PeeWee
|
Was inderdaad opvallend dat het percentage beginners aan de hoge kant was en dat ze lekker verspreid stonden. In het uiterste linker hoekje was nog wel plek en wat verder het water op natuurlijk. Tegen mijn verwachting in toch lekker met het 9tje kunnen varen. Morgen nog wat wind?
|
|
|
Molliebollie
|
Was idd een prettig dagje! Die Zwafra custom is in het eggie ook best wel mooi trouwens (zag je er even mee lopen).
Jammer dat rond 18:00 de wind er mee ophield.
|
|
|
Erwin
|
vandaag nog iemand?
|
|
|
D@rkSt@r
|
zaterdag op ijmuiden geweest.. dikke 20 knopen constant.. ik ben te verwent met al dat zoet water.. ik werd goed gespoelt door die branding op zee. evengoed lekker dagje gehad..
|
|
|
360
|
vandaag maandag op ijmuiden of wijk? of schell waar is heel noordholland ? nu, wel op weg naar wijk dan maar ik ben er rond 14.00
|
|
|
Idefixe
|
ik rijd zo weg naar wijk
|
|
|
360
|
idefixe
Pier oder Bunker?
|
|
|
Idefixe
|
bunker ik hoop dat er genoeg woei is....... ( 13m C / proX 128 40 / 95 kg )
|
|
|
Windwaker
|
Het lijkt nu wel te gaan waaien, ik ga even twee windsurfers oppikken en dan eens kijken op s'hout.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja ,Het lijkt hier te waaien ga ook even op S,hout kijken ,ben er om een uurtje of 15.00 ...
|
|
|
360
|
@ Idefixe Dus ik vraag je: waar, Pier of Bunker? en jij antwoord Bunker BINNEN 2 MINUTEN EN 10sec en ik heb de computer al uitgezet na 2 minuten Niet zo netjes van me. Wij waren dus bij de pier lekker hoor met mijn 14m @LaurenS mooie meters maakt je meissie hopelijk jij ook weer binnenkort; beterschap en rust gewenst Groet
|
|
|
roeb
Gast
|
Hey gasten,
>Hoe is het in NL Ik zit nu in Rosas en net 2 dagen geen wind gehad (wel knetterharde onweer savonds) en vandaag wel wind. Wind was alleen ruk, aan uit aan uit en beetje offshore.
Eergister nog half aangereden op een parkeerplaats. onze auto heeft niets, alleen ik had mn arm uit het raam en die zat ertussen. kiten gaat nog, dus dat is in iedergeval goed. Iedere dag 30 graden en zon is wel lekker hoor, zo op het strand!
De groeten, Robert
|
|
|
franco
|
wie o wie morgen weer lekker op schellinkhout, ik laat de verf kwast weer even liggen.
|
|
|
zwafra
|
Hey gasten,
>Hoe is het in NL Ik zit nu in Rosas en net 2 dagen geen wind gehad (wel knetterharde onweer savonds) en vandaag wel wind. Wind was alleen ruk, aan uit aan uit en beetje offshore.
Eergister nog half aangereden op een parkeerplaats. onze auto heeft niets, alleen ik had mn arm uit het raam en die zat ertussen. kiten gaat nog, dus dat is in iedergeval goed. Iedere dag 30 graden en zon is wel lekker hoor, zo op het strand!
De groeten, Robert
Verder wel een beetje kunnen varen Robert...ik ben er zaterdag misschien zie ik je nog .. verder was het vanmiddag helemaal top op schellinkhout zon en wind ..en maar weinig kiters ..echt heerlijk gevaren ..
|
|
|
@LaurenS
|
Yesss,was goed toeven op Wijk.Zonnetje ,goede bries.En lekker langs de kant aanwijzingen geven.Kiten zit er even niet in,dus volop tijd om de vrouw aan te moedigen .
|
|
|
D@rkSt@r
|
was ook super op s'hout vanavond lekker zonnetje en mooi windje gehad to 21:00 daarna was het snel over..
|
|
|
Idefixe
|
Wijk was lekker al had de woei voor mij iets meer mogen zijn. Ik kon net aan hoogte houden....
|
|
|
PeterKite
|
waren jullie ook op wijk?!?! niet gezien, net als de rest. voor de volgende keer, ik vaar met '07 rhino en '08 rhino. daarnaast altijd herkenbaar aan een dikke groene broek!
wijk was wel erg lekker kiten vanavond. pas na 10'en kreeg ik mezelf van het water af
groente, Peter
|
|
|
|
kitaholic
|
vandaag nog iemand naar wijk? ik wil er een uurtje of 12 zijn. Bij de bunker
ik kom wat later, uurtje of 4 waarschijnlijk. Veel plezier alvast, niet all wind opmaken aub
|
|
|
remco81
Geen avatar
Logs: 0 | 4 uur
|
he robert wind is goed maar donderdag eten gaat zeker voor jou niet door heb eindelijk weer iets zonder champignons veel plezier nog daar .Is sanne ook al aan het kiten ?
|
|
|
zwafra
|
Het was weer top op schellinkhout was er om een uurtje of 15.30 en het waaide toen al redelijk ,maar later nam de wind zelfs weer toe tot een knoopje of 20 ... kortom het was weer heerlijk ...
|
|
|
360
|
wijk/ijmuiden/schellll?
|
|
|
zwafra
|
Voor Schell. is de wind niet echt goed ,teveel NW ...Andijk of beter wijk/ijmuiden..
|
|
|