Windwaker
|
Ik ben van de partij, waarschijnlijk zo rond 13:00. Nog even afwegen of het Andijk of Muiderberg wordt. Medemblik is ie helaas net iets te west voor zo te zien. Hoe is Muiderberg? Daar heb ik nog nooit gevaren. Kan wel evt iemand oppikken op A'dam CS of zaandam.
|
|
|
|
Emma
|
Hey Lauxes, heb je me smsje al gelezen? Ik ben er dus niet...had ik al op het station moeten zijn nu...
|
|
|
Davidoff
Gast
|
emma, we gaan naar ijmuiden.. ik ga net ov vanaf sloterdijk! laat maar ff weten.. wat je doet..
David
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
haha.. en ik moet nog vetrekken.. vanaf alkmaar..
dus duurt wel ff.. ben er met mazzel rond 1 uur!
ayooooo
|
|
|
|
Idefixe
|
Andijk was hhhmmm. Up & down. Vanaf uurtje of 1100 super gevaren: blauwe lucht met een dikke 18/20 knp. Vanaf een uurtje 12.30 kregen we te maken met buien ( aan / uit wind) , blauwe lucht /zonnetje / weinig wind, donkere lucht en knalharde wind. En het was ECHT KOUD
|
|
|
Molliebollie
|
Andijk is idd erg ruk als het gaat regenen. Met buien knetterharde wind waar je bijna moeite hebt met een 9m als je daarvoor met een 12/13m net aan hebt kunnen varen. Het andere moment heb je te kort aan je 9m en kom je zelfs met je 12/13m bijna niet eens meer het water uit...
|
|
|
roeb
Gast
|
Ben jij dan ook geweest jeroen?
|
|
|
Emma
|
Maar goed dat ik niet gegaan ben dus. Dat stelt me weer een beetje gerust
|
|
|
|
FonezzzZz
|
Ik zit er aan te denken om woensdag of donderdag te gaan, maar donderdag wordt weer veel regen regen,
woensdag e.v.t met bus naar ijmuiden van amsterdam als het weer een beetje goed blijft? misschien ergens nog een lift te regelen ?
|
|
|
@LaurenS
|
We houden contact richard.Andijk is wel erg koud momenteel denk.Liever naar Ijmuiden.Was gister ook koud maar wel te doen.
|
|
|
Sherida
|
Ijmuiden, koud? Behalve toen de wind enorm aantrok door een passerende bui heb ik daar geen last van gehad!
|
|
|
@LaurenS
|
Ja je bent een bikkel ,helemaal omdat je als het waaide aan de kant stond . Dan zou ik het helemaal koud gehad hebben
|
|
|
Molliebollie
|
Ben jij dan ook geweest jeroen?
Hey Robert! Nee, ik ben echt al heel lang niet geweest, denk dat november/decemer in Andijk mn laatste keer is geweest. Maar het is van Andijk wel redelijk bekend dat het met buien echt dramatisch is met keiharde wind, dan bijna nix en dan weer keihard. Daar valt geen land (en water) mee te bezeilen. Ben van het weekend weer eens bij mn ouders thuis, hopen dat er dan wind is, dan kan ik weer uit mn winterslaap ontwaken. Gooi je die F16 er nu trouwens al uit?
|
|
|
JO'Neill
|
@ Sherida...Hee jij had toch die skullcandy gewonnen?? ik ook nl.... Maar even vraagje...stapte jij afgelopen woensdag of donderdag rond een uurtje of 6 uit de trein bij Utrecht?? want dan heb ik je gezien nl...Vet ding iig....als jij t was..had je m op
|
|
|
Sherida
|
Ja heb hem wel gewonnen! Maarr.. was rond die tijd niet op Utrecht.. En, hoe bevalt die van jou?
|
|
|
|
|
JO'Neill
|
Ja heb hem wel gewonnen! Maarr.. was rond die tijd niet op Utrecht.. En, hoe bevalt die van jou? Ooh okee...was wel toeval geweest....maar hij bevalt prima!...lekker geluidje en ziet er vet uit natuurlijk
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ontwerpje van een logo voor de Schellinkhout Locals, AKA KITE-KINGS
Laat maar horen...
|
|
|
|