Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja Theo ik heb toch altijd al gezegt veel kiten en je krijgt weer een goddelijk figuur ,en nu je weer met "echte" kites vaart wordt het alleen maar beter... Ha ha ha ik denk eerder dat het door mijn droogpak komt En natuurlijk verantwoord eten en drinken he.. Morgen is weer west dus met z'n alle naar Schellinkhout dacht ik..
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
wel effe lekker uitslapen morgen dan ben ik er zeker in de middag zien we elkaar zeker wel frank
|
|
|
godfather
|
Gezien de windrichting NW, is dan Muiderberg niet een betere spot ? Of is ie daar dan enorm vlagerig ? Appie
|
|
|
|
|
godfather
|
Ok, Schellinkhout it is ;-) Gaan er nog luitjes vroeg aan de bak ? Wil zelf om 10:00 uur op het water staan te beulen !!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ben er denk ik om een uurtje of half 1 of zo maar er gaan er genoeg morgen
|
|
|
kitaholic
|
Ok, Schellinkhout it is ;-) Gaan er nog luitjes vroeg aan de bak ? Wil zelf om 10:00 uur op het water staan te beulen !!!
denk er rond half 10 te zijn.
|
|
|
PeterKite
|
waar was iedereen nou!!!! sta ik daar in mijn eentje een beetje de gaten in het wolkendek te springen op Andijk!
morgen nieuwe ronde nieuwe kansen
laters, Peter
|
|
|
Rik-B
|
Wat een onwijs te gekke dag vandaag!!
Was vandaag rond 13.00 uur in Wijk aan Zee aan 't poeieren met een 7m2. Pal aanlandige wind, heerlijk gevaren!!!! Gasten, veel plezier morgen!!!!
|
|
|
Bossy
|
Ja gasten bossy en wendy waren ook op andijk aant rammen. Waar waren onze helden;) lol
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Lekker gewindsurft, achteraf net zo goed kunnen gaan kitesurfen. Wind viel beetje tegen, wel lekker gevaren met 4 meter. Morgen gezellig naar Schellink, laat maar even horen hoe laat je langs komt Hans!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey emiel kom je wel om een uurtje of 12 halen groetjes
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey mark ben je er nog ? ben nog effe langs willem geweest vanavond in het nieuwe winkeltje had een prachtige roze bullaroo voor me en een crazyfly boardbag ben er morgen ook rond die tijd om tot het donker word te varen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nieuwe winkeltje??
Hoor het morgen wel. Ik ga Ali G kijken. "Yow check it!!!" Whahahaha
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hallo emiel ben je al wakker ben er om een uur of 12 mark word er nog gefilmd vandaag ben enorm in vorm voel het aan m'n water ik ga hoog vandaag wil veel toeside gaan varen vandaag dus boy's blijf uit m'n buurt ..... levensgevaarlijk
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja het is mooi weer dus ik denk dat ik wel ff een uurtje ga filmen... Zie je op de spot pik!! Ga je nog snel vandaag??? Zetten we dat ff op camera, dikke spray vereist hoor!!!!!
|
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Emiel is ook wakker! Zonnetje en de wind ziet er erg goed uit! Zie jullie op schellink!
Tot zo Hans!
|
|
|