Emielkruisdijk
|
Ik beslis om tien uur... Ga liever naar Ijmuiden, maar wind is daar nu wel erg sterk...
De windsnelheid 10m. op 06 november, 09:30 uur is 16 m/s De windstoot op 06 november, 09:30 uur is 22.9 m/s
nog 20 minuutjes en ik ga rijden.. Laat mijn windsurfspullen toch thuis..
|
|
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Poepzooi, weer te laat, 2e dag deze week..
Eerst de 8 oppompen, toen maar de 12 gepakt, daar nog een beetje mee kunnen varen.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Toch voor Ijmuiden gekozen, Super gevaren, s'ochtends met een klapperende 9m mijn rakjes lopen maken. Later lekker kunnen varen met 9m en laatste paar uur met golfrijboardje lopen knallen. Golven waren hoog en netjes, bijna lijntjes! En heerlijk rustig, s'ochtends met 2 man, s'middags max. 8 man op het water.
Morgen weer als het niet te hard waait! Wie nog meer (richard?, nw is beter op Ijmuiden)? Rond een uurtje of 11 hoop ik er te zijn.
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
wordt morgen WNW! dat is in wijk aan zee strak op de kant je moet er van houden maar dat is wel super relax.... kans is wel groter dat je heel hard gespoeld wordt door een golf
|
|
|
Haring High Richardt
|
kans is wel groter dat je heel hard gespoeld wordt door een golf Heb je in Ijmuiden hier minder last van ???? Hoe was je afscheidsfeest ??
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ijmuiden is hij schuinaanlandig ipv aanlandig. En denk dat golven door de pier iets georganiseerder zijn. Bij Wijk heb je wel het freestyle/scheur plasje met pal aanlandig wat ook wel mooi is.
Ik ga zowiezo naar Ijmuiden, oefenen met backside golfrijden!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Allemaal leuke verhalen en ik heb simpelweg geen tijd.. te druk met school en andere sporten Have Fun! Greetz Lucas
|
|
|
kitaholic
|
Morgenmiddag Ijmuiden, vanaf 2 uur. Emiel, kom ook gezellig in de middag, 's ochtends zo koud :-)
Weet iemand of het nog te doen is zonder schoentjes op zee?
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
Hoe was je afscheidsfeest ??
hej richard! was gezellig hoor, had liever nog ff door blijven varen maar het was de moeite waard! zovaak zit je niet met 10 vrouwen in de kroeg als enige man wat gaat het morgen worden? ik ga om half 11 richting wijk aan zee, ik kijk nog ff of ik bij wijk, de bunker of de pier zit. de bunker trekt me niet zo door de weeks omdat het dan zo rustig is en kan op inbraak dan zit ik bij de pier of in wijk aan zee lekkerder
|
|
|
|
Micky
|
Heb net gekeken en geluister maar hoor alleen maar commentaar en geen muziek wat het nog veel leuker maakt dan de oude, met het licht uit versie.....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gasten, een vriendelijk verzoek... Ik kan GODVERD*MME zaterdag pas.... Laten jullie wat voor mij over,please...
|
|
|
Micky
|
Gasten, een vriendelijk verzoek... Ik kan GODVERD*MME zaterdag pas.... Laten jullie wat voor mij over,please... Je komt zaterdag met Beun naar Oostvoorne....dan weet je dat alvast.... Ik ga vandaag alvast ff invaren....morgen ook en vrijdag ook nog ff....
|
|
|
|
|
kitaholic
|
Denk dat op DIT moment Wijk beter is (west) maar hij gaat doordraaien naar WNW en dan is het hard werken in Wijk om over de golven heen te komen, precies aanlandig. Ik ga daarom rond 1 uur richting ijmuiden.....
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ga om 12 uur naar IJmuiden. Weer harde wind en hopelijk goede golven!
|
|
|
Molliebollie
|
Ik ga om 12 uur naar IJmuiden. Weer harde wind en hopelijk goede golven!
Zeg, in de tijd dat ik op de HvA zat had ik niet zo vaak vrij en een zekere aanwezigheidsplicht hoor!
|
|
|