|
WendyH
|
Ja ik moet idd ook werken, maar het lijkt altijd alsof ik de enige ben. Ik mag ze op mijn werk in de nacht ondersteunen... dus blijft de dag over om te kite ;-)
|
|
|
|
|
|
roeb
Gast
|
Ook van mij prettige feestdagen allemaal! Misschien zit er nog een kerst sessie in Maar laten we hopen dat 2008 non-stop wind brengt -----> Veel wind dus
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ziet er weer gelikt uit Robert als je er lang naar kijkt wordt je gewoon tureluurs van
|
|
|
roeb
Gast
|
jaja, eigelijk klopt het niet, want ze gaan assynchroon lopen
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
dinsdag ochtend iemand nog kiten op schell bijvoorbeeld???
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
dinsdag ochtend iemand nog kiten op schell bijvoorbeeld???
Dinsdag Mark ?....is het eerste kerstdag ..waar is je kerstgedachte..
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Eindelijk weer normale temperaturen! Gister mijn nieuwe boardje opgehaald, Naish thorn 2007 dinsdag ochtend iemand nog kiten op schell bijvoorbeeld??? Ik ga even kijken of ik het kan maken om sóchtends te gaan varen, moet denk ik wel lukken. Weet alleen nog niet of ik de auto kan gebruiken...
|
|
|
|
rikjonker
|
Ziet er morgen (maandag) goed uit vanaf 12.00 tot 16.00. Nog mensen die naar wijk aan zee gaan? Dinsdagochtend (1e kerstdag) ook nog even om goede trek te kweken....
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Kom op nou dudes, ff uurtje in de ochtend gaan met z'n alle!!! DAARNA die kalkoen een beurt geven ok? Rikjonker snap em tenminste
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ben van de partij eerste kerstdag! Uurtje of 9 S'hout?
Als het morgen waait wil ik ook nog even varen, maar voorspellingen zijn niet giga.
|
|
|
Dangerfield
|
Ik houd ff de temp. in de gaten, maar ik denk dat ik het wel ff wil proberen op Shout met 1e kerstdag. Bakkie thee en een warme jas, dan komen we een heel end... 9uur is mij te vroeg. 10 ga ik wel redden denk...
|
|
|
Haring High Richardt
|
Actueel weer Hoorn 24.12.2007 10:00 uur weer temperatuur (°C) 2.7 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 2.4 wind (°) rel. vochtigheid (%) 98 windsnelheid (kts) 8 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 14 luchtdruktendens (hPa 3h) - Ziet er morgen (maandag) goed uit vanaf 12.00 tot 16.00. Nog mensen die naar wijk aan zee gaan? Al 14 knopen op schell. Wordt het nog wat vandaag ?????
|
|
|
Emielkruisdijk
|
De windsnelheid 10m. op 24 december 2007, 10:30 uur is 5.3 m/s De windstoot op 24 december 2007, 10:30 uur is 7.1 m/s
Nu is het iig nog niets, maar gaat zeker nog komen. Ben bang dat er wel naar het strand gereden moet worden.
ZUID TOT ZUIDWEST 4-5, TOENEMEND 5-6
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen 10 uur present met Rik, en de camcorder, dus leef je ff uit voor de lens aub... Maar ik ga eerst ff zelf knallen natuurlijk, sta alweer drei woche droog.
|
|
|
roeb
Gast
|
Mazzelaars! Ik denk aan jullieals ik nog in bed lig!
Ik houd de komende weken nog ff rust, i.v.m. me pootje.. Als ik tijd heb kom ik wel een keer foto's maken!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Volgens WSW gewoon 20 knp om 9 uur, 12 uur twee meer. Niks aan het handje dus... Ik doe schell.
|
|
|