PeeWee
|
Ik ga vanavond als uiterste middel de 26m2 maar eens uitlaten op Schellinkhout!! Ik zal en moet eindelijk weer varen!! Moet je wel eerst een bouwvergunning aanvragen om dat gevaarte op te mogen blazen ;-)
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Mooie foto,s Richard ik heb het album ook even bekeken Peter ging toen ook al "sky high" (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
zwafra
|
Toppie Franco,ik zag mezelf ook nog een paar keer voorbij komen...hoop wel dat het snel weer een beetje gaat waaien ..ik nu wel weer genoeg foto,s gezien ,ik wil gewoon weer een dagje lekker het water op..
|
|
|
Sandro
|
Nu 2 weken vrij en een nieuwe kite dus hoop wel op voldoende wind.Zou zonde zijn als alles ingepakt bleef.
|
|
|
best waroo's
|
damn damn, vanavond toch besloten om een maatje kleiner te pakken....natte kite en geen meter gevaren....kom je thuis....effe teletekst checken.....damn damn tot DINSDAG windkracht 2!!! Hoe kan dit?!? Ik ga verhuizen!
|
|
|
WendyH
|
Ik ga met je mee... Ik wordt hier erg verdrietig van en zwaar gefrusteerd... ben niet te genieten.... Ik wil VAREN!!! Maar zoals iedereen hiervoor al zegt..... komende tijd zit het er gewoon nog niet in... En let maar op... als het dan gaat waaien, is het weer zo verdomd hard dat je het water wordt afgeblazen... ;-(
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik wordt een beetje erg depri hier.....
|
|
|
ROBST3R
|
Ik ga met je mee... Ik wordt hier erg verdrietig van en zwaar gefrusteerd... ben niet te genieten.... Ik wil VAREN!!! Maar zoals iedereen hiervoor al zegt..... komende tijd zit het er gewoon nog niet in... En let maar op... als het dan gaat waaien, is het weer zo verdomd hard dat je het water wordt afgeblazen... ;-(
Ik zeg altijd maar, beter te hard dan te zacht:D
|
|
|
zwafra
|
Herfst WIND !!! dus voorlopig niet ,,Daar heb ik speciaal een 7 mrt kite voor aangeschaft ,had beter een 20 mtr kunnen kopen..
|
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Toch al 100 euri's geboden Is dat niet erg weinig ????????? voor zo.n mooie kite. Weinig mee gevaren en bijna altijd binnen gestaan (gelegen)
|
|
|
|
zwafra
|
Toch al 100 euri's geboden! Een bod van honderd euro voor die oude windzak !!!!!!!!!!....Gelijk verkopen die hap.....leg er 300 euro bij kan jij weer een mooie Waroo 9 mrt kopen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Sandro
|
Was vanmorgen bij VdBerg maar die hadden ook geen wind meer op voorraad.....stond in backorder!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Een bod van honderd euro voor die oude windzak !!!!!!!!!!.... Verkocht aan Frank Kom je hem ophalen of moet ik hem brengen bij je thuis ??? Wil evt ook wel instructie geven bij schellinkhout voor de eerste keer
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Je kan er altijd nog een douchegordijn, zitzak, tentje of een kitebroek van laten naaien...
|
|
|
|