bredo
|
Toch vandaag nog even naar wijkie gegaan. Het was suuuuuuupppppppppppeeerrrrrrrrr!! Lekker beulen met de 12 meter SW, even lekker shocken!!!!
|
|
|
PeterKite
|
yesss morgen Schellinkhout it is. Wel lekker vroeg
|
|
|
Noldusz
|
Het ging zo lekker !!!! Totdat....mijn boardje brak Twee jaar terug al een keer gelijmd en had het alsnog twee jaar volgehouden!! Toch doet het elke x pijn als je board overlijdt...met tranen en tuiten ging ik van het water af bij de bunker....Gelukkig was er een held waarvan ik zijn boardje mocht lenen/testen; een crazy pro. En die beviel prima al zeg ik het zelf!! Iemand nog meningen over deze boarden ??? Nog bedankt voor mijn held van de dag voor het lenen van zijn board !!
|
|
|
@LaurenS
|
T*ringjantje,legendarisch daggie op Wijk en Ijmuiden.Van 11:00 tot 18:00 op het water gestaan met de nodige pauze.Eerst met de 7 ,daarna de 9m2.Morgen met mijn meissie een daggie Schellinkhout,de kiteleraar uithangen
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als ik ergens een hekel aan heb zijn het legendarische dagen missen... Ben morgen rond 12en op Wijk te vinden, hopen dat het beetje doorwaait!
Wie is er in voor een downwinder Zondag? Wijk aan zee--> Bergen aan Zee?
|
|
|
Haring High Richardt
|
daggie op Wijk en Ijmuiden Ongelovelijk !!!!! Downwinder ??????????
|
|
|
Idefixe
|
hij was weer lekker @ Schellinkhout. Op de één of andere manier heb ik daar altijd ruzie met de golfjes Gezien de staat van m'n ribben ( doet nog steeds behoorlijk autsch bij maffe bewegingen) de 13m de lucht in en gewoon rustig heen en weer varen met af en toe een sprongetje. Was wel weer gezellie dan
|
|
|
best waroo's
|
Wordt er nog gevaren bij Egmond o.i.d. aanstaande zondag??
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Wordt er nog gevaren bij Egmond o.i.d. aanstaande zondag??
jazeker! zondag ook van de party! vandaag ook.. 11 uur @ playa
|
|
|
TBK
|
Hij was weeeer lekkel op schelwoudie met de 9 Ben helegaar kapotski Vandaag werd er gefilmd door TV Noord Holland op Schellinkhout i.v.m. Natura 2000 . Men wil diverse spots sluiten bij het ijselmeer waaronder dus schellinkhout Wordt op vrijdag 20 juni uitgezonden elk uur bij het nieuws Interrvieuws Met Idefixe (Tom) de surfschoolhouder en ondergetekende Zie verder http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,31280.0.html Net weer terug uit Fuerteventura, was top 2 wkn lang wind gehad, kom vandaag weer even kijk(t)en op SH ! ps. zal ook even de uitznending op tvnh bekijken. Kitegreetzzzzz, Frank (TBK)
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Hij was weeer lekkel op schelwoudie met de 9 Helaas geen uitzending vanavond (vrijdag) van Schellinkhout Ik heb gebeld met Tv Noord Holland en die meldde dat men eerst nog wacht op een reactie van de Provincie Noord Holland Als men deze reactie van de provincie heeft wordt het uitgezonden. Dit kan dus zaterdag zondag maandag etc etc etc zijn Hou het nieuws in de gaten op TV Noord Holland
|
|
|
|
|
|
Davidoff
Gast
|
goedeavond, Net teruggekeerd van een hectisch dagje egmond. om te beginnen. Kom samen met een maat van me aan op het strand. we tuigen alles op. lijntjes gedaan. ready to go. komt er zo'n WNK muts van de gemeente aanrijden,Vervolgens kijkt ze ons aan alsof we terroristen waren, die een aanslag beraamde op naast-gelegen-strand-tent. ze reed zonder iets te zeggen weer door. De kite was nog niet in de lucht, dus nóg geen problemen. Evengoed voor alle info maar even naar de plaatselijke reddingsbrigade gelopen. Kijken of-die wel meer duidelijkheid konden scheppen. Meneer pakt zijn verrekijker, Kijkt naar buiten én concludeerd dat er géén badgasten te water zijn. Dus hadden we vrij spel, dachten we. na een uurtje dik afzien in 22 knopen wind! (13:00 300m links van 'de tropen', kwam ze weer aanrijden. NU samen met een compagnon!) draait het raampje open en begint een heeeeeeeeeeeel lang verhaal op te hangen over waar je wel en niet mag kiten. conclusie? er is geen conclusie! De persoon in kwestie stotterde zóóóó erg, dat je er geen pijl op kon trekken! Het papierwerk werd erbij gepakt en er werden drukke handgebaren gemaakt waar we nou wél en waar we nou níet mogen kiten. het bleef bij een officiele waarschuwing . uiteindelijk werden we downwind gestuurd. Lees: 3 km downwind, voorbij de huisjes, geen reddingsbrigade, NIKS. vervolgens lekker verder gevaren, zien we in ons ooghoekjes dat er boven 'de tropen' 2-3 kites de lucht in gaan. snappen jullie het nog? zooo krom. lang leve de nederlandse ambtenaren en hun spraakproblemen! David
|
|
|
|
|
bestwaroos
|
@david.....ik wil evengoed maar effe lekker op zee knallen morgen, ik gebruik altijd de noordelijk strandopgang, beviel goed, maaruh misschien een domme vraag kun je uitleggen waar precies de tropen en waar precies playa ligt, en welke raad je me aan??
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
Wil een f-one trax 2008 maar wil hem eerst even proberen wie vaart er morgen op schellinkhout met een f-one trax 08 en mag ik hem even varen ?
|
|
|
audi
|
vdb
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Mocht ik morgen naar S.Hout komen dan moet je me maar even vragen.. Ik kijk wel even het weer aan want er schijnt weer een zootje narigheid naar beneden te komen. Boardje is trouwens prima lees de verslagen maar bij board tests.
|
|
|
|