Micky
|
Hee Markie, laat ff weten per sms wat het gaat worden. Als ik van Melvin zijn vriendin mag dan kom ik mssn ook wel ff kijken...
|
|
|
|
Jacq
|
Schellinkhout dus? Hoe laat gaan jullie nou?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Jacq, uurtje of 12-13... Komt gij ook, met Robert en Micky?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Vooralsnog geen zucht, het is nu 09.01... Humzzz, moet nog wel ff wat gebeuren.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey emiel wil je wel halen p.btje ga pas in de middag
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Het is hier nog niks wind.. De zon schijnt, misschien vanmiddag.. Hans ik heb je effe pm gestuurd.
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Helemaal wakker, had vanochtend gewoon een chocolade letter P in mijn schoen . S'hout gaat helemaal goed komen!! Wind Bft : ZUID 5-6, KRIMPEND ZUIDOOST, LATER MOGELIJK 7.
|
|
|
roeb
Gast
|
Helemaal wakker, had vanochtend gewoon een chocolade letter P in mijn schoen . S'hout gaat helemaal goed komen!! Wind Bft : ZUID 5-6, KRIMPEND ZUIDOOST, LATER MOGELIJK 7. Drink jij?
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Voor het Ijselmeer/markermeer wordt 4-5 verwacht, toenemend 5-6 (dan is het al donker)..
ZO zuigt alleen wat op Schellinkhout..
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Niet janken boys, ff gezellig schellink hoor!!!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
oke ben er vanmiddag zie je hey mark heb je het pak al aan ?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
moet ik je ophalen KITEPIET Top!! Hoe laat denk je er te zijn? Kom je op je schimmel? Drink jij? Kom nu maar gewoon, wordt vet Maar eerlijk, het waait nu nog niet... Het is wel lekker weer!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
denk een uurtje of half 1 begint pas te waaien om 2 uur hoop ik
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Hans komt altijd met z'n schimmel... en hij zit er ook vaak op whahahahah :P Hansie, ouwe pik!!! zie je zo! ps, pak is al aan hè ;-)
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik ga als het waait denk naar Broekerhaven... Geen zin om voor Jan Snot te rijden!
|
|
|
WendyH
|
Ik heb vanmorgen heel effies lekker gevaren... we waren er om 11 uur, half uurtje heerlijk gevaren met de 12 rhino, daarna nog even met 14 vegas maar wind kakte aardig in.... Nu druk aan het werk... hopelijk kunnen jullie nog even genieten van het zonnetje en een strakker windje!!!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gare troep vandaag...
Ben weer lekker naar huis gegaan.
@Micky, je bent je slipje vergeten hier.
|
|
|