zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer eens heftig op schellinkhout..dik 35 knp !! toch nog elke uren met mijn 7 mtr gevaren maar had daar mijn handen vol aan ,het ging wel echt hoog vandaag .. PeterKite was ook lekker bezig die lefgozer durfte ze nog echt hoog te loopen...respect daarvoor voor morgen is het nog wat extremer kijk maar:
|
|
|
Braddyx
|
Woooooowwwie,...wat een heftige vette dag vandaag weer op IJmuiden.
2e dag van de vakantie volop genieten met vriendin en schoonouders, sjonge sjonge wat een blow zeg, volop trappen met de 8 mtr.
Morgen ff lookie doen wat het zal worden!
Vetttte dag vandaag!!
|
|
|
|
WendyH
|
Heb ook effies heerlijk gevaren, jammer dat de wind later minder werd... maar we hebben morgen en overmorgen nog ;-)
Foto's worden geupload... dus ze komen er aan!!
|
|
|
PeterKite
|
hmmmm.......
een dag met een dikke gouden rand.
was weer een toppertje en gezellig met iedereen! tot morgen op schellink dan maar weer
groetjes, Peter
|
|
|
@LaurenS
|
Kom ook ff kijken rond 13:00 uur.Blijft niet bij kijken denk......... Ragguh met die zeven
|
|
|
Keut Local
|
Was inderdaad een super dag! Peter, echt respect voor wat je gister liet zien! Je hebt echt even een show weg gegeven! Vandaag sla ik over, enkel heeft toch beetje op z`n donder gehad.
Groeten Mark
|
|
|
roeb
Gast
|
Was wel te doen op schellinkhout gister, jammer dat hij inkakte.. Vanavond misschien weer!
|
|
|
PeterKite
|
wie gaan er vandaag? zit te twijfelen tussen schellink of wijk...
gr. Peter
|
|
|
roeb
Gast
|
ik neem vanavond even een kijkje/luchtvlucht
|
|
|
|
zwafra
|
Vandaag was het erg wisselend ,beetje een aan uit windtje ....tot een uurtje of 16.00 toen begon het echt te waaien ,ruim 43 knp gemeten .. ben met mijn 7 mtr van het water gegaan ,vond het niet lekker meer ..later werd het weer wat minder..en kon er weer gevaren worden. hopelijk morgen nog een dagje .
|
|
|
Haring High Richardt
|
ruim 43 knp gemeten .. Top windmeter Was meer surviallen dan kiten, op een gegeven moment was niet echt lekker met je 7. Gaat er nog een knuppel met een 11 meter het water op na door iedereen te zijn gewaarschuwd om niet te gaan . Wat mot je nou met zo,n man ?? Lijnen doorsnijden ???? Kite leksteken ??? eerste foto's van gisteren staan er op!!! Mooie foto,s maar ik sta er niet op, Je kwam zeker na 18.00 uur ???? Iemand nog een auto sleutel met een touw daaraanvastgemaakt gevonden gisteren bij de parkeerplaatsparkeerplaats ???
|
|
|
roeb
Gast
|
rukwind... veel te hard, heb bijna 2 uur gewacht, maar het zat gewoon tegen de 40k aan..
|
|
|
Dirkie
|
Ben net ff wezen kijken bij Wijk bunker. De 7 is in de auto gebleven... Wat een kneiterharde woei, niet normaal. Lopen zonder kite ging af en toe al moeilijk....! Hopelijk morgenavond nog wat over...
|
|
|
WendyH
|
Wie gaan er zo meteen nog meer naar schellinkhout??
|
|
|
opjebekrol
|
Ik zit te twijfelen.. Moet het hele huis nog stofzuigen en om 6 uur tennissen.. en ik mag naar S;hout fietsen want een uur is voor mij
|
|
|
zwafra
|
Het was weer lekker vandaag op S,hout goed met mijn 9 mtr kunnen varen ,hoewel om een uurtje of 15.00 de wind minder werd heb ik toch weer lekker gevaren ,het ziet er nu naar uit dat het de komende dagen even over is met de wind ,maar begin volgende week ziet er weer goed uit..
|
|
|
Langbeest
|
Was top op Wijk. Jammer genoeg kon ik niet in de ochtend. In de middag een knoop of 17 dus lekker met de 14 aan de gang geweest. NL is toch veel lekkerder dan Spanje. Mooie golven hier........
|
|
|
Haring High Richardt
|
hoewel om een uurtje of 15.00 de wind minder werd heb ik toch weer lekker gevaren Heb je niet gezien was er omstreeks die tijd maar zag de wind al inkakken. Heb niet gepomt maar een betje slap ouwe takkenbossen op de kant , ook gezellig NL is toch veel lekkerder dan Spanje. Mooie golven hier........ Wat vind je hier van Frank??? Is ook in dat mooie Rosas geweest
|
|
|
Langbeest
|
Snap dat je me niet zag... Ik heb mijn wandelkaart vol dus moet je up-wind kijken. Waarschijnlijk keek je richting wijk
|
|
|
zwafra
|
hoewel om een uurtje of 15.00 de wind minder werd heb ik toch weer lekker gevaren Heb je niet gezien was er omstreeks die tijd maar zag de wind al inkakken. Heb niet gepomt maar een betje slap ouwe takkenbossen op de kant , ook gezellig NL is toch veel lekkerder dan Spanje. Mooie golven hier........ Wat vind je hier van Frank??? Is ook in dat mooie Rosas geweest Heb hem volgens mij niet gezien ..Maarja hij heeft wel gelijk de laatste weken is NL ook goed om te kiten... en Richard ik heb je niet gezien omdat ik steeds achter bij de dijk aan het varen was ..daar was het wat rustiger..
|
|
|
franco
|
ben ik nu de enige die moet werken
|
|
|
franco
|
maar ben blij voor jullie allen mmmmmmmmm hahahahaaaaa