Idefixe
|
wijk was vandaag spiegeltje!! was springtij dus echt super gladde stukken!!
Ik heb een wereldsessie gehad
|
|
|
@LaurenS
|
Ga rond twaalven op Muiderberg kijken.De woei is iig goed
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ga rond twaalven op Muiderberg kijken.De woei is iig goed Woei voor Muiderberg is op dit moment 9-11 knopen en de wind is West Moet iets Noord in zitten anders is het niets
|
|
|
@LaurenS
|
Daar geloof ik niets van,er moet toch meer woei staan ,wind is idd wel wat te veel west maar gaat in de middag meer naar noord. Ik rij ff langs(10 min van huus) en anders door naar Ijmuiden BIGWAVES
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Daar geloof ik niets van,er moet toch meer woei staan ,wind is idd wel wat te veel west maar gaat in de middag meer naar noord. Ik rij ff langs(10 min van huus) en anders door naar Ijmuiden BIGWAVES Er staat ook waarschijnlijk wel wind maar omdat het te veel West is wordt het niet door het weerstation gemeten....
|
|
|
@LaurenS
|
Weerstation op muiderberg staat idd niet op een juiste plek.Als ik vliegerweer moet geloven waait het daar nooit,lijkt wel of ie in een glazen kast staat
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Weerstation op muiderberg staat idd niet op een juiste plek.Als ik vliegerweer moet geloven waait het daar nooit,lijkt wel of ie in een glazen kast staat Volgens buienradar is om 12.00 uur de meeste regen weg en is de wind meer WNW.. Ik wacht dus nog ff tenzij jij goed nieuws hebt
|
|
|
Dirkie
|
Nog even over de brekebeen van zaterdag: Ik kende hem niet, weet ook niet waarmee hij voer, aangezien z'n spullen tussen wat spullen lagen van mensen die hem te hulp geschoten waren. Ik hoorde dat ie relatief onervaren was en een sprong lande met 1 voet in een strap...
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
het waait gewoon te hard voor je richard goed te horen dat je het zo goed heb gehad! ik moet nog 1 weekie wachten en dan ga ik! straks ff naar wijk
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Vandaag (maandag) terug gekomen en zelfs zo moe van het kiten op texel dat ik vandaag een rustdaggie hou Je begint oud te worden Richard... Ik zat vorige week in Zeeland en heb maar 2 dagen kunnen varen.. Vandaag wel een mooi dagje gemist, heel lang met Peter lopen twijfelen om het water op te gaan. Toch gegaan en super gevaren! Flink gepowerd met de 7m tussen golven van 4-5 meter! Nog nooit zulke hoge golven gezien, geweldig! En wat springen die nieuwe kites toch hard zeg Hoe was Wijk vandaag?
|
|
|
@LaurenS
|
De zee was me iets te woest vandaag heb nog staan kijken met Emiel,maar ik heb de aftocht geblazen,aangezien mijn pootje net hersteld is lekker relaxed gevaren met de 9m2 op muiderberg. Ennuh welkom thuis Richard,zo te lezen heb je het goed naar de zin gehad,?Top
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
wijk was ook super... om 18 uur kwam het water weer super hard op en waren er weer mega vlakke stukken!! verder achterin ook super hoge golven! echt mega, af en toe bijn angstaanjagend!! wel heerlijk gevaren!!! echt super maar nu is het weer over met de pret voorlopig
|
|
|
Idefixe
|
nog veel van die bruine troep @ Wijk vandaag? Zag er gisteren hier en daar niet echt fris uit dan. Misschien dat ik morgen heel erg vroeg ( klein kansje dus) de laatste woei nog even ga opmaken
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
wijk was wel een beetje bruin, heel veel zeewier in het water.
idefix weet jij nog waar die foto's staan die zondag op wijk zijn gemaakt?
|
|
|
Idefixe
|
volgens info was dat JePe. ik weet het niet echt zeker ( stiekum zelf ook wel behoorlijk nieuwsgierig )
|
|
|
|
Bossy
|
Hey richy rich, hou me effe op de hoogte waar je gaat spelevaren....ik wil eig. ook wel effe... maar waar is de vraag Als jij woei signaleer bel me dan effe
|
|
|
|
best waroo's
|
ben ook wel benieuwd of het nog ergens gaat woeien!! misschien nog ergens een thermiek windje???
|
|
|
slime
|
Oost in de wind. Misschien Edam, iemand die weet of het al waait. Het begint er wel op te lijken(ohoh_kitesmiley)
|
|
|
florisvw
Geen avatar
|
richard wat is dat... wil je je dochter nu gewoon naar wijk aan zee sturen met een oosten wind?? laat je vrouwtje het maar niet horen!!
|
|
|
Idefixe
|
tis mooi weer, ben vrij, beetje oostenwoei. Ga dus zo maar ff Enk sjekke dan.
|
|
|