Dirkie
|
Vandaag ook lekker geknald op Schellinkhout (voor mij voor het eerst daar, was het vandaag druk?) Was wel beetje duur dagje qua kites. Begon met een 2006 waroo van een maatje van mij die spontaan ontplofte terwijl ie relekst in het gras lag... Vervolgens had ik mijn mooie roze 13 uitgeleend aan een ander maatje... Stond zelf met m'n 9 op de sloot. Maatje wou z'n net geleerde frontroll even demonstreren, iets te dicht bij mij. Verkeerde kant aan de bar getrokken, de 13 volgas de lijnen van mijn 9 in. Resultaat: Van LE tot TE uitgescheurde waroo .. Maar, komt allemaal goed, en het zijn maar spullen... Heerlijk geknald, zeker vanaf een uurtje of half 4 was het echt lekker... Erg HOOOOOOOG gegaan!
|
|
|
|
|
Micky
|
Jij blijft ook altijd iets lager.....vandaar...
|
|
|
|
Micky
|
Bolle is allang history X... Ik mis je gewoon... :'( Morgen om 9uur op het water....ik hoor het wel...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Is goed lieverd, je hoort van me... Ik zal het filmpje aan jou opdragen, als blijk van m'n liefde voor jou, doffertje!!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja is gezellig morgen op schell lekker vroeg heb je nog gevaren mark vandaag ?
|
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Mooi filmpje Mark, lekkere sprongen! Beetje te vroeg weg helaas voor het echte werk Vandaag super druk op Schellink, lekker windje af en toe Eerst dobberen met de 7m, maar later paar keer lekker gesprongen met de 7! Hey gasten, wie heeft er zin om het morgenochtend nog eens dunnetjes over te doen???
Wijkje doen deze keer??? Zuidwest 19 knopen om 9 uur... Ik ben er sowieso vroeg bij.
Beun, laat ff wat horen!!
Guido, Robin, Peet... Emiel? Iemand, niemand? Ik ga morgen naar Wijk, uurtje of half 10 denk ik er te zijn! Bunker of pier?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoelaat morgen bij jou uurtje of ?
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja lekker vroeg ben er om 8 uur ben blij als ik morgen wat rotaties ga doen neem mijn camera ook mee nee volgens mij gaan we naar schell alles goed emiel ?
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Waar gaan we heen Beun, zee langer kans op wind... Tjek watersportweer maar.
Zeg jij het maar!
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dan gaan we naar wijkie effe lekker zeehappen
|
|
|
Mark-Fizzer
|
OK gezellig!!! Zie je om 8 uur, koffie staat klaar!!!
Bunker!!!!
|
|
|
kitaholic
|
Poeh, was nog mooi dagje op schellinkhout!
Ik ben er morgenochtend bij vanaf half 10, maar is ijmuiden niet beter aangezien het toch z/zw lijkt te worden, niet echt aanlandig in Wijk? Misschien morgenochtend nog ff kortsluiten.....
|
|
|
|
|