Davidoff
Gast
|
haha, ik stink... tja kan er ook niks aan doen dat ik daar woont:( maarja.. studeren he?
ik zal t topic ff in de gaten houden.. en zal debeun dan wel even PB'en.
good wings!
|
|
|
audi
|
ik heb 21 jaar in een molen bij rustenburg gewoond. dus daarom even de interessen. audi
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Ooh okay! woon zelf in Grootschermer. Das dus niet ver van elkaar! maarja ivm de studie ga je toch de grote stad in he? David
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
alle kiters een voortvarend 2008 en may the winds be with you ja ja lekker varen zaterdag toppiewind mark ga je nog ? bellen wel
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zaterdag? Ik hoop het, ben al dagen ziek joh. Aan alle kanten loopt het eruit... Lag op oudejaarsavond om half 10 op me bed, heb de hele jaarwisseling niet meegemaakt.
Maar we houden natuurlijk kontakt. Anders kom ik wel alleen filmen, vind ik ook leuk!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zal wel vroeg moeten dan, op zaterdag, aangezien hij snel zal afnemen, volgens windfinder.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
klote man dat je ziek bent geweest heb zelf ook 4 dagen plat gelegen en dan ben je eindelijk vrij doe maar rustig aan zie het wel wat het word zaterdag beste wensen nog mark
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
debeun heeft zijn antartica handschoenen dus zaterdag lekker varen wie nog meer ?
|
|
|
|
D@rkSt@r
|
als het warmer wordt dan vandaag dan ben ik ook van de party.. was vandaag ff met een PEEL 3.6M naar medemblik geweest om wat te powerkiten.. maar kolere wat was het koud..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
debeun heeft zijn antartica handschoenen dus zaterdag lekker varen wie nog meer ? Ik wacht zaterdag wel even af wat of het weer doet..
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
veel plezier richard denk wel aan je als ik morgen tussen de ijsschotden sta op schell nog meer krankzinnige kiters morgen ? denk uurtje of 10
|
|
|
Silva
|
Heel misschien dat ik ook wel ff ga varen op Schel zaterdag, maar dan eerst ff mijn gerepareerde droogpak ophalen uit Zaandam.
Ehhh, liggen er echt ijsschotsen?
|
|
|
TBK
|
Heel misschien dat ik ook wel ff ga varen op Schel zaterdag, maar dan eerst ff mijn gerepareerde droogpak ophalen uit Zaandam.
Ehhh, liggen er echt ijsschotsen?
Nee, die zijn nu wel weg en met een droogpak moet het toch wel goed te doen zijn !
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
JA? morgen ff gezellig met de harde kern???
Leuk hoor, Neem de cam mee!!!
|
|
|
TBK
|
Hoezo Frank Heb je tegenwoordig ook een droogpak.. Nee, maar als ik in mijn psychootje kan varen moet je zeker in zo'n ,,dichtgesealde tent" kunnen varen !!
|
|
|
TBK
|
JA? morgen ff gezellig met de harde kern???
Leuk hoor, Neem de cam mee!!!
Weer helemaal de oude Mark, morgen ook varen dus ! Nieuwjaarssessie wordt weer helemaal top. See you om een uur of tien !
|
|
|
TBK
|
debeun heeft zijn antartica handschoenen dus zaterdag lekker varen wie nog meer ? Beun, welke handschoenen heb je gekocht ?
|
|
|
TBK
|
HH het land uit en het waait weer van de daken Theo, het is ook altijd hetzelde liedje met die zwager van je !
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@TBK, ja gaat wel weer, 90%, maar heb wel ff zin om te kleumen.
10 uur present met de enige echte Beunhaazz
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja mooi he H H moet maar gaan emigreren dan kunnen wij elke dag kiten ghe ghe Ik zal es kijken of ik morgen ook wat op tijd me kribje uit kan komen. Ga nu effe de dog uitlaten. Tsjouw
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb speciale duikhandschoenen gehaald in een duikwinkel eerst een soort stoffen thermohandschoen aantrekken voor de warmte en daarover een waterdichte handschoen is ook niet zo dik voor de grip natuurlijk moet voldoende zijn voor de kou als je handen niet nat worden dan worden ze ook niet koud werd er gezegd we zullen het zien morgen wat het word
|
|
|