|
|
MEGALOOPBEUN
|
lekker filmpie richard vele bekende gezichten en moost of all wind (grinnik_kitesmiley) dacht eerst woensdag wind en geen wind dus nou geven ze weer vrijdag wind als het kan neem ik een middag vrij (hangloose_kitesmiley) lukt het nou met youtube ? (grinnik_kitesmiley) rond november begon ik echt te gaan leren kiten dus kite al bijna 1 jaar (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley) bijna tijd voor tompoezen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
WendyH
|
Ik wordt ook steeds onrustiger en ben niet te genieten....
Wanneer komt die wind nou eens... HET IS NAJAAR!!!!
al die weken gehoopt dat het dan zou losbarsten.... Nog even en ik pas niet meer in mijn kitepak door al dat stil zitten....
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Wat een tOp film, Richard , het wordt hoog tijd dat we weer eens gaan varen ,want er mag wel weer eens nieuw filmmateriaal komen...deze is van een jaar geleden
|
|
|
best waroo's
|
topfilm! doet me denken aan tijden dat het nog wel waaide! Wij willen meer!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
topfilm! doet me denken aan tijden dat het nog wel waaide! Wij willen meer!! Heb nog meer film voor een deel 3 schellinkhout Moet echt vraag naar zijn anders maak ik hem niet (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
maken richard (grinnik_kitesmiley) we hebben nog tot volgende week voor het gaat waaien (cry_kitesmiley) of het moet vrijdag toch nog wat meer gaan waaien (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dit is onze straf Omdat we in de zgn zomer best wel veel gekite hebben.. : 't komt mij wel goed uit eigenlijk.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Eindelijk een klein briesje morgen! Wie morgenmiddag waar? Wordt het good old Schellink, Andijk of miss. een keertje Wijk???? (ben daar nog nooit geweest!)
|
|
|
franco
|
ja ja gewoon weer werken marco.
|
|
|
|
|
PeeWee
|
Ja hoor morgen weer eens kiten?
Ik ben de hele dag vrij.
See jullie Waar? en Hoe laat?
Soe joe's
|
|
|
TBK
|
Maar even op Andijk kijken, het is een beetje aan de magere kant om voor dit windje naar Wijk of IJmuiden te rijden.
|
|
|
best waroo's
|
YEAH! ook deel 3 was weer genieten en helpt me door de windstilte heen!!! Bedankt en tot op het water..........
|
|
|
PeeWee
|
Maar even op Andijk kijken, het is een beetje aan de magere kant om voor dit windje naar Wijk of IJmuiden te rijden.
Hoe laat ben je in Andijk?
|
|
|
TBK
|
Hoe laat ben je in Andijk? He Peter, Tussen 11 uur en half 1 denk ik die kant eens op gaan, de wind gaat rond die tijd een beetje toenemen.
|
|
|
roeb
Gast
|
(bazuin_kitesmiley)Part timers Maar ik kom ook wel, alleen eind vd middag en als het waait, anders spaar ik mn uren voor een echt goede winderige dag
|
|
|
Keut Local
|
Hé Frank, ik denk dat ik er ook wel rond die tijd ben...Ziet er wel goed uit!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Zit tot dinsdag met mijn schoonfamilie in een huisje vlakbij kaatsheuvel (MOTTEN WE MAANDAG NAAR DE EFTELING, gezelli) Heeft er nog iemand zin om met mij te ruilen (als het waait) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Shit happens
|
|
|
PeeWee
|
OK, mooi. Ben ik er ook rond twaalf uur. Eerst nog even een zwemtrainingkje en wat boodschapjes doen en dan eindelijk weer eens het water op. See joe Hoe laat ben je in Andijk? He Peter, Tussen 11 uur en half 1 denk ik die kant eens op gaan, de wind gaat rond die tijd een beetje toenemen.
|
|
|
bredo
|
Kom net van het strand af bij Castricum. Met mijn twaalf meter niet genoeg om het ook maar even te proberen op het water. Onverrichte zaken weer terug naar huis. Wat een $#@! wind weken zeg....... BAh Bah.
Volgende week weer meer wind hoop ik. Overigens het was niet koud vandaag. Hopen dat DAT wel blijft!!!
|
|
|