Mark-Fizzer
|
OWKEEEE gezellig!!!!!!
Bis morgen, en kids... vroeg naar bed hè ;-)
|
|
|
roeb
Gast
|
Ja heb nog gevaren, stelde niet veel voor, maar beetje kunnen klooien etc..
Later ging het nog ff een half uur knetteren, ik stond net op de kant, groot deel waaide van het water af.. Toen nog ff leuk kunnen vliegen, toen vond ik het goed..
Richting was eigenlijk niks etc.. Hopelijk morgen beter!
|
|
|
kitaholic
|
Ik ben er vroeg morgen, uurtje of 9 denk ik...
Nog meer vroege vogels?
half 9 present! Nu naar bed dus.....
|
|
|
Joris
|
pffff vandaag was echt bagger. Morgen nog maar even proberen als t niet te hard regent
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Guido, mooie tijd!!!
Ik rij nu weg!
C U on the spot
|
|
|
WendyH
|
Hoe laat staan jullie op het water... als ik zo op windfinder en guru kijk is de meeste wind al weer voorbij.. we hebben het mooiste volgens mij vannacht gehad... Maarja kijken vanavond wel effies of er nog wat over is Ik ben er rond een uurtje of 17.00
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ziet er goed uit vanmidddag Hoorn lengte: 5.07° breedte: 52.65° Land: Nederland Gewest: Noord-Holland Inwoner: - Weerstation: Berkenhout Actueel weer Hoorn 15.08.2007 11:00 uur weer temperatuur (°C) 19.5 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 15.6 wind (°) rel. vochtigheid (%) 78 windsnelheid (kts) 19 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 33 luchtdruktendens (hPa 3h) - Windvlagen van 33 knopen Voor de zekerheid ook maar de surfplank van het stof ontdoen. Safety first .
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ben net terug kids, flinke uitschieters tot 35 knopen. Wel weer ff lekker hoog gegaan!!! Morgenochtend maar weer ff kijken denk ik...
@Guido, en en en???? is het al zover???? hahaha Was ff gezellig!!!!
Mark
|
|
|
Keut Local
|
`t was even lekker, wind was hard en vlagerig...op een gegeven moment 20 minuten gemiddeld 30 knp. en vlagen richting 35+, dan is het niet meer de vraag hoe hoog kun je, maar hoe hoog durf je! Heb wel weer gekke dingen gezien, gast die met 12 meter `t water opging terwijl de rest met hooguit 9 meter stond en al overpowerd waren... met zo `n vlagerig wind is dat echt `t stomste wat je kunt doen! Dus als je alleen 12 meter hebt, blijf dan lekker thuis! Gr Mark
|
|
|
kitaholic
|
Was toppie op s'hout dankzij de high depower speeltjes van tegenwoodig. Mooi om te zien dat bijna iedereen gewoon minimaal 5 meter hoog springt! @Guido, en en en???? is het al zover???? hahaha Was ff gezellig!!!!
volgens mij is het in zo'n moederbuik veel te cosy, zou er ook niet uit willen! Mooie kiteloops Mark, zag er toppie uit! En nu wel een beetje aan de conditie gaan werken want na een half uurtje al klagen over zuur in je armen kan natuurlijk niet he! :-)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer een lekker ochtendtje ... er stond een vlagerige harde wind ,in de vlagen 35 knp gemeten ,ik stond met mijn 9 mtr nog wat overpowerd ,wel lekker hoog gegaan ,...moest er helaas vroeg mee stoppen ,maar volgens mij is de wind in de middag toch behoorlijk afgenomen .. Hopelijk morgen nog zo,n ochtend ..
|
|
|
Joris
|
wow hij was leip vanmiddag, van 2 tot 6 gevaren beetje vlagerig maar wel echt super!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik ben er morgenvroeg weer... Frank ook toch?
Nog andere mensen??
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Goedemorgen!!!, Tis nog geen spektakel volgens mij... Maar ik rij met 30 min weg, toch ff kijken natuurlijk.
|
|
|
PeeWee
|
Over een uurtje stopt de regen (volgens buienradar), trekt het open en gaat/ blijft het waaien. Dus na gisteren een rustdagje te hebben genomen vandaag maar weer eens proberen (of mijn linker arm het houd). Er staat gewoon te vaak wind deze zomer (grinnik_kitesmiley) dat kan ik als ouwe l@l niet meer aan.
