|
Mark-Fizzer
|
Vuile stoker... Jaloerse trut!!!
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja, in de vlaag 16 knopen... Ik vrees dat je voor jan l*l gaat rijden
;-)
|
|
|
Haring High Richardt
|
Weet het eigenlijk al zeker, maar de kids willen graag zwemmen en moeders wil piano spelen vanmiddag dus wat voor keus heb ik ???????????????? 09.12.2007 11:00 uur weer temperatuur (°C) 6.9 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 4.5 wind (°) rel. vochtigheid (%) 85 windsnelheid (kts) 10 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 27 luchtdruktendens (hPa 3h) - Vlagen van 27 knopen we gaan los
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Hey Theo,
Hoe ging het mutippie?? Hey Leon, Ik heb heb er een paar rakkies mee gevaren en dat ging aardig. Springen en landen ook. Hij is wat stijfer dan ik gewend ben (sol 07) De voetbanden stonden nogal groot dus ik stond niet echt stevig. Maar al met al een tof boardje.
|
|
|
|
|
Micky
|
Net nog op Katwijk gevaren..... Morgenochtend nog ff een paar uurtjes naar de Slufter.... en dan lijkt het voorlopig ff over met de pret..
|
|
|
kitaholic
|
Morgen waarschijnlijk (als het niet regent) een ochtensessie op Wijk, uurtje of 9 aanwezig. Daarna in de winterslaap-mode.
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog mensjes met plannen voor dinsdag?? Nog iemand naar andijk vanmiddag voor een laatste kite sessie deze week. Wind guru geeft 21 knopen Waait het nog in andijk robert ????????
|
|
|
PeeWee
|
Jo S'hout mannen, Vandaag maar niet naar Andijk. Groetjes uit Cabarete
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Jeetje peter, waar haal je al die snoepreisjes vandaan? Hoelang zit je er en waait het wat? Lees pas net je bericht Richard, nu is het donker, dus denk dat je niet meer gaat kiten Net een auto gekocht trouwens, Opel Astra, dus alle kitemeuk past er makkelijk in Volgende week kan ik hem ophalen
|
|
|
Teigetje
|
He Robert gefeliciflapstaart met je auto kerel. Lekker veel rijden nu he voor het kiten gaan we nu in winterslaap
|
|
|
PeeWee
|
Jeetje peter, waar haal je al die snoepreisjes vandaan? Hoelang zit je er en waait het wat?
Met orkaan Olga die gisteren en vandaag langstrekt is er genoeg wind :-). Maar helaas komt ook de regen met bakken uit de hemel, bomen die afbreken, etc. Eventjes wachten dus en dan kunnen we weer los hierzo. Trouwens wel lekker hoor in je blote bast kiten in december. Nog een weekje en dan kom ik jullie weer vergezellen als ik het temperatuursverschil tenminste aan kan. See joes
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Jeetje peter, waar haal je al die snoepreisjes vandaan? Hoelang zit je er en waait het wat?
Met orkaan Olga die gisteren en vandaag langstrekt is er genoeg wind :-). Maar helaas komt ook de regen met bakken uit de hemel, bomen die afbreken, etc. Eventjes wachten dus en dan kunnen we weer los hierzo. Trouwens wel lekker hoor in je blote bast kiten in december. Nog een weekje en dan kom ik jullie weer vergezellen als ik het temperatuursverschil tenminste aan kan. See joes tjeezus, denk je lekker op vakantie te gaan., kom je een orkaan tegen. Peter, hopelijk gaat alles goed!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Met orkaan Olga die gisteren en vandaag langstrekt is er genoeg wind :-). Maar helaas komt ook de regen met bakken uit de hemel, bomen die afbreken, etc Das mooi kl..te Peter. Ik las op teletekst dat er ook dooien waren gevallen doe je voorzichtig
|
|
|
WendyH
|
Het mag wat mij betreft wel weer wat gaan waaien, vind dit weer niks, hopelijk wordt het idd wat met de kerst, zijn we in elk geval allemaal vrij ;-)
|
|
|
@LaurenS
|
hopelijk wordt het idd wat met de kerst, zijn we in elk geval allemaal vrij ;-)
Dat is niet helemaal waar, ik ga gewoon werken met kerst . Over een paar dagen weer windkracht 4 uit het zuiden met 8 graden.
|
|
|
|
Teigetje
|
Yeb De tijd dat iedereen vrij is met kerst ligt heel ver achter ons.. Mot eigenlijk werken maar ik heb verlof genomen.. Dus laat het maar gaan waaien.... oh ja en de temp omhoog graag..
|
|
|