|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja, ik heb er nog een paar ,maar ik moet ze even bewerken ze zijn te groot voor YouTube, als ik ze klaar heb zet ik ze er wel even op...
Ik heb net een nieuwe PC en er staan nog niet zoveel programma,s op ,maar met welk programma kan ik het best filmpjes bewerken,zodat ik ze makkelijk op YouTupe kan plaatsen ?
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik gebruik zelf voor video te bewerken de power director 4 van medion (aldi) of heb je de movie maker van windows al gebruikt ???????? Gr Richard
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Zwaf, gewoon die PC buiten zetten en een mac halen, ben je overal vanaf... ;-)
Neej hoor, veel plezier met je nieuwe machine... Ik zit nu te installeren...
|
|
|
audi
|
was weer top vandaag. alleen jammer dat ik net aan de koffie stond toen zwafra aan het filmen was.
|
|
|
@LaurenS
|
was weer top vandaag. alleen jammer dat ik net aan de koffie stond toen zwafra aan het filmen was.
Kan geen toeval zijn,je bent gewoon een koffieleut . Morgen lekker warm naar de zee,mijn handen vielen voor mijn gevoel na 2 uur kiten er vanaf op schell. Weet nog niet of het Ijmuiden,of Wijk gaat worden morgen.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Lekker gevaren vandaag, niet speciaal. Gewoon lekker. Morgen ouderwets hakken op zee!! Ga rond uurtje of 11 weg! Zijn richard en theo ook morgen op het warme Waz zeewater te bezichtigen?
@ Lauxus, laat maar even horen wat voor jouw het makkelijkst is, kan je bij Wormerveer of Beverwijk ophalen!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
sapperdeflap wat was het koud vandaag had me een koude handen ben aan het kijken op een duiksite voor wat antartica handschoenen en volgens mij hebben ze wel iets voor debeun want debeun moet zuinig zijn op zijn handjes voor de rest lekker gekluuuuuuuuuuuuuuuuuuund door het drijfijs
|
|
|
@LaurenS
|
Is dit wat voor je,niet duur in elk geval.... Bare Cold Water Glove Gauntlet U moet ingelogd zijn om onze internetprijs te zien! De Gauntlet handschoen van Bare is een van de warmste handschoenen die er op de markt zijn. Dit wordt veroorzaakt door de thermo titaan laag die zich aan de binnenzijde bevindt. De reflexie van de warmte van de hand zorgt ervoor dat de temperatuur in de handschoen zo lang mogelijk hoog blijft. Een soort thermoskan effect als het ware. Door het extreem dichte stiksel van de naden, sijpelt er slechts weinig water de handschoen in waardoor afkoeling beperkt blijft. De handschoen wordt met behulp van een klitteband sluiting dicht gemaakt. Advies prijs: 39.00EUR http://a1scuba.divebiz.net/images/bare/5mm_cold_water_glove.jpg
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
had ik ook gezien ik ga morgen naar die duik winkel op de amstelveenseweg en effe kijken wat ze hebben een paar goede handschoenen is nooit weg laat wel weten wat het gaat worden anders bestel ik ze via internet
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Wat een weer zeg!!! Dikke wind en zonnetje, ik ga over half uurtje naar waz rijden! Bij de pier.
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Morgen, zondag dus, ook nog mensen voor wat kiteactie?
WAZ een optie??
Beun, zin? ff 2 uurtjes in de ochtend, of liever Ijmuiden, kun je lekker achter de pier varen!!
Hoor het wel.
|
|
|
|
audi
|
nee ben nog stijf van gister. ik word oud
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Toch ff patsen... Gister me nieuwe beestje binnen gekregen. 20 inch, 2.4 GHz, 2 ghz (komt nog mtwee bij, en natuurlijke bomvol illegale software Cameraatje ernaast... Dat zal een mooi beeldenarchief worden, ALS JULLIE EEN BEETJE JE BEST DOEN Whahahah
|
|
|
zwafra
|
Jaaa,Heel mooi Mark ,ik zal ook even een foto plaatsen van mijn nieuwe p.c p.s de kerstman is gul geweest dit jaar... specs: DuoCore 3.0 Ghz- 4gb intern-500gb harddisk -vidiocard Nivia 8800gts -22ich lcd monitor.. lekker om te GAMEN...
|
|
|
roeb
Gast
|
Patsers, aan mijnes kunnen jullie niet tippen
|
|
|
zwafra
|
Ja Robert, is ook heel erg (antiek) mooi ..hoe gaat het met je voet ,kan je alweer kiten?
|
|
|
roeb
Gast
|
Kiten doe ik voorlopig nog maar niet.. Kan wel goed lopen etc, maar hij is nog behoorlijk gevoelig (vooral na langer lopen of staan). Dus nog 2 weken rust (minimaal), dan heb ik hem 6 weken niet belast (gekite), dan hoop ik wel weer te kunnen gaan!
Nu moet ik alleen nog ff een boardje scoren, want mijn eigen board is stuk.
Op welke camping sta jij frank? Wij gaan waarschijnlijk naar Las Dunas en daar dan in een (huur) bungalow tent (8 dagen lang) en daarvoor dan een week touren langs de Franse Atlantische kust!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Damn Frankie, das ook geen kattenpis!! Enjoy!!!!! :P:P Ik zit alweer aan Quake 4! Lekker knallen!! @Robert, Sterkte nog ouwe reus!! ;-)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
PS, de kerstman heeft hem uit z'n broek laten hangen dit jaar hahahah
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
mooie plaatjes mark veel plezier ermee tis toch ongelofelijk dat ze alles nu in een scherm hebben gedaan dat je geen pc toren nodig hebt zal ook wel geruisloos zijn toppie man heb je nog gevaren vandaag ? voel me niet helemaal lekker dus doe het even rustig aan ben nog een weekie vrij dus lekker uitrusten voor het circus weer begint
|
|
|
roeb
Gast
|
Die Mac ziet er wel heel chiq uit Kan mijn Atari niet tegenop
|
|
|