|
|
PeterKite
|
kom maar naar bergen aan zee!!!
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga vandaag niet wachten op wind in schell,ik rijd om 10:00 naar Ijmuiden . Meer mensen van de partij ijmuiden 22knp om 8uur schell 10knp om 8uur
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik vrees ook dat het de kust gaat worden vandaag!! Ik gooi het ff in de groep, waarschijnlijk Ijmuiden dan.
M
|
|
|
TBK
|
Ik vrees ook dat het de kust gaat worden vandaag!! Ik gooi het ff in de groep, waarschijnlijk Ijmuiden dan.
M
Het waait hier in Hoorn nu wel goed voor Schellinkhout, ben er rond een uur of 10 ! Kijk maar wat jullie doen. Kitegreetzzzz, Frank
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga zo Richard ophalen Het is nu wat twijfelachtig met de wind.. We zien wel waar we heen gaan Hoop dat het wat wordt where ever we go
|
|
|
Haring High Richardt
|
Actueel weer Hoorn 08.12.2007 09:00 uur weer temperatuur (°C) 6.8 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 3.3 wind (°) rel. vochtigheid (%) 79 windsnelheid (kts) 12 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 18 luchtdruktendens (hPa 3h) - Al 18 knopen we gaan los maar waaaaaaar naaaaar toe ???????????
|
|
|
|
audi
|
het was weer lekker druk op schllinkhout vanmiddag. de wind kwam om een uur of 1 lekker door.
richard wat vond je nou van die test kite. het zag er wel beter uit nadat je je lijnen had verzet.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Richard ,ik ben benieuwd hoe je de nieuwe F-one vind,je ging er volgens mij best wel lekker mee..
|
|
|
Haring High Richardt
|
richard wat vond je nou van die test kite. het zag er wel beter uit nadat je je lijnen had verzet. Waren vanmorgen bij v.d. Berg omdat het nog niet waaide, voor een lekker bakkie koffie Stefan vertelde dat hij de bandit in de test had en theo wilde hem wel testen. Theo had de 11 mee en ik de 13 bandit f-one In het begin stond mijn bar te hoog wat het varen er niet lekkerder opmaakte. Na tip van audi vaarde hij al een stuk beter. De kite vaart lekker bij normale wind en het springen gaat zeer gemakkelijk en de hangtime is goed Bij hardere wind begonnen de tips te klapperen en maakte het varen niet erg lekker. (ligt misschien aan de afstelling en de rider). Bij het veranderen van de koers (omdraaien) klapperde de tips ook. Bij heel snel sturen/draaien wil de wingtip nog wel eens dubbel klappen.... heel raar. harder oppompen zou je denken...maar hij was toch echt hard. Verder vaarde ik in het begin de kite op vol power, dus voor mij is deze kite als licht weer kite niet geschikt. Verder heeft de kite ook geen one pump systeem wat ik erg jammer vind Blijf voorlopig mijn raven 14 (2) varen en wil nog wel de nemisis of de waroo 13 testen. Theo was trouwens wel zeer te spreken over de bandit, maar ja wat wil je ook vergeleken met zo,n matras Miste vanmiddag wel de Beun Mafia en zijn maten zaten zeker op zee ?????????
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
heej richard!
de bandit getest dus he!! dat klapperen is inderdaad een bekent verschijnsel, klinkt irritant maar heeft geen invloed op het vaargedrag. dit kwam ook al uit de test naar voren. vooral bij het loopen lijkt het net alsof je zo'n ouderwetse delta-vlieger hard instuurd. wat harder oppompen, en dan bedoel ik echt hard, wil nog wel wat hebben want dan blijft hij beter is zijn vorm. springen gaat zeker makkelijk!
ik kan je vertellen dat de lowend ook goed is!ik heb een 11m2 en ik vaar met 12knopen (70kg) al weg met een 1.30 board. en bij 15knopen kan ik makkelijk hoogte lopen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Heren, super dagje op Ijmuiden, zonnetje op de bol zo nu en dan. Vol met de negen gegaan!! Samen met de beun!!! PS, beun... lekker hè, zout water... met die beentjes de lucht in... Deze is speciaal voor jou. Staan we weer 1-1. [youtube]bZzQOoJwKkk[/youtube]
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@ Haring, jepps, lekker naar Ijmuiden gegaan!!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
inderdaad een bekent verschijnsel, klinkt irritant maar heeft geen invloed op het vaargedrag. dit kwam ook al uit de test naar voren. Slechte zaak voor een 2008 kite wat harder oppompen, en dan bedoel ik echt hard, wil nog wel wat hebben want dan blijft hij beter is zijn vorm. Voor mijn gevoel had ik hem goed hard opgepompt springen gaat zeker makkelijk! Vond ik ook en je blijf leker lang in de lucht hangen
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zijn er morgen nog mensen in Wijk? Met misschien nog twee zitplekje voor mij in een auto, als iemand ons in beverwijk kan ophalen zou het super zijn!!? (windvoorspelling is wel beetje wazig moet ik zeggen..)
Lekker gewerkt vandaag.. NW swell en zw wind, was vandaag perfect op wijk, maar niet om te werken..
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
ik dacht ook altijd dat ik hem hard oppompte, maar toen ben ik heb dus veel harder gaan oppompen en toen was het al veel minder.
|
|
|
Keut Local
|
Morgen nog iemand op Schellinkhout?Lijkt erop dat het`s morgens goed is, in de middag komt er regen... dus ben van plan op tijd te gaan...rond 10 uur
|
|
|
Haring High Richardt
|
Leef jij ook nog Mark ???? Niet studeren ??? Ziet er inderdaad alleen ,s morgens goed uit Heb vanavond een verjaardags feestje en weet nog niet of het gezellig (laat) wordt dus ik spreek nog niks af voor morgen veel harder gaan oppompen en toen was het al veel minder Mot eigenlijk toch niet kunnen met een 2008 kite, mijn raven 2006 heeft dat niet
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
He Ries Je had hem helemaal niet hard opgepomp, toen ik hem aanpakte kon ik gewoon de leading edge wat inknijpen...
|
|
|
|