoi gasten. Hier effe een berigie uit Tsjechie. Lekker weer en geen wind maar wel grote potten bier. sit nu ergens in bodufiets ofso. Let niet op de spelling hoor het bord is hier wat vreemd. Allemaal de groeten daar en tot siens op het water. Sal nog wel effe duren een dag 12 denk.. (grinnik_kitesmiley) Greets from Tsjechie Teigetje.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Heb jij een oplossing ???????
Op voorhand meegeven naar tjechië... lol Maarre, 'k ken het probleem ...elke zaterdag. En een jochie van 2 maanden hou je toch liever onder eigen toezicht dus jij vindt dat jochie van je een probleem?? En oppassen op je eigen kinderen?? Volgens mij valt het niet onder de noemer 'oppassen'!
|
|
|
D@rkSt@r
|
morgenochtend een ochtend (zat) sessie in schellinkhout.. ik denk er rond een uur of 9 te zijn..neem mijn tribal 2 15m.. mee
|
|
|
Fe®®y
|
mijn plan is wijk hoop net een paar knoopies meer aan de kust
|
|
|
Idefixe
|
wij gaan ff callantsoog checken dus
|
|
|
wouterb
|
dus jij vindt dat jochie van je een probleem?? En oppassen op je eigen kinderen?? Volgens mij valt het niet onder de noemer 'oppassen'!
Dat jochie is geen probleem hoor! feit dat je dus zaterdag af kan schrijven als kitedag is wel eens jammer. En ik vind het idd geen oppassen. Overigens heb ik ook een meisie van 3jr die nogal aan het muiten is de laatste tijd. Niet raar of onlogisch, wel lastig af en toe. Maar we hebben zaterdag avond ook nog....
|
|
|
roeb
Gast
|
Was vanmiddag toch naar andijk gegaan Helaas voor jan L.....L gereden Shit Happens Iemand nog gevaren vandaag ??????? Tot morgen Tom! Rob en ik komen ook! 9uur daar
|
|
|
Joris
|
wowwww maar goed dat ik dit topic nog even heb getjekt! Morgen ook maar schellinkhout dan denk ik? 'Af en toe windkracht 5' ????
|
|
|
D@rkSt@r
|
wordt ff wat later.. eerst thuis nog ff wat doen rond 9:30 a 10 ben ik er
|
|
|
Flyingtrunkie
|
dus jij vindt dat jochie van je een probleem?? En oppassen op je eigen kinderen?? Volgens mij valt het niet onder de noemer 'oppassen'!
Dat jochie is geen probleem hoor! feit dat je dus zaterdag af kan schrijven als kitedag is wel eens jammer. En ik vind het idd geen oppassen. Overigens heb ik ook een meisie van 3jr die nogal aan het muiten is de laatste tijd. Niet raar of onlogisch, wel lastig af en toe. Maar we hebben zaterdag avond ook nog.... Hé Wouter ik zat je een beetje uit de tent te lokken hoor. Ik herken de situatie. Ik wil dat soort termen ook wel eens gebruiken, mijn vrouw gaat er dat op die manier tegenin. Ik ben dus niet de enige! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Armband
|
Is Enkhuizen morgen een optie?
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Hey, gasten!! ben terug uit spanje (hadden jullie vast gelezen) en daarna ging ik gelijk vanaf schiphol door met de auto naar frankrijk, daar was echt een topmeer! ! (lac de serre poncon) om te kiten, alleen er was geen strand maar een klein beetje gras en stenen.. Heb 2 dagen gekite, 1e dag was relaxed , ging echt goed voor het eerst, ook starten in een diep meertje! (wendy_kitesmiley)Maar de laatste dag heb ik mn doek gescheurd, (huilen_kitesmiley) ik weet niert hoe of wat, want ik kwam er later achter, toen ik een pauze nam.. Nu zit er dus een scheur van 20 cm in mn doek.., weet iemand wat de kosten daarvan zijn om dat te maken? Greetz Lucas
|
|
|
MCdrijver1
|
check www.kitereparatie.nl. mensen zijn egt belaggelijk goedkoop. maare word et van de week nog wat? mvg aron uit jaja assendelft:P
|
|
|