roeb
Gast
|
Jaja, zondag! Nu lekker in mn bedje energie opsparen
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
da's een zeer mooie naam speedybeun daarom is dit mijn nieuwe project om nog sneller te gaan
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tsja Hans dat wordt racen.. Doe je dan ook een TOK aan Zit alles alweer op zijn plaats Heb trouwens net me Pulse 10 ook verkocht
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Richardt. Nee dat niet gelukkig. Tis al wat minder als gister, maar het blijft een raar verhaal. Als het spierpijn zou zijn, krijg je dat toch niet accuut. En geloof me, ik weet echt wel hoe spierpijn aanvoelt... We wachten af...
Als ik zo naar de bomen kijk hier gaat het flink tekeer. En vannacht regen en onweer gehad hier in zaandam, niet tekort. Precies boven m'n huis, die donderwolk. Goddamned, lag te trillen in me nest. Neej niet van angst, maar van de donderslag. En een regen tegen het raam, het leken wel golfballen... !!! Kortom, mooi hollands weer! Ik hou ervan!!!!!
Zie jullie morgen weer kindersssss
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Alle Schell Locals, Waar gaat de karafaan morgen heen? Ze geven west noord-west aan. in mijn ogen, zeker met die harde wind, niks voor schellinkhout. Andijk een optie, aangezien de wind steeds meer doordraait naar een volle noordwest. Dit gebeurt wel pas in de middag...
Laat maar horen!!
Mark
|
|
|
roeb
Gast
|
Volgens watersportweer blijft hij 's ochtends nog wel behoorlijk W-W-W-NW zegmaar Moet wel op Schell. kunnen, andijk is dan pas echt verrot... Andere Ijselmeerspots zijn er niet aan deze kant van het water.. Op zee zal het wel ff harder bulderen dan op het ijselmeer.. Ik wacht het even af tot vanavond, dan de recente berichtend bekijken! Nu even een dagje naar school Laters!
|
|
|
|
PeterKite
|
zometeen komt een deel van de bergen aan zee meut ook richting andijk. strand is weg, dus ja.....
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
goedemorgen allemaal vanuit een winderig amsterdam wat een kabaak vannacht zeg . ben blij dat ik gisteren nog effe lekker heb kenne knallen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa speedbeun nee mark hou me nu wel effe aan mijn kitegear misschien effe testen een keer dit board gaat hard genoeg en bevalt me zeer goed morgen lekker knallen hoor wel waar we naar toe gaan
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zo, ik ben ook weer terug van een weekje wintersport! Heb veel goede dagen gemist zo te lezen...
Denk dat ik er morgen ook bij ben, laat maar even horen waar iedereen naar toe gaat! Vandaag even windsurfen, poeiert flink!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
shit emiel is dat weekie nou al voorbij wat gaat de tijd toch snel man loepie de leeuw was ook 4 maanden weg lijkt wel gisteren niet normaal word deze week al weer 48 sjonge sjonge dat worden tompoezen jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Robin weer terug? Hoop dat hij niet te veel gevaren heeft, hij voer al goed genoeg Is de beunbus al volgeboekt of is er nog een plekje vrij?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
IK kom met Robin in me eigen waggie dus ik denk... Moet je ff aan Has vragen hahahaha Spreken we bij mij af Hans, ff met Robin bakkie pleurt doen en dan raggen? Zien we nog wel ff waar we heen gaan... Ik denk toch Andijk hoor, aangezien hij naar Noordwest draait.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Fuck you!!! Gaat wel, dank je...
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Daar heb ik dus ook last met al dat gekite en mijn zweetpak. Ik stond van de week effe op de schaal wat ik eigenlijk nooit doe en zag dat ik nog maar 78 kilootjes weeg. Dus hij gaat lekker zo. Ik moet meer zuipen en chips vreten..
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja Theo ik heb toch altijd al gezegt veel kiten en je krijgt weer een goddelijk figuur ,en nu je weer met "echte" kites vaart wordt het alleen maar beter... Volgens mijn favorite weersite is de wind morgen West ,en dan is het goed te doen op schellinkhout..
|
|
|
|