MEGALOOPBEUN
|
ja wij komen ook jihaaaaaaaaaaaaaa eindelijk weer effe rossen
|
|
|
franco
|
morgen ook weer proberen, drie weken al last van mijn onder rug. maaaaaaar jullie hebben mij vast niet eens gemist.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
morgen ook weer proberen, drie weken al last van mijn onder rug. maaaaaaar jullie hebben mij vast niet eens gemist.
niet echt nee
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hoe laat gaan de locals vandaag ?
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Volgus mij wordt het helemaal niks op Schellie.. De wind gaat draaien van NW naar ZW en zal om en nabij de 14 uur weer wat gaan toenemen. Dusz rustig aan vanmorgen en vanmiddag naar het water toe..
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Positief blijven Theo ...in de ochtend even lekker rustig aan mijn krantje lezen ...en vanaf een uurtje of 14.00 gaat het waaien...ik ben er om 13.00...
|
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
vanmorgen ff heerlijk gevaren op wijk... helemaal alleen en mijn vader die ff wat foto's kwam maken. Was wel koud maar lekker windje voor de 11. helaas moet ik vanmiddag werken
|
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
Kan iemand me helpen met oplaten op schellinkhout als ik er nu heen ga djwl
|
|
|
|
|
Best-Warro-08
Gast
|
@ haring Hai ; Ja man hij ging echt lekker vnadaag die wind was echt net goed en me ouders die bleven en hebben me geholpen met oplaten en neerlaten heb ik iemand geroepen het hoogte lopen gaat ook al weer wat beter ben echt bij
|
|
|
Dirkie
|
Lekker zelf downwinder georganiseerd, die van het Jumpteam ging niet door.., Van Zandvoort zuid naar Ijmuiden. Erg lekker, ging steeds hard waaien, aan 't einde was het echt aanpoten met de 12! Helemaal stuk op de bank nu, relekst!
|
|
|
roeb
Gast
|
Hey Teig en Ries, waar waren jullie? Wij uit ons zoetwaterrattennest (3x woordwaarde) naar Wijk toe, zien we helemaal geen bekenden?!?! Wel snoeihard lopen knallen daar, wat een golven en wat een wind. Dik overpowered met de 10 op het eind. Knetter hoog gesprongen en kiteloops op hoogte gingen vandaag volgas! Mark was lekker golven aan het slopen Nu aan de beademing
|
|
|
Keut Local
|
Fuck! Wat een heerlijke kitedag! Alleen maar golven gesloopt! Was echt lekker op Wijk! Eerst met de 12 en later maar de 9 gepakt! Robert ging zeker hoog en hard! Alleen wat is die bruine `koffie`in zee??? Nu maar even het zout uit m`n ogen spoelen
|
|
|
PeterKite
|
hmmmm.... Wijk was weer lekker!!!!
|
|
|
roeb
Gast
|
Peter zat jij bij de pier? Ik heb je niet gezien, wij waren naar de bunker geweest.. Die bruine drap tussen de bunker en pier is wel heel ranzig, wtf is dat? Het riool van Corus
|
|
|
PeterKite
|
yup, zat bij de pier, lekker rustig. welgeteld 3 golfsufferers gezien en een stuk of 15 windsufferers. gewoon, leuk om overheen te springen....
en die drab, maar je daar maar geen zorgen over. ben gewoon goed verkouden heheh
gr. Peter
p.s. wie gaan er morgen nog op wijk spiekeloeren????
|
|
|
PeterKite
|
trouwens, denk niet dat het hem morgen gaat worden... godganse dag incontinente wolken, met name in het noordwesten periodes met flinke doorlekplekken (volgens knmi).
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik ga nu ff eten en straks misschien schellinkhout voor een uur onveilig maken Toen wij gister aan het begin van de middag op Wijk aankwamen lag het vol met golfsurfers, daarom maar naar de bunker gegaan! Pleures weer, ik ga naar amsterdam
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
o wat was dat weer lekker effe op het plankie 4 uurtjes varen voel het nu wel aan mijn oude spiertjes maar daar is ibuprofen weer goed voor was wel druk maar wel gezellig om weer effe met de locals te varen theo gracias om effe die trax uit te proberen was gisteren nog bij vdberg denk dat het een zwarte mark shinn word 130 x 39 is een prima board om wat relaxter te varen ben nu wel de beginnersperiode voorbij dacht ik niet zo'n stijf board en licht ook lekker in het water als ik deze week nog bij vdberg kom mag ik hem eerst effe proef varen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op schellie.... de Beun was er ook weer eens ,en ging weer lekker .. de wind nam in de middag aardig toe ,kon lekker varen met mijn 9 meter...
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
o wat was dat weer lekker effe op het plankie 4 uurtjes varen voel het nu wel aan mijn oude spiertjes maar daar is ibuprofen weer goed voor was wel druk maar wel gezellig om weer effe met de locals te varen theo gracias om effe die trax uit te proberen was gisteren nog bij vdberg denk dat het een zwarte mark shinn word 130 x 39 is een prima board om wat relaxter te varen ben nu wel de beginnersperiode voorbij dacht ik niet zo'n stijf board en licht ook lekker in het water als ik deze week nog bij vdberg kom mag ik hem eerst effe proef varen kijk je uit met Ibuprofen, dat kan bij inspanningen tot acuut hartfalen...
|
|
|