|
MEGALOOPBEUN
|
had effe geen puf meer mark weekie superlang werken en daarna 3,5 uur kiten ben effe aan rust toe wil morgen gaan maar dan wel heel vroeg denk eraan om al een uur of 8 richting schell te gaan zijn er nog meer debielen voor de ochtend ploeg watersportweer geeft 16 /17 knopen om 9 uur
|
|
|
Bossy
|
damn das vroeg lol Maaruh moest een muurtje omduwen in huis nu heb ik alle tijd Ennuh ist nu zo dat de wind blijft morgen???
|
|
|
roeb
Gast
|
TERING wat een bak wind! Was niet echt voorspeld dit dagje plezier!
Beetje jammer dat ik meteen 112 kon bellen bij aankomst, omdat er iemand op de dijk was geklapt.. Er waren trouwens best veel knuppels bezig vandaag, vele te eigenwijs om een safety te trekken... Ik stond zelfs nog te vliegeren met iemand, die weer vliegerde met een flysurfer, gelukkig maakte hij na een tijdje de goede keus door zn safety te trekken..
Ik ben nu echt kapot, heb wel weer wat leuke sprongen en loops gemaakt!
Mzzls!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
TERING wat een bak wind! Was niet echt voorspeld dit dagje plezier!
Beetje jammer dat ik meteen 112 kon bellen bij aankomst, omdat er iemand op de dijk was geklapt.. Er waren trouwens best veel knuppels bezig vandaag, vele te eigenwijs om een safety te trekken... Ik stond zelfs nog te vliegeren met iemand, die weer vliegerde met een flysurfer, gelukkig maakte hij na een tijdje de goede keus door zn safety te trekken..
Ik ben nu echt kapot, heb wel weer wat leuke sprongen en loops gemaakt!
Mzzls!
Zeeeekers niet voorspeld: volgens meteo 35 knopen in de stoten!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Wat een superdag weer, weer tikte ie de 30 knopen aan.
Maar ik blijf me verbazen of die types, BEGINNERS, die gewoon met een 12 C uit het jaar nul, het water op gaan, terwijl ik overpowerd met een 9 Bow aan het raggen was...
Sommige gasten willen het blijkbaar alleen hardleers voelen... Zonde... Dudes, steen is hard en kop je niet terug!!!!!!
|
|
|
Bossy
|
ohohohohoh weer ouderwets schellink:P
|
|
|
roeb
Gast
|
En dan is het dus eigenlijk nog "winter", wordt een leuke zomer daar.. Ik ga iig meer naar zee, daar het luchtruim verkennen!
Heye Mark, het springen heb je niet alleen met die Bullaroo onder de knie, ook heel goed met je 9-tje! Ik ben nu brak!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dank u! M'n ogen branden als kooltjes, das een goed teken, maarrrrrrrrrrrrrr... ...morgen uur of 9 weer present, met de enige echte beunvader!!! PS, tjek me avater... Spray the windsurferrrrrrrrrr hahahaha
|
|
|
roeb
Gast
|
haha, maare gast, waar ga je kiten?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Schellinkhout. Volgens Beun gaat het waaien... Ik geef hem het voordeel van de twijfel. Vind het niet heel erg om lekker met de 13 te chillen...Vooral na deze 2 beulsessies van de afgelopen dagen!
|
|
|
@LaurenS
|
Volgens de voorspellingen staat er net te weinig wind,denk 14 knp (is niet veul)But you never know,zie maar vandaag(niet verwacht,toch gekomen)Paar knopies meer en je hebt een topochtend met de 13.Suc6
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
word weer gezellig morgen voor dag en dauw novaatje komt ook lekker gezellig lekker rustig varen met de 10 of 14 nemi zal effe m'n camera opladen voor weer een DEBEUN PRODUKTIES
|
|
|
roeb
Gast
|
Als de voorspelling net zo "goed" kloppen als vandaag, dan waait het morgen 20k!
Misschien ga ik wel, maar dan zou het ook zee kunnen worden, afhankelijk van de wind die er morgen komt..
|
|
|
Dirkie
|
Hij was weer erg lekker op IJmuiden vandaag! Was hoog tijd na een paar weekjes onthouding! BIG
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ow ja, helemaal vergeten.
Komt die Theo ineens aanzetten met 2, ik zeg 2, ik zeg nog eens 2, nieuwe kites. 2 Nemi's Een 7 en een 10, kon ie meteen allebei ff testen, de rakker.
Lekker voor je pik!! Heul Veul plezieaahh ermee!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Thanks Mark... Ja dat maak je zelden mee dat je op de dag van aankoop alletwee je kites mag uitlaten... Meestal moet je een week of wat wachten voordat je dan eindelijk aan de gang kan gaan. Ik ben in ieder geval super tevreden met deze twee schatjes. Misschien morgen weer maar om 9 uur ga ik niet redden hoor..
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Jawel, niet lullen. wij zijn er toch ook!!!
|
|
|
Teigetje
|
Dan moet ik al om 7.30 me kribje uit gek. Maandag ben ik er om 4.45 uit schnappie.. He Mark waar staat dat filmpie waar je het vanmiddag over had.
|
|
|
|
Teigetje
|
Zie je wel je lult te veel je weet nu al niet meer wat je gezegd hebt. Komt natuurlijk door de wind die door je pan waait Je had het over een filmpie waarin ik goed kon zien hoe ik mijn sprongtechniek kon aanscherpen. Effe hatsieflatsie en de lucht in.
|
|
|
|