@LaurenS
|
Teksel heeft geen vlakwater spot,uitgezonderd het zwembad . Waar blijft deel 2 nou
|
|
|
Haring High Richardt
|
Als de wind west is kan je tussen de golven vlakwater vinden Deel 2 is bijna af maar ik zit met de muziek keuze ????? Ik twijfel tussen??? :Jantje Smit, Andre Hazes, Megadeath, Ramstein, Herman Brood, Kane of Gordon Ik weet niet wat ik er voor muziek onder mot knallen want het orginele geluid is alleeen maar harde wind Vorige filmpie vaarde ik met mijn 13 en deze met de 9
|
|
|
|
|
Idefixe
|
Kiten is meer Adrealine. Ook kun je het met kiten "rustig" aan doen. Normaal varen en beetje springen hou ik makkelijk de hele dag vol. Zodra ik met rotatietoestanden en unhooked raily's enz bezig ga, ben ik na 60 min toch wel behoorlijk stuk hoor. Fietsen is natuurlijk ook een hele andere belasting van je lichaam. En we worden ouder Richard BTW: het gaat er steeds beter uitzien voor vrijdag => Daggie Wijk doen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als het zo blijft of beter wordt dan ga ik morgen effe naar Wjk.. Misschien effe kijken of ik ergens een waveboardje kan scooren lijkt me ook wel een keer leuk om te doen.
|
|
|
Langbeest
|
We zijn weer thuis....... ik wil nu woei en hele erge en harde
|
|
|
Braddyx
|
Goeie wind Vrijdag heerlijk weer eindelijk weer het water op,...oprotten met die (woei kindertaal) gewoon wind!
|
|
|
Langbeest
|
@Braddyx...... Kijk uit tegen wie je het hebt.........
|
|
|
Idefixe
|
@Braddyx...... Kijk uit tegen wie je het hebt......... laat gaan joh. Morgen lekkere woei en lekker knalluh.
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Kiten is meer Adrealine. Ook kun je het met kiten "rustig" aan doen. Normaal varen en beetje springen hou ik makkelijk de hele dag vol. Zodra ik met rotatietoestanden en unhooked raily's enz bezig ga, ben ik na 60 min toch wel behoorlijk stuk hoor. Fietsen is natuurlijk ook een hele andere belasting van je lichaam. En we worden ouder Richard BTW: het gaat er steeds beter uitzien voor vrijdag => Daggie Wijk doen Ik ga naar Mirns... FF kijken wat je er van gebakken hebt
|
|
|
Idefixe
|
ik gaan denk ik ook naar Mirns hoor: in plaats van west is tie zuidwest.
|
|
|
Davidoff
Gast
|
waar gaan we heen? wil naar schell maar heb geen vervoer.. iemand? richard?
hoor t wel!
|
|
|
Haring High Richardt
|
We zijn weer thuis....... ik wil nu woei en hele erge en harde Hoe was het in Rosas Reisverslaggie ??? Is je wandelkaart al vol ???????? wil naar schell maar heb geen vervoer.. iemand? richard? Mot morgen werken Kijk uit tegen wie je het hebt......... geplaatst op: Juli 31, 2008, 19:57:23Geplaatst door: Braddyx Voeg citaat toe Goeie wind Vrijdag heerlijk weer eindelijk weer het water op,...oprotten met die (woei kindertaal) gewoon wind! Wordt tijd dat het gaat woeien waaien !!!!!
|
|
|
@LaurenS
|
oprotten met die (woei kindertaal) gewoon wind!
Wat een taal voor een grote vent
|
|
|
@LaurenS
|
Als het zo blijft of beter wordt dan ga ik morgen effe naar Wjk.. Misschien effe kijken of ik ergens een waveboardje kan scooren lijkt me ook wel een keer leuk om te doen. Zijn er noemenswaardige waves dan morgen?,zeker niet achter de pier,Theo Kzie je morgen heb er zin in ,en goeie WOEIIIIII voorspelt
|
|
|
Teigetje
|
Het waait nu lekker hier, maar als ik vandaag nog gaat dan wordt het Schellie, mot vanmiddag iig weer op tijd terug zijn om de caravan weer in de stalling te zetten. Moet zo erst no het een en ander doen ik laat nog weten als ik ga kiten straks.
|
|
|
|
Teigetje
|
Ik ga nu zon beetje naar Schellie.. Ik hoop dat het een beetje blijft doorwaaien.. Ries we spreken elkaar nog wel over morgen we gaan i.i.g. met mijn auto dan hebben die meiden wat meer ruimte
|
|
|
Langbeest
|
Kort verslagje Rosas..........leuk,3 weken geweest,weinig wind, 4 keer gevaren, 15 tot 25 knopen, heet, watertemp 28 gr,10 en 14 gebruikt, wandelkaart is VOL VOL en nog eens VOL.
|
|
|
Davidoff
Gast
|
och och.. wat was ie lekker op schell! had geen vervoer.. dús met me fietskar 25 km gefiets! prima met de 10 gevaren.... wél nog bijna onthoofd door een lesser... 2 sec knockout.. werd ff zwart... schrik zat er goed in! Dat was in het begin van de avond.. toen maar zachies aan van het water.. spullen pakken en naar huis!
morgen maar ff kijken wat de wind doet. was vandaag soms aanpoten met de 10. veel 7ens op het water. toch wel knoopie of 25-29. daarna kakte het in..
|
|
|
roeb
Gast
|
Wie gaat morgen waar heen? Gaan er nog mensen naar zee, zo ja waar dan? Egmond of Callantsoog misschien?
|
|
|
Teigetje
|
Hij was weer lekker op Schellie, lekker met de 10 aan het knallen geweest, en gelijk me hond uitgelaten De wind voor morgen ziet niet echt top uit maar we wachten het een nachie af als ie der is gaan we naar zee, zal wel Wijk worden dan.
|
|
|