|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
misschien dat ik vanavond naar andijk ga als het goed blijft waaien, als de wind afneemt voor 6 uur dan ga ik uit me werk wel naar wijk.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zijn er mensen die al op Andijk geweest zijn ??? ,het lijkt wel te waaien ,maar niet echt overtuigend..ik heb geen zin om voor niets te rijden ..
|
|
|
Idefixe
|
Net thuis van een dagje Andijk: stond ongeveer 10.30 op het water. De 14m lekker gepowered ( 18knp) Om 12 uur kakte de boel een beetje in om daarna wisselend in sterkte terug te komen: Het ene moment goed gepowered en het andere net ff te weinig. Om 16.00 was er voor mij te weinig over om nog echt lekker te kunnen varen. Zat overigens toch nog wel wat "west" in de wind zodat je op het binnenmeertje niet echt lekker kon varen / veel vlagen. Verder nog een stuk of 6 leskites waarvan er ééntje echt irritant bezig was: aboluut niet om zich heen kijken bij de pogingen tot het wegvaren. Heb dus nogal wat "noodrem acties" moeten verrichten. Gelukkig waren de meeste lessers op het IJsselmeer te vinden. Morgen maar weer ff overdoen daar! ( staat hopelijk net ff wat meer wind dan)
|
|
|
zwafra
|
Maar goed dat ik niet gegaan ben , ik hoop dat er morgen meer wind staat ,de voorspellingen zijn voor morgenmiddag beter..
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
in wijk was het ook niet echt lekker, 15-16 knopen denk ik en af en toe in een vlaag ff lekker. lastig hoogte houden door toch wel veel stroming... wel lekker weertje om nieuwe dingen te oefenen! was zaterdag al gestart met een unhooked kiteloop, toen ging het al redelijk en nu ging het steeds beter! inderdaad hopen dat het morgen beter wordt!!
|
|
|
|
Idefixe
|
Toen tom (idefixe) weg ging begon de wind aardig aan te trekken. GGGrrrrrrrrrrrrrrr (grinnik_kitesmiley) Nee hoor: ik heb toch een lekkere dag gehad en morgenochtend ben ik er weer
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Zo ff een heel ruim uurtje lekker gevaren in Andijk met de 12! Aan het begin (19 uur ofzo) waaide het echt lekker door, later een stuk minder, maar toen had ik de kom voor mij alleen en ben toen ff lekker aan het klooien geweest. Resultaat: F16 gaat nu wel lekker en naar links varen en dan loopen gaat ook beter Dus morgen gaan we verder oefenen
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben ook af, was Top!!!! Waar was je mee aan het varen Morris ?????????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Resultaat: F16 gaat nu wel lekker en naar links varen en dan loopen gaat ook beter
Dus morgen gaan we verder oefenen Doe je wel voorzichtig!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
THEGREEN
|
Zag er lekker uit Haring Harrie! Wij waren ook lekker bezig op het meertje. Ben jij er morgen nog? Groet Stijn
|
|
|
roeb
Gast
|
Het waait alweer 15-17 knpen..
Eerst nog even werken tot een uur of vijf en dan snel een pizza naar binnen schuiven en gaan!
|
|
|
Morris
Geen avatar
|
Ben ook af, was Top!!!! Waar was je mee aan het varen Morris ????????? Met die Zwart/roze Vegas 06 14m. Ik kwam aan toen Idefixe wegging
|
|
|
zwafra
|
Het was weer top op Andijk het waaide goed ,en er werd hoog gesprongen ,het niveau is van veel jongens behoorlijk omhoog gegaan deze zomer,op het kleine meertje waren ze constant (hoge) kiteloops aan het springen,zag er goed uit .. hopelijk morgen nog zo,n dagje...
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
het was zeker heerlijk op andijk! was af en toe wel wat druk op het kleine meertje maar iedereen hield goed rekening met elkaar! was een gezellige dag! Het niveau was zeker hoog vandaag! wat een geweld zeg, lkkr hoor
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het was weer top op Andijk het waaide goed ,en er werd hoog gesprongen ,het niveau is van veel jongens behoorlijk omhoog gegaan deze zomer het was zeker heerlijk op andijk! was af en toe wel wat druk op het kleine meertje maar iedereen hield goed rekening met elkaar! was een gezellige dag Eigenlijk weinig aan toe te voegen Heb in tijden niet zo lekker gekite. Perfecte wind Nu nog even wachten op de foto,s van Melvin. Zal mij benieuwen Gr Richardt
|
|
|
Idefixe
|
Hij was inderdaad ERRUG lekker
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mirns was inderdaad goed vertegenwoordigd in Andijk. Voor mij was het de 1e keer dat ik hier gevaren heb. Hij was lekker vandaag... Heb nog wat pics van Vincentt genomen (niet dat hij er nog niet genoeg heeft ) Zal de foto's morgen plaatsen... Het meertje "loop vijver" lag er lekker strak bij... Buiten de dijk waren er flinke golven en kon er lekker gevaren worden in de golven. Het was een lekker afwisselend dagje.. Melvin had inderdaad weer materiaal pech en sprong ff zijn board doormidden. Andijk BEDANKT
|
|
|
|
|
zwafra
|
Hey Richard ,Mooie foto ...het lijkt net of je in die boom gesprongen bent
|
|
|