Mark-Fizzer
|
Hey P,
ja had ik ook al aan gedacht, maar het contrast tussen Kings en schellinkhout vond ik wat te groot om in 1 logo te plaatsen... Dan zal het wel s'hout worden denk ik. Maar het hoort er eigenlijk wel aan vast hè.
Maar wel weer een overweging waard om er toch nog ff naar te kijken en wat wijzigingen aan te brengen...
PS, ik zit in die business, ik zal eens kijken wat het kost om een een tiental shirtjes te laten maken.
|
|
|
|
|
|
Molliebollie
|
Hey P,
ja had ik ook al aan gedacht, maar het contrast tussen Kings en schellinkhout vond ik wat te groot om in 1 logo te plaatsen... Dan zal het wel s'hout worden denk ik. Maar het hoort er eigenlijk wel aan vast hè.
Maar wel weer een overweging waard om er toch nog ff naar te kijken en wat wijzigingen aan te brengen...
PS, ik zit in die business, ik zal eens kijken wat het kost om een een tiental shirtjes te laten maken.
Doe mij ook zo'n shirtje. Ga zaterdag op Andijk maar weer eens uit mn schulp kruipen en na bijna een half jaar het water weer eens op.
|
|
|
Bossy
|
Hey Markie, Een maatje van me in UK kan de foto op sticker zetten 2 T-shirts voor mij en Wennie We gaan nog effe brainstormen over de logos ;-)
|
|
|
Bossy
|
SSSSHITTTTTTTHEEEEEEEEEEE waaromkunnen jullie altijd kiten lol
|
|
|
Bossy
|
Vrijdag nog mensen ergens varen?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Zo dan...? Ik vind em wel vet zo, doet me een beetje aan een American footbal team denken ofzo.. Een Team dus, groep, ploeg, maten, gabber.... KiteKings dus...
|
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Morgen nog gasten ergens varen en waar ??????? Ben vrij dus kom maar op. Ik vind em wel vet zo, doet me een beetje aan een American footbal team denken ofzo..
Ja precies dus dat is niks, waarom niet iets met de afbeelding van een kite oid. Kite Kings vin ik ook een beetje overdreven. Kite locals Noord-Holland ofzo
|
|
|
roeb
Gast
|
zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooo lekker gasten.... jajajaja, jullie hebben wat gemist.. Ik dacht vanochtend: knal mn troep in de auto en ik zie het wel.. Tot 15.45uur gewerkt, zag geen buien meer en strak windje, dus hup naar Andijk.. Is er dus helemaal niemand daar.... Dus ik heb maar even goed en lekker voor jullie allemaal gekite.. Strakke wind, en volle bak zon (oke paar kleine wolkjes).. Maar in je eentje, op de kom, met 18-19 knopen is op zich niet verkeerd! Ps. ik wil jullie niet jaloers maken, maar jullie hebben echt een lekker uurtje knallen gemist P.s. @ Mark, met zwart vond ik wel vetter, lijkt me ook leuker voor een website
|
|
|
@LaurenS
|
Ja was lekker op ijmuiden,knopie of 20 en samen met Richard de golven bedwongen .Ben nu moe na 3 dagen kiten op Ijmuiden .Dit weekend ben ik in ruste Heb ik wat gemist robert
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik heb mijn nieuwe boardje binnen, Airush Converse 6'0!!! Dus... Morgen varen, wie gaat er mee naar Wijk? Theo, Richard, wie komen er nog meer? Heb de hele dag de auto en heb te veel zin om te varen, dus zeg het maar!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Ben vrij dus kom maar op. Eerst boodschappies doen voor de paas Rij jij ??? Mot wel weer op tijd terug i.v.m. voorsnurken nachtdienst
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Robert, dat was alleen om het logo beter te laten zien, maar indd kan ie gewoon op een zwarte achtergrond!!
Wie gaat er vrijdag nog kiten ondanks kans op hagel en sneeuw??
M
|
|
|
best waroo's
|
Hey Mark, leipe shit man!! K hou me ook aanbevolen.....groeten
|
|
|
|
PeterKite
|
kom er net vandaan. windstil pffff
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Op wijk aan zee waait het al... Geen zin om keertje strand te gaan doen?!
De windsnelheid 10m. op 20 maart 2008, 11:00 uur is 9.9 m/s De windstoot op 20 maart 2008, 11:00 uur is 12.3 m/s
|
|
|
Haring High Richardt
|
Oke Emiel We gaan naar wijk en zijn er om een uur of 12.30 uur
Theo ff omgepraat tot straks
|
|
|