Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tering dat is hoog. En dan je zelf verstappen en evengoed nog naar beneden zeilen..
|
|
|
|
|
|
audi
|
top met z'n tweeen op het water dat is nog eens genieten. ik heb al toestemming voor vrijdag gevraagt. dus we houden contact.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Richard, denk je dat ik ook alweer kan varen met mijn 9? want zelf twijfel ik erg, als jij met je 7 vaart..
Groeten,
Lucas
|
|
|
Haring High Richardt
|
top met z'n tweeen op het water dat is nog eens genieten. ik heb al toestemming voor vrijdag gevraagt. Wind werkt alleen niet mee zo te zien op vrijdag Richard, denk je dat ik ook alweer kan varen met mijn 9? want zelf twijfel ik erg, als jij met je 7 vaart.. Hallo lucas tijd niet gezien op het water zit je in een winterdip ???? Hoe is het met je moeder en de auto Vanmiddag had het acteraf wel gekund met je 9 meter, de wind werd minder en er waren geen harde vlagen, Achteraf had ik ook prima met mijn raven 10 kunnen varen. maar achteraf kijk je een koe in zijn hol Nog gasten morgen naar Andijk in de middag ?????
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Nog gasten morgen naar Andijk in de middag ?????
Ik denk rond het middag uur misschien eerder,als '' Noord' erin zit Andijk anders S'hout.
|
|
|
|
PeeWee
|
Een beetje lastig. De wind zit tussen nw en w. Ik gok op Andijk.
Ik ga eerst nog even hardlopen en dan kijk ik daarna hoe de wind staat en waar ik naar toe ga (ben nog niet overtuigd dat ik ga. De windrichting blijft klote)
|
|
|
|
PeeWee
|
Richard,
De wind lijkt toch meer naar WNW te draaien. Ga jij dan ook naar Andijk?
Ik zit te twijfelen tussen Andijk en S' hout
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ik rij straks naar andijk en ben er om een uur of 14.00 uur . Even ter plekke bekijken en als het niks is zit je in 10 minuten op SCHELWOUDIE Hoe laat ben jij er ?????
|
|
|
@LaurenS
|
Helaas ga ik vanmiddag de middagdienst in ,veel plezier Richard
|
|
|
PeeWee
|
Ik rij straks naar andijk en ben er om een uur of 14.00 uur . Even ter plekke bekijken en als het niks is zit je in 10 minuten op SCHELWOUDIE Ik ga over een kwartiertje mijn pak aantrekken en dan vertrek ik (dus rond 14:00 ben ik er ook). Alleen waarheen? Ik denk naar S'hout. Hij komt nu WNW Hoe laat ben jij er ?????
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Hey richard!
Nee ik zit niet in een winterdip, maar ga 3x op wintersport, carnaval in limburg, school tentamens en er moeten wat slechte cijfers opgehaald worden.. Met mn moeder en dr auto is het prima! haha
MAarja, vanaf hoeveel knopen raad jij aan dat ik ga varen?
Groeten Lucas
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik denk rond het middag uur misschien eerder,als '' Noord' erin zit Andijk anders S'hout Waar was je ???? Je sta nu op de zwarte lijst Er stond niet veel eind ochtend begin middag plus dat ik met mijn 13 moest varen, die momenteel niet zo super meer vliegt (wacht op nieuwe lijnen). Dus had ik maar besloten om vanmiddag maar een stukkie met die kleine van me te gaan fietsen. Helaas verkeerde keuze; wind trok toch lekker aan, ik had makkelijk kunnen varen met m'n 8. volgende keer beter. Jullie waren met z'n 2en op Andijk?
|
|
|
PeeWee
|
Ja we waren met zijn 2en (aan het eind nog een beginnende kiter die maar eventjes heeft proberen te varen)
In de vlagen wel lekker gevaren met mijn 9. Ik schat echter dat het tussen de 16 en 25knp was. Echt weer zo'n NW wind. Niet mijn meest favoriete windrichting.
Mogelijk vrijdagmiddag weer het water op.
See joes
|
|
|
Marsie
|
Als je het zo lief vraagt!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Nog gasten morgen middag naar schellinkhout als het waait ?????? Windfinder geeft 137 knopen dus zakdoek mee Niemand morgenmiddag naar schelwoudie ????????????????????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
veel te druk richard zaterdag weer als de wind het toelaat
|
|
|
Marsie
|
Nog gasten morgen middag naar schellinkhout als het waait ?????? Windfinder geeft 137 knopen dus zakdoek mee Niemand morgenmiddag naar schelwoudie ???????????????????? Als je met mij niemand bedoelt dan ben ik er dus wel,anders moet je me weer zo lang missen. Ben er om ongeveer een uur of 11.00 uur voor een paar uurtjes. Eindelijk nieuw board proberen. Cu.
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Mi9sschien dat ik na school nog even kom, ik ben om 1 uur uit! Maarja van dat fietsen word ik wel gek:P wel goede warming-up! haha
Lucas
|
|
|