See joe.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hier regent het alleen nog maar ,. ..ik denk dat het pas vanmiddag gaat waaien ,maar dan moet ik werken ...veel plezier..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoorn lengte: 5.07° breedte: 52.65° Land: Nederland Gewest: Noord-Holland Inwoner: - Weerstation: Berkenhout Actueel weer Hoorn 16.08.2007 12:00 uur weer temperatuur (°C) 16.7 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 13 wind (°) rel. vochtigheid (%) 79 windsnelheid (kts) 19 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 25 luchtdruktendens (hPa 3h) - Ziet er goed uit gasten Blijf vandaag thuis i.v.m. knallende oorpijn (zie topic Andijk) Hafe fun gasten
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ben net terug... Het was er weer 1 om over naar huis te schrijven, topper!!!!! En voor diegene die ook een loopje willen wagen... Vandaag had ik het... Ik landde ze allemaal! Hier een korte uitleg over hoe ik het ervaar. Luister...: Je zet een vette sprong in... Wanneer je weer begint te dalen stuur je in alsof je een transition wil gaan maken, maar in plaats van je kite in de tegenovergestelde vaarrichting te sturen, trek je hem gewoon door in een loop. Doe dit gewoon eerst een paar keer wanneer je weer vlak boven het water bent, om het zo wat 'vriendelijker' te houden. Desnoods is je plankje alweer op het water wanneer je de kite doorloopt, maar zo voel je wel een beetje wat het is en doet... oefening baart een kind, eehh kunst, en voordat je het weet trek je de loops op meters hoog van het water. Doe dit in het zicht van de kantkijkers en ze zullen je gegarandeerd om handtekeningen vragen wanneer je van het water afkomt... :P ;-) Ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie er net zoveel kick and rush uit zullen halen als ik... Succes, en veiligheid voor alles!!!! Dus niet met poeierwind gaan proberen enzo ;-) Mark Ps, als je de loop inzet, wel 100% zeker zijn van je zaak, en dus niet halverwege denken van 'NEE, toch maar niet' Gewoon doortrekken die handel!!!
|
|
|
roeb
Gast
|
Ben net terug... Het was er weer 1 om over naar huis te schrijven, topper!!!!! En voor diegene die ook een loopje willen wagen... Vandaag had ik het... Ik landde ze allemaal! Hier een korte uitleg over hoe ik het ervaar. Luister...: Je zet een vette sprong in... Wanneer je weer begint te dalen stuur je in alsof je een transition wil gaan maken, maar in plaats van je kite in de tegenovergestelde vaarrichting te sturen, trek je hem gewoon door in een loop. Doe dit gewoon eerst een paar keer wanneer je weer vlak boven het water bent, om het zo wat 'vriendelijker' te houden. Desnoods is je plankje alweer op het water wanneer je de kite doorloopt, maar zo voel je wel een beetje wat het is en doet... oefening baart een kind, eehh kunst, en voordat je het weet trek je de loops op meters hoog van het water. Doe dit in het zicht van de kantkijkers en ze zullen je gegarandeerd om handtekeningen vragen wanneer je van het water afkomt... :P ;-) Ik hoop dat het duidelijk is en dat jullie er net zoveel kick and rush uit zullen halen als ik... Succes, en veiligheid voor alles!!!! Dus niet met poeierwind gaan proberen enzo ;-) Mark Ps, als je de loop inzet, wel 100% zeker zijn van je zaak, en dus niet halverwege denken van 'NEE, toch maar niet' Gewoon doortrekken die handel!!! Ugh zei de leraar
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Doe er je voordeel mee... ;-)
|
|
|
roeb
Gast
|
Ghehe, je gaat lekker Mark!
Dit weekend nog naar S'hout, als het gaat waaien, dan kan je die rare Helixen etc testen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Serieus??? Hoe dan? Ik mis iets cker...
|
|
|