Wat moet je met zo,n gast als iedereen tegen hem zegt om niet het water op te gaan ?? lijnen doorsnijden kite leegsteken ????
Texel deel 2 Haring Stormjsees is af. Er werd gevaren met een waroo 9 met een lekker windje Eventueel opmerkingen betreffende verbeteringen zijn natuurlijk altijd welkom
Het was weer eens heftig op schellinkhout..dik 35 knp !! toch nog elke uren met mijn 7 mtr gevaren maar had daar mijn handen vol aan ,het ging wel echt hoog vandaag .. PeterKite was ook lekker bezig die lefgozer durfte ze nog echt hoog te loopen...respect daarvoor
Zit een beetje met een board in m`n maag, en dat is best lastig kan ik je vertellen! Iemand z`n board vergeten op S`hout? Mail me de specificaties van het board en de dag waarop je hem bent vergeten. Ik heb het vermoeden dat ie van een Duitse badgast is, anders open je toch een topic. Wil gewoon dat ie bij de eigenaar terug komt! Van den Berg al gehoord, maar daar is niemand langs geweest. Veder alle vermist/verloren topics gecheckt.
Ja, idd een nieuw board. Dat ding is echt maar paar keer gebruikt. Zie gewoon liever dat ie bij de rechtmatige eigenaar terugkomt. Had eerst vermoeden dat ie van jou was. Maar goed, het gaat wel lukken. Heb hem zelf op een duits kiteforum geplaatst in m`n beste Duits. Alleen dan mag ie hem wel zelf komen ophalen!En een lekker duits streekbiertje meenemen voor de moeite!
hallo hallo debeun is weer op z"n plek terug alles goed boy's heb zondag weer effe iedereen gezien ( dachten dat ik d.......d was gelukkig niet zeg wil nog wel effe een jaartje of 30 doorkiten was zeker gezellig zondag met de oude garde door het waterglijden super getest met weer een bestkite bedankt nog huib ( die jerry word met de dag langer en kite met het uur beter ) wou dat ik nog jong was was afgelopen woensdag met die storm op pampushaven wat een topdag debeun ging zeker een metertje of 10 omhoog jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa met de 7 meter robin kwam niet goed neer en kneusde z'n ribben net als markie zondag beterschap boy's :'( :'( de film van spanje komt er aan nog effe wat monteren dus effe geduld
tis een strandfilm met alle aspecten van het kiten dus ook urenlang turen naar de wind als je maar plezier hebt frank heb jij nog een beetje de eer kunnen verdedigen toen ik weg was ?
tis een strandfilm met alle aspecten van het kiten dus ook urenlang turen naar de wind als je maar plezier hebt frank heb jij nog een beetje de eer kunnen verdedigen toen ik weg was ?
Jazeker Hans ,Ik heb van de 21 dagen dat ik daar was toch 14 (mid)dagen goed kunnen varen .. Maar we hebben je wel gemist .. Toen je wegging hebben we een stuk minder gelachen ,maar wel meer gekite...
« Laatste verandering: Augustus 17, 2008, 18:42:50 door zwafra »
heb het varen al weer ingehaald de laatste 3 weken meer gevaren als in espana heb wel al weer geboekt voor volgend jaar anders was het al vol dus was op tijd