audi
|
was gisteren bij andijk en heb daar prima gevaren. was wel helemaal alleen. en dat is toch wel gek in nederland. audi
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Prijs jezelf gelukkig zou ik zeggen!!!! ;-)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedemorgen alle kiters ben er weer hey mark wil wel kiten morgen ga je dan in de middag ?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja in de middag pas. Vanaaf Hotel Arena feessie!!!!!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zal wel weer rete-druk zijn op schell morgen... recreanten enzo Wat ben jij dan ???????? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Een professioneel ????? (hangloose_kitesmiley) Krijg jij ervoor betaald ?????
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Rob en ik gaan ws/miss naar zee zondag.. Afhankelijk van de wind zal het denk ik IJmuiden, Wijk, Egmond of Callantsoog worden..
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
IJmuiden is erg druk er is daar volgens mij Hiswa te water (boot show)..
De Hiswa begint dinsdag, wij (mijn werk) staat er ook met 3 jachten.. Maar de wind wordt ZW-W dus dan zou Wijk beter zijn dan IJmuiden dat ik begrijp.. Als ik zo de wind berichten zie, zal het in de kop van Noord Holland harder waaien dan richting Wijk etc, dus wellicht dat wij het dan hoger opzoeken Zou leuk zijn als iedereen naar één plek gaat, Egmond lijkt mij dan wel wat, ivm meer wind (voorspeld) dan wijk..
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
als je naar wijk komt neem je dan tompoesen mee richard ? ben er ook na 2 uur
|
|
|
roeb
Gast
|
als je naar wijk komt neem je dan tompoesen mee richard ? ben er ook na 2 uur Kom naar Egmond
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
weet niet wat mark doet morgen kan je daar ook makkelijk parkeren dan ?
|
|
|
roeb
Gast
|
weet niet wat mark doet morgen kan je daar ook makkelijk parkeren dan ? ja er zijn parkeerplaatsen.. Morgen wordt het geen 25 graden, dus zal ook wel meevallen met de badgasten.. Net ff gekeken en om 11.30 is het vloed en om 18 uur is het ongeveer eb, dus dan zou Egmond wel ff lekkerder zijn dan Callantsoog, ivm de droog liggende pieren..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Geen pieren op Egmond en volgens mij weer vrij parkeren in September. Dusz allemaal lekkr naar Egmond zee.. Werd er niet bij Bergen gefilmd ofzo. Dan is het misschien lekker rustig in Egmond.
|
|
|
Haring High Richardt
|
als je naar wijk komt neem je dan tompoesen mee richard ? Er ligt nog geen sneeuw Maar volgens mij ben jij aan de beurt . heb je je bar al terug ????????
|
|
|
Haring High Richardt
|
Geen pieren op Egmond en volgens mij weer vrij parkeren in September.
Dusz allemaal lekkr naar Egmond zee..
Werd er niet bij Bergen gefilmd ofzo. Dan is het misschien lekker rustig in Egmond Hoe laat kom je me halen ??????? Mot trouwens weer op tijd terug i.v.m. barbeque bij de buren die 25 jaar getrouwd zijn
|
|
|
roeb
Gast
|
Egmond wordt het dus? Als de berichten morgen minder goed zijn dan nu, dan pakken Rob en ik Callantsoog, omdat dat noorderlijker ligt en daar meer wind wordt verwacht..
Maar als het morgenochtend nog steeds goed staat met de wind, dan wordt het Egmond.
Waar stappen jullie op Richard en Theo, aan de noordelijke zijde van Egmond (vlakbij gemeentehuis), of zuidelijk (onder het centrum)?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Haaaaaaaaaring. Moet ik dat nou echt gaan uitleggen wat ik daarmee bedoel???
;-)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als je je verveel en niks te doen heb ???????? (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Geen pieren op Egmond en volgens mij weer vrij parkeren in September. + Pas per 1 oktober http://www.parkerenindestad.nl/strand/auto/parkeren-egmond.htmlBetaald parkeren Met de auto rijdt u de A9 naar Alkmaar. Bij de randweg vervolgens afslag Egmond. In Egmond aan zee geldt betaald parkeren in de periode van 1 april t/m 1 oktober. Net als in alle andere badplaatsen geldt ook voor Egmond dat het op de warme dagen in juli en augustus topdrukte is (vooral in het weekend
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wij gaan morgen naar wijk mark gaat ook lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr varen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Heb net op GURU zitten kijken maar het beloofd niet veel voor morgen pas rond een uur of vijf wordt het wat beter en dan moet ik weer te werk.. :
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Op watersportweer geven ze om 12 uur al 15 knopen af, om 1500 uur 18 knopen...
Komt gewoon weer helemaal goed!!
Is een tijd geleden Hans, dat we samen gevaren hebben!!! Laatste keer...??? Voorjaar Kinselonie?
|
|
|