PeeWee
|
De bomen beginnen een beetje te bewegen. Nog mensen naar Shout of Andijk Hij komt wel uit mijn geliefde richting NW Ga zo toch maar eerst even bij Shout kijken, het zonnetje is lekker. See joes
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De voorspelling is draaiend naar Noord(west) en in de avond afnemend .. ik wacht wel tot Zondag ...dan moet het beter worden..
|
|
|
|
PeeWee
|
Toch nog even 3 uurtjes lekker bij Andijk kunnen kiten. Zonnetje, lekker warm knoopje of 14 . Het zwemmeertje/ vijver lijkt wel erwtensoep Tijdje lekker alleen gevaren, aan het eind nog even met z'n tweeen. Hoop dat het zondag weer wat wordt. See joes
|
|
|
PeterKite
|
hey peewee,
ik was er ook nog met eltjo. weliswaar pas wat laetr op de dag, rond een uur of 4 / half 5
wind kakte in na 6en, maar tot die tijd ging het wel redelijk....
morgen poging 2 op skellinkwood
laters
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Veel vacantie plezier Ries, Ik hoop voor je dat je elke dag kan kiten met veel zonneschijn. Ik wacht nog een weekie met inpakken en ga dan waarschijnlijk richting France aan zee.
|
|
|
|
Marsie
|
Was toch nog ff lekkel vanmiddag 1 uurtje lang 15 knoopjes @vlakbij Edam. En oei ja ik was allegaar alleen ,foei nou ja rustig aan gedaan waren catamarans en zeilers jetski in de buurt. Richard en Theo fijne vakatie gewenst. Ik blijf in NL in de buurt van strand Horst. Good winds.
|
|
|
D@rkSt@r
|
argh zie je wel had naar andiek of enkie moeten gaan.. schellink was niks vandaag.. misschien volgende week beter..
|
|
|
360
|
Maandag overdag: Weer en .......... wind!!!!!!!!!!! wie gaat er Ijmuiden ?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
vanmiddag maar ff een oude windsurfer overhelpen naar de kitesport:D
me pa;)
|
|
|
Davidoff
Gast
|
@ schellwoudie
|
|
|
|
zwafra
|
Ik ben net terug van schellinkhout het was redelijk ,wel een vlagerige Z/ZW windtje ,niet echt een top dag ,maartoch even kunnen varen .. De voorspellingen voor de aankomende week zien er goed uit ..ik kan alleen in de ochtend ,want ik moet s,middags werken ..
|
|
|
@LaurenS
|
Hoi zwaf,ik ben morgenochtend aanwezig op schell vanaf een uurtje of half 10.Heb ook middagdienst dus om 13:00 uur weer van het water af ,omkleden en naar het werk rijden. Kommie ook nog morgenochtend en what time .Word knallen met die woei
|
|
|
Davidoff
Gast
|
Haha, wat een dag op schell! Me pa ff de beginselen geleerd van het kiten.. fantastisch! goed dat ik ook z'n trapeze hing tijdens het bodyraggen Hij kijkt alweer uit naar z'n volgende les én na 25 jaar gewindsurfen te hebben, vind ie dit toch wel vele malen lichter.. Dan windsurfen! + Dat je alles in de auto kan kletteren ipv (impreals, touwen, spanbanden) jammer, helaas, gedverdemme, me zomerbaantje wacht morgenochtend om 9 uur weer op me dus kijk alweer uit naar het volgende weekeinde!
|
|
|
360
|
@ @LaurenS , Ik rij graag met je mee heb je een PB-tje gestuurd met mijn details. laat nog even weten of de door jou aangegeven plek voor jou het handigst is. Heiko
|
|
|
|
360
|
@ @LaurenS ik sta op de hoek, 9.00 scherp zie je morgen
|
|
|
zwafra
|
@ Laurens ..ik hoop er morgenochtend ook om een uurtje of 10 te zijn maar het een beetje afhankelijk hoe ik me voel heb vandaag met kiten me rug gebleseerd (ik loop een beetje krom) maar met een paar pillen moet het wel lukken ,want mijn nieuwe (custum by LeonB ) board is klaar en die wil ik graag even testen... zie : http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,31834.0.html
|
|
|
@LaurenS
|
~Strakke plank ,ziet er goed uit . May the wind be with you ,Hopenlijk tot morgen ,anders lekker kiten en daarna ziek melden met pijn in je rug
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik denk dat ik morgen wat uurtjes terug neemt, als er pers. genoeg is. Dan hoop ik er rond 13.30 uur te zijn...
|
|
|
Gerard
Gast
|
Zondag twee weken geleden maar niet gestart met de Waarom 9, de woei leek me een beetje te veel van het goede. Afgelopen vrijdag maar gauw een Waarom 7 gekocht bij Kiboco (dank voor de goede prijs Michel! ) Hopelijk kan die morgen bruut ontmaagd worden.
|
|
|