Mark-Fizzer
|
Ziet er voor morgen anders ook wel lekker uit hoor!!
18 knp ZW
Ik ga naar Schell, nog meer lefgozertjes? Wel eerst aan de bak tot half vijf gvd!!!!!!!!
|
|
|
WendyH
|
JAAAAAAAAAA dinsdag knallen.. ik heb er zin in... Kan niet wachten, nu maar hopen dat de voorspelling zo blijft.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hello boy's and girls morgen ben ik zeker van de partij op schellinkhout ben 3 uur klaar en dan racen naar de spot en lekker rippen (grinnik_kitesmiley) werd wel even tijd (grinnik_kitesmiley) hey mark tot morgen da's voor jou zeker een hele tijd terug dat je hebt gevaren (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) kan dinsdag niet lange werkdag (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ziet er voor morgen anders ook wel lekker uit hoor!!
18 knp ZW
Ik ga naar Schell, nog meer lefgozertjes? Wel eerst aan de bak tot half vijf gvd!!!!!!!!
morgenmiddag present!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Hans, das 5 weken terug. Je moet me wel ff helpen optuigen, weet niet meer hoe het ook alweer was... Zie je morgen op de spot
|
|
|
Idefixe
|
lekker OFF TOPIC ( of juist wel hardstikke ON topic) : page 100 (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik kom morgen ook gezellig naar S'hout (of toch Wijk?), zijn er mensen die al vroeg het water op gaan? Waarschijnlijk rond een uur of 11/12 aanwezig.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo hallo emiel waarom ben jij er morgen weer zo vroeg da's nie leuk voor ons dat jij alle wind weghaald (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
hehe, vakantie he. Eindelijk is mijn nieuwe boardje testen!! Hoelaat ben jij dr ongeveer Hans?
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
@emiel, ik hb ook vakantie dus ben er morgen ook lekker vroeg!
Greetz Lucas
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
F#€k alle studenten. (angry_kitesmiley) Wij maar werken en schoolgeld betalen voor die knakkers. en jatten ze ook nog de wind rotjoooos. (grinnik_kitesmiley) Veel plezier he luitjes..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben er morgen vroeg ,om een uurtje of 10.30 uur ,heb ik in ieder geval geen moeite met parkeren ( er is nog steeds een parkeerverbod op de dijk) hoop alleen dat het in de ochtend ook al wat waait ,s,middags moet ik werken ,maar voor dinsdag heb ik al een vrijedag geregeld http://theyr.tv/m/EU0/maps/BL/BL.w.07101400.37.gif
|
|
|
Marsie
|
Maandag kan ik om 20.00 uur. Dinsdag kan ik om 20.00 uur,die kant op rijden extra lampen mee,sta ik om 20.45 uur op het water hee gasten have fun !!!!!Helaas voor mij andere keer,(en toch de hele dag weer naar de bomen en wolken kijken). Marcel.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb net nog even gekeken maar gaat langzaam uit ( de wind natuurlijk ) kijk wel wat het word dinsdag word ie ook al minder (cry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
|
|
|
thomass
Geen avatar
|
Ik ben morgen waarschijnlijk op Schellinkhout en dinsdag zeker!! yeah!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
WINDGURU staat nu op 11 -12 - 13 knopies Ik hoop voor jullie mannen die vrij zijn dat het wat beter wordt.. :
|
|
|
thomass
Geen avatar
|
WINDGURU staat nu op 11 -12 - 13 knopies Ik hoop voor jullie mannen die vrij zijn dat het wat beter wordt.. : Damn, staat er gister nog 18 knopen : /
|
|
|
boogaera
Geen avatar
|
Ja morgenochtend naar Wijk. 16 m2 mee. gaat er nog iemand naar wijk aan zee?? (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Flyingtrunkie
|
volgens watersportweer wel ff wat meer wind morgen:
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
kijk net op watersportweer staat gewoon 17 knopen weet het niet meer (hangloose_kitesmiley) zie het wel tot morgen allemaal of niet dus (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik kom ook naar shout rond 11 uur... ja er is nog steed een pakeerverbod op de dijk.. heb het van het weekend van een bewoner nog gehoord.
|
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik ga zo richting S'Hout.. maar hier waait het nou niet echt,,, :S
We zien wel..
Greetz Lucas
|
|