roeb
Gast
|
Er was toch ook praktisch geen wind voorspeld
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word het andijk of muiderberg dit weekend ? : of ergens anders heen hoor het wel er is in iedere geval (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) wind
|
|
|
roeb
Gast
|
Morgen Andijk, Medemblik of Enkhuizen... Maar eerst lekker werken
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga morgen weer lekker naar de naaldenzetter nananananaaaaanaaaaaaaaa (tong_kitesmiley) :
|
|
|
|
best waroo's
|
Ik ben ook weer op het water, idd Andijk, Enkhuizen of Medemblik maarja, wat zal de lekkerste spot zijn voor vanavond? Laat maar even wate horen......ben er om ongeveer 17.30h!!
|
|
|
WendyH
|
Wij gaan zo naar enkhuizen... nog meer mensen die kant op??
|
|
|
|
Teigetje
|
Ben vrij, maar helaas komt er voorlopig nog nie aan toe... (angry_kitesmiley) Veel plezier vandaag..
|
|
|
roeb
Gast
|
Ben vrij, maar helaas komt er voorlopig nog nie aan toe... (angry_kitesmiley) Veel plezier vandaag.. Fotograaf, of vandaag niet
|
|
|
Teigetje
|
Moet om 13.45 naar de accupunctuur in Abbekerk maar omdat mijn vrouwtje er ook heen moet
(wat een stel he ) ben ik weer verplicht om daarna naar huis te gaan ivm kinderopvang dusz
geen foto's vandaag helaas pindakaas.. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
roeb
Gast
|
Verdorrie, blauwe lucht, lekker windje... Ik ga er tenminste van genieten vanmiddag (grinnik_kitesmiley)
Wanneer sta jij weer op het water Theo?
|
|
|
|
Joris
|
Edammmmmm over half uurrrrr
|
|
|
GetHigh
|
shit he wat een weertje zeg. Mag hopen dat het vanavond nog effe kan op muiderberg. Moet eerst nog om 16.00uur in amsterdam zijn. Ik hoop dat er nog wat tijd overblijft.
|
|
|
Marsie
|
Edammmmmm over half uurrrrr
Hoi Joris, ik zag vanuit de auto op weg naar huis,op de N weg de kites boven de dijk uitsteken, dus gas ingetrapt(of het iets uitmaakt) gauw spullen gepakt en ook gegaan alleen ik zat even wat Noordelijker dan jullie. Wij waren met z'n drieen en met de 9 mtr rebel ging het toppie maar een krap uurtje gevaren, maar was zeker de moeitte. Marcel.
|
|
|
Idefixe
|
Enkie was weer lekker. Wel retevlagerig maar toch ff lekker op het water geweest. Had ik echt weer nodig
|
|
|
|
GetHigh
|
Ben blij dat ik deze avond niet heb hoeven missen top avondje op muiderberg. Eindelijk mijn backroll geland, dat is toch wel kicke. Wie was die jonge gast samen met die fotograaf? Die was lekker bezig zeg.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Edam was relaxt, alleen die geitenscheit wordt je echt gek van!! Boardje van steven geleend, brunotti pro-x. Wat ook mijn nieuwe boardje gaat worden. Makkelijk hoogte lopen en goede pop, top board!
Mijn boardje RRD 5x 130x38 uit 2007 is nu te koop voor 300 euries mag hij meegenomen worden. Pas 4 keer gebruikt!!
Wie morgen waar?
|
|
|
Peterkiter
|
Enkhuizen was toppie! Begin vd middag prachting zonnetje en lekker windje, na 15:30 begon die aardig toe te nemen en werd tie vlageriger, wel mooi om te springen wind!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ik wil morgen kiten de gehele dag gaat er nog iemand naar enkhuizen ?????? (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) debeun is eindelijk weer eens een dagje vrij (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
roeb
Gast
|
Hey Hans, Moet je vroeg gaan, want de wind gaat afnemen en afnemende wind neemt bij mij meestal harder af dan voorspelt (inkakken...)...... Maar was vanmiddag (16 uur) tot 's avonds in Andijk, was lekker te doen, niet te druk en volle bak wind, lang leve de "herfst" Nog even "gebuurt" in Medemblik, aardig stuk varen zo één kant op Maar ik moet nog even een Nobile 555 2007 testen, dus er moet binnenkort maar even iemand met zo'n boardje langs varen, kan ik even voelen of het wat is
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
moet morgenochtend nog even naar de auto keuring en ga dan direct naar enkhuizen dus ik ben er zeker om een uur of 10 of ergens waar je lekker kan varen ben je morgen ook vrij emiel ?
|
|
|