zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Top film Mark, maar hij is dan ook gemaakt door een top cameraman (de beun) je heb er wel een lekker stukje muziek erbij gezet . ..Jammer dat halvewegen het licht werd uitgezet .. (hangloose_kitesmiley) ik zie mezelf ook nog een paar keer voorbij flitsen (en op mij bek gaan) Maar het was weer een lekker dagje ,had wel iets meer wind mogen staan ... p.s Mark gefeliciteerd ..
|
|
|
|
Micky
|
JAAAAA
Me eerste loopje op film hahahah Beetje sissy vanuit deze hoek moet ik zeggen. D'r moet nodig nog aan de 'ruigheid' gewerkt worden hahaha
Was ff gezellig weer!!!!
Ik vindt dat sissy gehalte bij jou juist wel lekker... Gefeliciteerd pikkie
|
|
|
Jacq
|
Geen wind op wijk, dus ook geen cognac met chocolademelk helaas :'(.., nogmaals gefeliciteerd Mark Was toch ff gezellig zondag he mannen uit t hoge noorden
|
|
|
|
|
|
Jordi_1990
|
filmpje doet t niet meer
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gaat er morgen nog iemand het water op? Wijk of S'hout?
|
|
|
bredo
|
JAAAAAAAAAAAAA ik ga morgen naar wijk aan zee. WSL bij Timboektoe!! Weet nog niet precies hoe laat. Denk ongeveer 11:00.
edo
|
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen ook naar WIJK AAN ZEE bij timboektoe(c.a 12 uur),vandaag ijmuiden(ging net,was zeker niet vet :'()Morgen hopelijk wat beter
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Waarom naar de pier? Met zw alleen maar extra vlagerig! Rij ook rond een uur of 11/12 richting Wijk. Als er mensen bij de bunker zijn ga ik ook bij de bunker, anders kom ik ook richting de pier!
|
|
|
kitaholic
|
Als de voorspellingen nog wat beter worden (of iig niet slechter) ben ik rond 1 uur bij de bunker. Het is tot 4 uur afgaand tij dus moet goed te doen zijn.
|
|
|
Haring High Richardt
|
JAAAAAAAAAAAAA ik ga morgen naar wijk aan zee. WSL bij Timboektoe!! Weet nog niet precies hoe laat. Denk ongeveer 11:00.
edo Geen schellinkhout edo en waarom niet bij de bunker???? Bij Timboektoe moet je zo,n teringend lopen met je spullen Ben morgen de hele dag vrij maar gaat iedereen naar wijk ??? Niemand naar schell ??? Heb er wel weer zin in
|
|
|
R@bert
|
Als t met werk uitkomt ben ik er ook met Jacq op Wijk a Zee, zo rond 12u
|
|
|
bredo
|
Ik vind de bunker ook goed hoor!! Dus het wordt bij de Bunker Richard, zie je daar!!!
|
|
|
bredo
|
En de anderen natuurlijk!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Oke op naar de bunker,hoop daar rond 11:00 te zijn.
|
|
|
bredo
|
Ik ga eerst wat eten dus ben wel wat later denk ongeveer 12:30
edo
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ben er denk ik ook rond half 1 ben, als de wind blijft waaien..
De windsnelheid 10m. op 31 oktober, 11:00 uur is 7 m/s De windstoot op 31 oktober, 11:00 uur is 9.5 m/s
Niet veel wind, maar ik heb er vertrouwen in!
Vaar met oranje waroo 9 of als het echt hopeloos is cabrinha nitro 14, waarschijnlijk met golfrij boardje.
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hoorn lengte: 5.07° breedte: 52.65° Land: Nederland Gewest: Noord-Holland Inwoner: - Weerstation: Berkenhout Actueel weer Hoorn 31.10.2007 10:00 uur weer temperatuur (°C) 10.6 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 8.9 wind (°) rel. vochtigheid (%) 89 windsnelheid (kts) 10 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 12 luchtdruktendens Op Hoorn al 12 knopen windvlagen
|
|
|
|