|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Zaterdag kan ik ook weer ,de wind wordt zuidwest goed voor schellinkhout ,ben jij er ook weer Richard ?
|
|
|
|
audi
|
k t heb morgen geen auto. kan ik zaterdag pas weer.
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja zaterdag weer beulen mark gaat filmen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa debeun huizenhoog
|
|
|
Micky
|
ja ja zaterdag weer beulen mark gaat filmen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa debeun huizenhoog Hee Hansie.... Hoelaat en waar gaat dit spektakel plaatsvinden? ff kijken of ik nog kan ruilen....
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
weet nog niet hoelaat effe overleggen morgen micky de wind word als steeds minder voor het weekend
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Wind op zee is nog goed voor Zaterdag.. Gister stond er voor vandaag op guru ook weinig/minder wind. Nu staat hij op 20 - 22 knopen.
|
|
|
@LaurenS
|
Morgen(zaterdag) ga ik hoogstwaarschijnlijk naar ijmuiden,of het moet zo hard gaan waaien dat er op schellinkhout ook wind overblijft,maar dat zit er waarschijnlijk niet in Wie staat er ook morgen rond de klok van twaalf op de plank.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen lekker naar schellinkwood!!!
Hans, uur of 9 bij mij doen???
|
|
|
|
WendyH
|
Ik ga morgen naar schellink!!!! lekker knallen... hoop ik... als er nog wind staat....
|
|
|
|
sjorsmaster
|
zandvoort!!!!
zal wel weer met zijn 2e worden zoals altijd.. zandvoort is echt dood in de winter :S
|
|
|
Haring High Richardt
|
Frank is allergisch voor drie Z's Zee Zand Zout Geen zee frank ?????
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Frank, ik heb nu naast het kiten ook camera-werk te doen hè. Ben dus nog wel ff zoet hahaha Dikke loops voor de lens morgen aub!!!!!
Zie je morgen!!!!
M
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey mark bussie is wel erg vol kom morgen met de rode duivel is ook ruim genoeg
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hoe laat gaan we ????? Heb er nu al zin Rij jij ???? Weet ik niet. Uur of 10 Ik ook. Is goed. Waar gaan we naar toe. Denk dat Schellie wel gezellie wordt met de hele leipe zooi.
|
|
|
|
|
|